Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, transport i wbudowanie kruszywa naturalnego łamanego typu „kliniec” na potrzeby remontu dróg gminnych na terenie Gminy Kraśnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, transport i wbudowanie kruszywa naturalnego łamanego typu „kliniec” na potrzeby remontu dróg gminnych na terenie Gminy Kraśnik
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9ac2b6d-66a7-4c75-8c45-3e9564556d0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminakrasnik.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:/gminakrasnik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: INFORMACJE O ŚRODKACH
KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z
WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA,
WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ zostały określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1) administratorem Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kraśnik Pan Artur Domański;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kraśnik jest Pani Magdalena Lenart, kontakt: tel. 81 884 34 27, mail
inspektordanychosobowych@gminakrasnik.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o przepisy ustawy Pzp; ponadto dokumentacja postępowania może być udostępniona na żądanie podmiotów uprawnionych
do kontroli projektu o dofinansowanie, w ramach którego prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany. W granicach i na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo żądania:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) usunięcia danych osobowych zastrzeżeniem przypadków, których mowa w art. 17 ust. 3 RODO;
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych zastrzeżeniem przypadków, których mowa wart. 18 ust. ***;
e) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7) Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych udziałem w postępowaniu. obowiązków tych należą m.in.
obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny
wynikający art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już
tymi informacjami.
8) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający art. 14 RODO względem osób fizycznych,
których dane przekazuje Zamawiającemu których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno włączeń,
których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa, transport i wbudowanie kruszywa naturalnego łamanego typu „kliniec” na potrzeby remontu dróg gminnych na terenie Gminy Kraśnik”
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- sukcesywny zakup, dostawę, transport i wbudowanie kruszywa naturalnego łamanego typu "kliniec" o frakcji 0-31,5 mm na utwardzenie dróg na terenie Gminy Kraśnik,
- wbudowanie dostarczonego kruszywa na drogach gminnych i transportu rolnego polegające na:
* wykonaniu nawierzchni o średniej grubości 12 cm (całe odcinki)
* uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni ulepszonej kruszywem.
- kruszywo powinno być czyste bez domieszek materiałów niepożądanych, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości.
- kruszywo należy dostarczyć własnym środkiem transportowym, samowyładowczym na drogi gminne nieutwardzone i lokalne gruntowe na terenie Gminy.
- rozładunek kruszywa winien odbywać się na drogę równomiernie po terenie drogi, aby uniknąć dodatkowego przewozu – nie powodować na niej zatoru.
- rozładunek i wbudowywanie winny odbyć się tak, aby nie powodować szkód w uprawach polowych.
Zadanie obejmuje dostawę kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 zgodnego z normą europejską PN-EN 13242+A1: 2010 z przeznaczeniem na utwardzenie gminnych dróg gruntowych.
Dostawa kruszywa o frakcji 0-31,5 mm w planowanej ilości 2 000 Mg do miejsc wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego, położonych na obszarze Gminy Kraśnik. Ilość podana przez Zamawiającego ma charakter szacunkowy.
Wykonawca obowiązany jest posiadać środki transportu:
a) umożliwiające rozładunek w trzech kierunkach (na lewo, na prawo, do tyłu),
b) co najmniej jedną maszynę budowlaną wspomagającą równomierne rozwożenie kruszywa mogącą poruszać się sprawnie na drogach o szerokości mniejszej niż 2,5 m,
c) co najmniej jeden pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton (transport do 200 ton kruszywa),
Zamawiający informuje, że część przedmiotu umowy musi być zrealizowana po przeładunku lub bezpośrednio od dystrybutora przez samochody bez naczepy np. typu „czteroośka” wywrotka lub bus dostawczy wywrotka. Powyższy wymóg podyktowany jest między innymi tym, iż część dostaw będzie realizowana na drogi gruntowe, często o bardzo złym stanie technicznym, przez okres trwania umowy w różnych warunkach pogodowych, co może spowodować brak możliwości technicznej dojazdu we wskazane miejsce zestawem ciągnikowym z naczepą, a dostawa będzie musiała zostać zrealizowana ze względu na potrzeby poprawy stanu technicznego drogi.
Pozostałe dostawy w ilości ok 1800 ton mogą być realizowane bezpośrednio od dystrybutora kruszywa przy pomocy zestawów ciągnikowych z naczepą o załadunku całkowitym powyżej 20 ton. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia każdego z zamówionych transportów.
Rozpoczęcie dostaw musi nastąpić w terminie maksymalnie 7 dni od złożenia zapotrzebowania. Rozliczenie tonażowe będzie następowało na podstawie wydanych dokumentów przewozowych WZ w punkcie załadunku. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania dostaw będącej przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
W przypadku utknięcia/zakopania się samochodu dostawczego realizującego transport kruszywa bez możliwości samodzielnego wyjechania, Wykonawca musi w ciągu 12 godzin zapewnić na własny koszt wsparcie odpowiednich służb pomocy drogowej, które pomogą dokończyć realizację usługi i zapewnią udrożnienie zablokowanej drogi.
Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla poszczególnych części n/w kryteriów oceny.
1. Kryteria oceny ofert:
1) cena*-60%,
2) termin płatności o wadze 40 % (Wykonawca poda w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).
2. Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:
przy kryterium cena:
Ce = (Cn I Co) x 60 pkt, gdzie:
Ce -przyznane punkty w kryterium cena;
Cn-najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co-cena oferty ocenianej (brutto).
Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
przy kryterium termin płatności:
waga kryterium 40 %
W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniał doświadczenie Projektanta:
1) termin płatności wynoszący 14 dni – 0 pkt,
2) termin płatności wynoszący 21 dni – 20 pkt,
3) termin płatności wynoszący 30 dni – 40 pkt,
Uwaga!
Oferowany termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże oferowanego terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący do 14 dni i przyzna Wykonawcy 0 punktów w tym kryterium.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera z pośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ofertę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób o którym mowa w zdaniu drugim, Zamawiający wzywa wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wSWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia Wykonawcy
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) usługę porównywalną z
przedmiotem niniejszego zamówienia tj.: usługę polegająca za Dostawie, transporcie i wbudowaniu kruszywa o wartości co
najmniej 50 000,00 zł brutto.
b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. W przypadku, gdy wartości będą wyrażone w oświadczeniach winnych walutach niż Polski Złoty (PLN) muszą zostać one
przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku
Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4. Warunki udziału w postępowaniu mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania
udzielanego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SWZ
metodą „spełnia”/,,nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z
warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub
zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający
żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ („oświadczenie wstępne”), także oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem
dokumentów określonych w Rozdziale VIII SWZ.
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 1, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób okres udostępnienia wykonawcy wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
c) w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI
CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (opatrzone odpowiednim podpisem).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy wg załącznika nr 7 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
nr 6 do SWZ;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający
może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych
podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z
zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 3,4, 5 oraz 6 ustawy Pzp - wg załącznika nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2)
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 4 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKICYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (opatrzone odpowiednim podpisem).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy wg załącznika nr 7 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. 2. Zakres świadczeniaWykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.
oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności,
pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminakrasnik.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" do dnia 2.04.2025 r. do godz. 09:00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w okresie: 6 miesięcy od daty podpisania umowy.INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SP ZOZ W KRAŚNIKU
- Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik - II etap"
- REMONT W BUDYNKU GŁÓWNYM KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchynia gmina Kraśnik
- Dostawa, transport i wbudowanie kruszywa naturalnego łamanego typu "kliniec" na potrzeby remontu dróg gminnych na terenie Gminy Kraśnik
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla szkół" - ZS nr 3 w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą piasku płukanego 0-2 mm oraz kruszywa łamanego 0-31,5 mm
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Wydminy w 2025 r.
- Świadczenie usług sprzętowych wraz z materiałem
- ,, Dostawa żwiru drogowego, gruzu budowlanego rozdrobnionego i mieszanki drogowej z przeznaczeniem na remonty dróg gruntowych na terenie Gminy Czyżew w roku 2025 "
- Zakup oraz dostawa kruszywa samochodami samowyładowczymi w celu naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Prostki w 2025 roku,
- Dostawa kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.