eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceDOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Poddębice: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Numer ogłoszenia: 199426 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu jednorazowego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowo-cenowy. 3.2. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3.3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 126, poz. 1380 z póź. zm.) 3.4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że oferowany drobny sprzęt medyczny spełnia wymogi określone w pkt. 3.3. 3.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami. 3.6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika: Apteki Szpitalnej dla pakietów nr 8-30, Laboratorium Analitycznego dla pakietów nr 1-7 Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem odbioru. 3.7. Dostawy drobnego sprzętu jednorazowego i drobnego sprzętu laboratoryjnego będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej i Laboratorium Analitycznego mieszczących się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach 8:00 - 15:00 (do Laboratorium Analitycznego) i godz. 7.25 - 15.00 (do Apteki Szpitalnej) w czasie nie dłuższym niż 4 dni robocze od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Laboratorium Analitycznego i Apteki Szpitalnej. 3.8. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.10. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 h od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.11. W przypadku niedostarczenia przedmiotu zamówienia w terminach określonych w pkt. 3.7 Zamawiający ma prawo do zakupu przedmiotu zamówienia u innego dostawcy i obciąży Wykonawcę tymi kosztami. 3.12. Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3.13. Faktyczna ilość zamawianego drobnego sprzętu jednorazowego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości drobnego sprzętu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.14. Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.16. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy. 3.17. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowo - cenowym tylko tych pakietów na które składa ofertę. 3.18. Celem potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu medycznego z wymaganiami Zamawiającego należy dostarczyć katalogi lub foldery dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 16 - Filtr antybakteryjny pozycja 1 i 2 Załącznika nr 1 do SIWZ. 3.19. Celem oceny zgodności parametrów oferowanego sprzętu medycznego należy dostarczyć Zamawiającemu jednorazowe, bezzwrotne i bezpłatne próbki w ilościach podanych poniżej. Termin dostawy próbek najpóźniej w dniu otwarcia ofert (Wykonawca jest zobowiązany do takiego oznakowania próbek, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach formularza ofertowo-cenowego tj.: Pakiet nr.: 12 poz. od 1 do 4: Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. Dwoma naprzeciwległymi otworami i z obłym zakończeniem - roz. Ch 6, 8, 14, 16 - opakowanie folia/papier - próbki - po 2 szt. z każdego rozmiaru. Pakiet nr.: 14 poz. 2 Dren Kehra (T) - lateks lub lateks silikonowany - dł. ramion min. 300x130mm - rozm. Ch 14 - opakowanie folia-papier - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 15 poz. 3 Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 26, dł. 350 mm. - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 19 poz. 2 Sonda żołądkowa (zgłębnik) z PCV, zamknięty koniec i min. dwa otwory boczne, z obłym zakończeniem - dł. min. 75-80 cm - rozm. Ch 18- opakowanie folia/papier - próbka - 2 szt. Ocena zgodności oferowanego sprzętu medycznego zostanie dokonana komisyjnie na podstawie dostarczonych próbek oraz doświadczeń własnych członków Komisji Przetargowej. W przypadku gdy Komisja Przetargowa przy ocenie w każdej części przedmiotu zamówienia stwierdzi, że parametry zaoferowanego drobnego sprzętu medycznego są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.25.00 - Probówki 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.71.00 - Pipety 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 44.61.90.00 - Inne pojemniki 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.14.12.00 - Cewniki 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej 33.14.12.20 - Kaniula 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca złoży: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, albo jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 60% wartości brutto składanej oferty (suma pakietów na które Wykonawca składa ofertę) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów /referencje/ potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego Załącznika nr 6 do SIWZ. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W zakresie spełnienia warunków pkt. b, c i pkt. d Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartości stanowiącej 60% wartości brutto składanej oferty (suma pakietów na które Wykonawca składa ofertę) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8.3 Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 8.4 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8.5 Oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że oferowane produkty posiadają stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. - Załącznik nr 5 do SIWZ. 8.6 Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane w SIWZ: 8.7. Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowo - cenowy. 8.8. Katalogi lub foldery potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 16 pozycja 1 i 2 Załącznika nr 1 do SIWZ. 8.9. Celem oceny zgodności parametrów oferowanego drobnego sprzętu medycznego określonych w pakietach nr.: 12 (poz. 1-4), 14 (poz. 2), 15 (poz. 3), 19 (poz. 2) Załącznika nr 1 do SIWZ, należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilościach podanych w w/w załączniku. Termin dostawy próbek - najpóźniej w dniu otwarcia ofert (próbki należy tak oznakować, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Załączniki - wymienione w pkt. 8.1 - 8.6 SIWZ - Formularz ofertowo - cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. - Katalogi lub foldery potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 16 pozycja 1 i 2 Załącznika nr 1 do SIWZ. - Próbki drobnego sprzętu dla pakietów nr.: 12 (poz. 1-4), 14 (poz. 2), 15 (poz. 3), 19 (poz. 2) Załącznika nr 1 do SIWZ Zamawiający informuje: Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną treścią i przedłożyć w oryginale. Wykonawcy, którzy wraz z ofertą składają dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji mają obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawcy nie mogą zastrzec informacji, o których jest mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez jedną z niżej wymienionych osób : - notariusza, - lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego /ewidencyjnego/wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumencie pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie i okres obowiązywania pełnomocnictwa. Dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 8.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty określone w pkt 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2. Podmioty występujące wspólnie: W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy /dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki/. Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich. Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę (dla spółek cywilnych może to być umowa spółki). Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt. 8.1 i 8.4. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy podać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Dyrekcji..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Dyrekcji..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki z EDTA-K2 na 1 ml krwi, z naklejką i znacznikiem; sztuk 36 000; 2. Probówki z cytrynianem na 1,8 ml krwi do koagulologii, z naklejką i znacznikiem; sztuk 10 500; 3. Zestaw do OB. na 1ml, składający się z probówki z przebijalnym korkiem i rurki niewymagającej użycia tłoczka; sztuk 11 400; 4. Probówki z granulatem i przyspieszaczem do wykrzepiania, z zewnętrznym czerwonym korekiem oraz naklejką (16x100mm); sztuk 6 000; 5. Probówka z PMMA z granulatem i przyspieszaczem do wykrzepiania oraz naklejką (12x88mm) sztuk 18 000; 6. Probówki z granulatem i przyspieszaczem do wykrzepiania, z czerwonym korekiem oraz naklejką (13x75mm) sztuk 12 000; 7. Probówki z PS 5 ml bez znacznika (12x75mm), sztuk 30 000; 8. Probówki z PS 3 ml bez znacznika (11x55mm), sztuk 7 500; 9. Probówki z PP wirownicze o16mm, sztuk 3 000; 10. Probówki do hematologii na 200?l krwi z EDTA-K2 i kapilarą (mikrometoda), sztuk 3000; 11. Probówki Eppendorfa 1,5 ml z podziałką i korkiem, sztuk 15 000; 12. Końcówki 200?l do pipet automatycznych HTL, sztuk 60 000; 13. Końcówki 1000?l do pipet automatycznych HTL, sztuk 24 000; 14. Pipety Pasteura z podziałką do 3 ml, dł 15,5 cm, sztuk 18 000; 15. Naczynka z PS poj. 0,6 ml do koagulometru Chrom, sztuk 27 000; 16. Naczynka poj. 0,5 ml do analizatorów Technicon, sztuk 18 000; 17. Naczynka poj. 2,0 ml do analizatorów Technicon; sztuk 12 000; 18. Szkiełka nakrywkowe do mikroskopu 22x22mm, sztuk 30 000; 19. Szkiełka podstawowe 2mm gładkie, krawędzie cięte (nie do diagnostyki in vitro), sztuk 6 000; 20. Nożyki sterylne indywidualnie pakowane do nakłuć, sztuk 42 000; 21. Płyty 5x12 dołków do oznaczania grupy krwi, wykonane z białej folii PCV, sztuk 600; 22. Korki do probówek o śr. 11-13mm, sztuk 7 500; 23. Bagietki z PS, dł. 12 cm, sztuk 500; 24. Pojemniki na mocz z podzialką do 100 ml, polem do opisu i nakrętką (57x73mm), sztuk 24 000; 25. Probówki z PP o poj. 10ml, z podziałką i kołnierzem (16x100mm), sztuk 3 600; 26. Wymazówka sterylne, z drewna, z wacikiem bawełnianym o śr. 5mm, pakowane indywidualnie, sztuk 9 000; 27. Wymazówki sterylne z tworzywa, z wacikiem bawełnianym o śr. 5 mm w probówce, sztuk 3 400; 28. Wymazówki sterylne z tworzywa z wacikiem wiskozowym o śr. 5 mm w probówce transportowej z podłożem Amies. Udokumentowana przeżywalność w okresie 72 godz., sztuk 1 500; 29. Pojemniki sterylne o poj. 30 ml z zakrętką z PE, pakowane indywidualnie (25x90mm), sztuk 1 500; 30. Pojemniki sterylne o poj. 25 ml z łopatlą i zakrętką z PE, pakowane indywidualnie (25x80mm), sztuk 750; 31. Ezy sterylne proste, oczko o poj. 1 ul, pakowane po 20 szt., sztuk 600; 32. Pipetki Pasteura sterylne o poj. 3ml, z podziałką 3,00/05, pakowane indywidualnie, sztuk 900; 33. Kapilary hematokrytowe 60 ?l bez heparyny, sztuk 45 000;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 38.43.71.00-8, 38.43.70.00-7, 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - KUWETY DO ALCYONA 300..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kuwety reakcyjne do analizatora ALCYON 300, sztuk 2 160;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - KAPILARY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapilary do RKZ do aparatu Rapidlab typ 248, sztuk 6 000; 2. Zatyczki do kapilar RKZ j.w., sztuk 6 000; 3. Mieszadełka do kapilar RKZ j.w., sztuk 6 000;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - SZKŁO I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki szklane (13x100mm), sztuk 1 100;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - SZKŁO II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szalki Petriego szklane O80 mm, op = 18 szt., opakowań 6; 2. Szalki Petriego szklane O100 mm, op=18 szt.; opakowań 6; 3. Szalki Petriego szklane O120 mm, op=18 szt.; opakowań 6;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - DROBNE MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naczynka do kału z polistyrenu z korkiem i łyżeczką, sztuk 600;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - PISAKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pisaki laboratoryjne do szkła i tworzywa: niebieski, czarny, czerwony, sztuk 150;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - OSTRZA WYMIENNE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ostrza wymienne nr 10 ze stali węglowej sterylne, pakowane indywidualnie w pudełkach po 100 szt. na każdym pojedynczym opakowaniu numer serii zgodny z numerem opakowania zbiorczego (100 szt.), opakowań 6; 2. Ostrze wymienne nr 11ze stali węglowej sterylne, pakowane indywidualnie w pudełkach po 100 szt. na każdym pojedynczym opakowaniu numer serii zgodny z numerem opakowania zbiorczego (100 szt.), opakowań 6; 3. Ostrze wymienne nr 20 ze stali węglowej sterylne, pakowane indywidualnie w pudełkach po 100 szt. na każdym pojedynczym opakowaniu numer serii zgodny z numerem opakowania zbiorczego (100 szt.), opakowań 55; 4. Ostrze wymienne nr 22 ze stali węglowej sterylne, pakowane indywidualnie w pudełkach po 100 szt. na każdym pojedynczym opakowaniu numer serii zgodny z numerem opakowania zbiorczego (100 szt.), opakowań 40; 5. Ostrze wymienne nr 24 ze stali węglowej sterylne, pakowane indywidualnie w pudełkach po 100 szt. na każdym pojedynczym opakowaniu numer serii zgodny z numerem opakowania zbiorczego (100 szt.), opakowań 2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - POJEMNIKI I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. pojemnik na odpady plastikowe twardościenne zamykane (igły) 1 l, sztuk 500; 2. pojemnik na odpady plastikowe twardościenne zamykane (igły) 2 l, sztuk 800;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - POJEMNIKI II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik na wycinki 30 ml, plastikowy, zakręcany, szczelny, twardościenny, sztuk 1 100; 2. Pojemnik na wycinki 60 ml, plastikowy, zakręcany, szczelny, twardościenny, sztuk 450; 3. Pojemnik na wycinki 100 ml, plastikowy, zakręcany, szczelny, twardościenny, sztuk 300; 4. Pojemnik na wycinki 250 ml, plastikowy, zakręcany, szczelny, twardościenny, 500; 5. Pojemnik na wycinki 500 ml, plastikowy, zakręcany, szczelny, twardościenny, sztuk 500; 6. Pojemnik na wycinki 1000 ml, plastikowy, zakręcany, szczelny, twardościenny, sztuk 500; 7. Pojemnik na wycinki 3000 ml, plastikowy, zakręcany, szczelny, twardościenny, sztuk 200; 8. Pojemnik na wycinki 5000 ml, plastikowy, zakręcany, szczelny, twardościenny, sztuk 20;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - TESTY I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test Cardiac T op=10 szt., opakowań 27;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 - CEWNIKI I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. dwoma naprzeciwległymi otworami i z obłym zakończeniem - rozm. Ch 6 - opakowanie folia/papier, sztuk 100; 2. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. dwoma naprzeciwległymi otworami i z obłym zakończeniem - rozm. Ch 8- opakowanie folia/papier, sztuk 200; 3. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. dwoma naprzeciwległymi otworami i z obłym zakończeniem - rozm. Ch 14 - opakowanie folia/papier, sztuk 1 000; 4. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. dwoma naprzeciwległymi otworami i z obłym zakończeniem - rozm. Ch 16- opakowanie folia/papier, sztuk 1 600;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 - CEWNIKI II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik Nelaton - tworzywo PCV - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 6, sztuk 200; 2. Cewnik Nelaton - tworzywo PCV - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 10, sztuk 200; 3. Cewnik Nelaton - tworzywo PCV - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 20, sztuk 100;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 - CEWNIKI III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren Kehra (T) - lateks lub lateks silikonowany - dł. ramion min. 300x130mm - rozm. Ch 12 - opakowanie folia-papier, sztuk 10; 2. Dren Kehra (T) - lateks lub lateks silikonowany - dł. ramion min. 300x130mm - rozm. Ch 14 - opakowanie folia-papier, sztuk 10; 3. Dren Kehra (T) - lateks lub lateks silikonowany - dł. ramion min. 300x130mm - rozm. Ch 16 - opakowanie folia-papier, sztuk 10;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15- CEWNIKI IV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 20, dł. 350 mm., sztuk 50; 2. Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 22, dł. 350 mm., sztuk 50; 3. Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 26, dł. 350 mm., sztuk 50; 4. Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 30, dł. 350 mm., sztuk 50; 5. Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 36, dł. 350 mm., sztuk 50;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16 - FILTR ANTYBAKTERYJNY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr bakteryjny dla dorosłych z celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, sztuk 300; 2. Filtr bakteryjny dla dorosłych bez wymiennika ciepła i wilgoci, sztuk 200;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17 - TERMOMETR LEKARSKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termometr lekarski, elektroniczny, bezrtęciowy, sztuk 200;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18 - PRZEDŁUŻACZ DO POMP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedłużacz do pomp infuzyjnych przezroczysty z zakończeniami luer-lock - dł. 150cm - opakowanie folia/papier; sztuk 1 100;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19 - SONDA I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żołądkowa (zgłębnik) z PCV, zamknięty koniec i min. dwa otwory boczne, z obłym zakończeniem - dł. min. 75-80 cm - rozm. Ch 16 - opakowanie folia/papier, sztuk 50; 2. Sonda żołądkowa (zgłębnik) z PCV, zamknięty koniec i min. dwa otwory boczne, z obłym zakończeniem - dł. min. 75-80 cm - rozm. Ch 18- opakowanie folia/papier, sztuk 100;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20- SONDA II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żywieniowa typu SENGSTAKEN Ch 18-20, sztuk 5;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21- SONDA III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żołądkowa silikonowa typu SALEM, dł. 120 cm, sztuk 30;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET NR 22 - KLIPSY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy tytanowe, rozmiar ML (średnio duże), zamykane oczkowo, wymiary: dł. 7,9 mm, rozwartość ramion 8,1 mm, dł. Zamkniętego klipsa 9,00 mm, kompatybilne z klipsownicą AESCULAP, sztuk 600;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET NR 23 - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgłębnik gastrostomijny zakładany techniką pull pod kontrolą endoskopii. Wykonany ze specjalnego, miękkiego i przezroczystego poliuratanu zapewniającego pacjentowi komfort podczas żywienia, Ch 18/ 40 cm, sztuk 5; 2. Zestaw do żywienia dojelitowego służacy do połączenia butelek 500 ml ze zgłębnikiem. Łącznik pasujący do butelek, grawitacyjna wersja zestawu, sztuk 60;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET NR 24 - ZESTAW DO DIALIZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw podstawowy do hemofiltracji/ hemodializy (CVVH/CVVHD/HF/HFD/HD); sztuk 2 W skład zestawu wchodzi: - linia tętnicza, - linia żylna, - linia substytucyjna/ dializatu z 2 łącznikami, - linia filtratu z 2 łącznikami, - 2 puste worki. 2. Worek roztworu płynu do hemofiltracji/ substytucji buforowany wodorowęglanem - DUOSOL (a 5000 ml) DUSOL z 2 mmol/l potasu, sztuk 12; 3. Hemofiltry DIACAP ACUTE M (pow. 1,5 m2, błona polisulfanowa, sterylizacja R, maksymalny przepływ krwi - 500 ml/ min, sztuk 2; 4. Czasowy dwuświatłowy cewnik do hemodializy HAEMOCAT SIGNO - 12 F długość 15 cm, 17 cm, 20 cm - ZESTAW, sztuk 3; Sprzęt wymieniony w poz. 1-4 musi współpracować z aparatem do dializ DIAPACT CRRT firmy Braun.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET NR 25 - KANIULE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula dotętnicza 20G/1,1 mm x 45mm, sztuk 50;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET NR 26 - TESTY UREAZOWE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test ureazowy do wykrywania obecności helicobacter pylori w wycinku (bioptacie) pobranym z błony śluzowej żołądka w czasie gastroduodenofiberoskopii, sztuk 900;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET NR 27 - WAPNO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wapno anestezjologiczne sodowane z indykatorem zmieniającym kolor z białego na fioletowy, opakowanie = 4,5 kg; opakowań 10;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET NR 28 - OBWODY ODDECHOWE JEDNORAZOWE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obwód oddechowy z pułapką wodną do stosowania przez 7 dni dla jednego pacjenta op= 30 szt., opakowań 7; 2. Obwód oddechowy z pułapką wodną z miękkimi końcówkami z rury gładkiej wewnętrznie do stosowania do 7 dni dla jednego pacjenta op= 30 szt., opakowań 2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET NR 29 - ZESTAW DO ĆWICZEŃ ODDECHOWYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do ćwiczeń oddechowych dla dorosłych typu TRIFLO II, sztuk 5;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET NR 30 - ZESTAW DO ĆWICZEŃ KOLOGRAFII..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do kolografii z barytem jednorazowego użytku, sztuk 10;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.