eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceDOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Poddębice: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH
Numer ogłoszenia: 319046 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199426 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu jednorazowego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowo-cenowy (Kod CPV: 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7; 33.79.30.00-5; 38.43.71.00-8; 38.43.70.00-7; 33.14.16.15-4; 38.00.00.00-5; 44.61.90.00-2; 33.12.41.31-2; 33.14.12.00-2; 33.18.15.20-3; 33.14.12.20-8; 33.17.10.00-9; ). 3.2. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3.3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 126, poz. 1380 z póź. zm.) 3.4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że oferowany drobny sprzęt medyczny spełnia wymogi określone w pkt. 3.3. 3.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami. 3.6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika: Apteki Szpitalnej dla pakietów nr 8-30, Laboratorium Analitycznego dla pakietów nr 1-7 Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem odbioru. 3.7. Dostawy drobnego sprzętu jednorazowego i drobnego sprzętu laboratoryjnego będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej i Laboratorium Analitycznego mieszczących się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach 8:00 - 15:00 (do Laboratorium Analitycznego) i godz. 7.25 - 15.00 (do Apteki Szpitalnej) w czasie nie dłuższym niż 4 dni robocze od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Laboratorium Analitycznego i Apteki Szpitalnej. 3.8. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.10. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 h od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.11. W przypadku niedostarczenia przedmiotu zamówienia w terminach określonych w pkt. 3.7 Zamawiający ma prawo do zakupu przedmiotu zamówienia u innego dostawcy i obciąży Wykonawcę tymi kosztami. 3.12. Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3.13. Faktyczna ilość zamawianego drobnego sprzętu jednorazowego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości drobnego sprzętu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.14. Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.16. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy. 3.17. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowo - cenowym tylko tych pakietów na które składa ofertę. 3.18. Celem potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu medycznego z wymaganiami Zamawiającego należy dostarczyć katalogi lub foldery dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 16 - Filtr antybakteryjny pozycja 1 i 2 Załącznika nr 1 do SIWZ. 3.19. Celem oceny zgodności parametrów oferowanego sprzętu medycznego należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilościach podanych poniżej. Termin dostawy próbek najpóźniej w dniu otwarcia ofert (Wykonawca jest zobowiązany do takiego oznakowania próbek, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach formularza ofertowo-cenowego tj.: Pakiet nr.: 12 poz. od 1 do 4: Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. Dwoma naprzeciwległymi otworami i z obłym zakończeniem - roz. Ch 6, 8, 14, 16 - opakowanie folia/papier - próbki - po 2 szt. z każdego rozmiaru. Pakiet nr.: 14 poz. 2 Dren Kehra (T) - lateks lub lateks silikonowany - dł. ramion min. 300x130mm - rozm. Ch 14 - opakowanie folia-papier - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 15 poz. 3 Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 26, dł. 350 mm. - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 19 poz. 2 Sonda żołądkowa (zgłębnik) z PCV, zamknięty koniec i min. dwa otwory boczne, z obłym zakończeniem - dł. min. 75-80 cm - rozm. Ch 18- opakowanie folia/papier - próbka - 2 szt. Ocena zgodności oferowanego sprzętu medycznego zostanie dokonana komisyjnie na podstawie dostarczonych próbek oraz doświadczeń własnych członków Komisji Przetargowej. W przypadku gdy komisja przetargowa przy ocenie w każdej części przedmiotu zamówienia stwierdzi, że parametry zaoferowanego drobnego sprzętu medycznego są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 38.43.71.00-8, 38.43.70.00-7, 33.14.16.15-4, 38.00.00.00-5, 44.61.90.00-2, 33.12.41.31-2, 33.14.12.00-2, 33.18.15.20-3, 33.14.12.20-8, 33.17.10.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77546.10 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR 1 - MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BOR POL Mariusz Borkowski, Plac Jaśminu 2, 44-152 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 46528.50
  • Oferta z najniższą ceną: 46528.50 oferta z najwyższą ceną: 50867.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 3 - KAPILARY

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Trident Med S.c., ul. Nowy Świat 60/13, 00-357 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1500.00 oferta z najwyższą ceną: 1920.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET NR 4 - SZKŁO

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB - PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 180.00
  • Oferta z najniższą ceną: 180.00 oferta z najwyższą ceną: 390.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR 5 - SZKŁO II

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB - PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1198.80
  • Oferta z najniższą ceną: 1198.80 oferta z najwyższą ceną: 1296.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET NR 6 - DROBNE MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 120.00
  • Oferta z najniższą ceną: 120.00 oferta z najwyższą ceną: 132.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET NR 7 - PISAKI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB - PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 450.00
  • Oferta z najniższą ceną: 450.00 oferta z najwyższą ceną: 900.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET NR 8 - OSTRZA WYMIENNE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1144.50
  • Oferta z najniższą ceną: 1144.50 oferta z najwyższą ceną: 1144.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET NR 9 - POJEMNIKI I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1479.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1479.00 oferta z najwyższą ceną: 3575.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: PAKIET NR 10 - POJEMNIKI II

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR-FOUR Marian Siekierski, ul. Swojska 4, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5912.50
  • Oferta z najniższą ceną: 5912.50 oferta z najwyższą ceną: 8768.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET NR 12 - CEWNIKI I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1449.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1449.00 oferta z najwyższą ceną: 1449.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET NR 13 - CEWNIKI II

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 195.00
  • Oferta z najniższą ceną: 195.00 oferta z najwyższą ceną: 195.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: PAKIET NR14 - CEWNIKI III

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 358.50
  • Oferta z najniższą ceną: 358.50 oferta z najwyższą ceną: 358.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: PAKIET NR 15 - CEWNIKI IV

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1987.50
  • Oferta z najniższą ceną: 1987.50 oferta z najwyższą ceną: 1987.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: PAKIET NR 16 - FILTR ANTYBAKTERYJNY

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AxMediTec Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1440.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1440.00 oferta z najwyższą ceną: 1900.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: PAKIET NR 17 - TERMOMETR LEKARSKI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1280.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1280.00 oferta z najwyższą ceną: 1280.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: PAKIET NR 18 - PRZEDŁUŻACZ DO POMP

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 330.00
  • Oferta z najniższą ceną: 330.00 oferta z najwyższą ceną: 330.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: PAKIET NR 19 - SONDA I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 90.00
  • Oferta z najniższą ceną: 90.00 oferta z najwyższą ceną: 90.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 23   

Nazwa: PAKIET NR 23- DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1918.20
  • Oferta z najniższą ceną: 1918.20 oferta z najwyższą ceną: 1918.20
  • Waluta: PLN.

Część NR: 26   

Nazwa: PAKIET NR 26- TESTY UREAZOWE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3960.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3960.00 oferta z najwyższą ceną: 3960.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 27   

Nazwa: PAKIET NR 27- TESTY UREAZOWE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AxMediTec s.c., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 660.00
  • Oferta z najniższą ceną: 660.00 oferta z najwyższą ceną: 800.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 28   

Nazwa: PAKIET NR 28- OBDWODY ODDECHOWE JEDNORAZOWE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AxMediTec s.c., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5070.00
  • Oferta z najniższą ceną: 5070.00 oferta z najwyższą ceną: 5070.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 29   

Nazwa: PAKIET NR 29 - ZETAW DO ĆWICZEŃ ODDECHOWYCH

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AxMediTec s.c., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 125.00
  • Oferta z najniższą ceną: 125.00 oferta z najwyższą ceną: 125.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 30   

Nazwa: PAKIET NR 30 - ZESTAW DO ĆWICZEŃ KOLOGRAFII

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed. Sp. z o.o.., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 169.60
  • Oferta z najniższą ceną: 169.60 oferta z najwyższą ceną: 169.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.