To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Łukta: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 199437 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139697 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie, ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6475145, faks 89 6475145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z psychologiem. Przedmiotem tej części zamówienia są indywidualne konsultacje z psychologiem w wymiarze 4 h dydaktycznych na 1 osobę, dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część druga przedmiotu zamówienia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 40 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów), w terminie: sierpień 2013, lipiec 2014 r. Zastrzegamy możliwość zmiany miesiąca wykonania treningu w 2014 r. Część trzecia przedmiotu zamówienia: Warsztaty zwalczaj stres. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów - zwalczaj stres (zapobieganie, metody walki ze stresem) w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część czwarta przedmiotu zamówienia: Warsztaty autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część piąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty dotyczące prawidłowego gospodarowania budżetem domowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dotyczących prawidłowego gospodarowania budżetem domowym w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część szósta przedmiotu zamówienia: Trening postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej.Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej w wymiarze 21 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część siódma przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w wymiarze 2 h dydaktycznych dla 1 osoby, łącznie dla 13 beneficjentów 26 h dydaktycznych w 2013 r. i 2014 r.(łącznie dla 26 beneficjentów będzie 52 h dydaktycznych).Część ósma przedmiotu zamówienia: Warsztaty aktywizacji zawodowej - wybierz właściwą drogę z doradca zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część dziewiąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty udane relacje. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część dziesiąta przedmiotu zamówienia: Trening motywacyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część jedenasta przedmiotu zamówienia: Terapia psychospołeczna. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie terapii psychospołecznej w wymiarze 24 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część dwunasta przedmiotu zamówienia: Wyjazd integracyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z psychologiem. Przedmiotem tej części zamówienia są indywidualne konsultacje z psychologiem w wymiarze 4 h dydaktycznych na 1 osobę, dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Wspierania Samorozwoju Justyna Żukowska-Gołębiewska
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Wspierania Samorozwoju Justyna Żukowska-Gołębiewska
- KAJA Justyna Żukowska-Gołębiewska, ul. Fabryczna 7B, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8502,00
Oferta z najniższą ceną: 8502,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16666,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 40 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów), w terminie: sierpień 2013, lipiec 2014 r. Zastrzegamy możliwość zmiany miesiąca wykonania treningu w 2014 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak ul. Lecha 1 c 62-200 Gniezno, ul. Lecha 1 c, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9361,04
Oferta z najniższą ceną: 9256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19981,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Warsztaty zwalczaj stres. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów - zwalczaj stres (zapobieganie, metody walki ze stresem) w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
- GLOBAL Training Centre Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4319,12
Oferta z najniższą ceną: 4319,12 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Warsztaty autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTED Sztuka Edukacji Robert Olender, ul. Sosonowa 3, 86-011 Tryszczyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4056,00
Oferta z najniższą ceną: 4008,68 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Warsztaty dotyczące prawidłowego gospodarowania budżetem domowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dotyczących prawidłowego gospodarowania budżetem domowym w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
- GLOBAL Training Centre Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4319,12
Oferta z najniższą ceną: 4319,12 / Oferta z najwyższą ceną: 8074,04
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Trening postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej.Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej w wymiarze 21 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Wspierania Samorozwoju Justyna Żukowska-Gołębiewska
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Wspierania Samorozwoju Justyna Żukowska-Gołębiewska
- KAJA Justyna Żukowska-Gołębiewska, ul. Fabryczna 7B, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5070,00
Oferta z najniższą ceną: 5070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10686,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w wymiarze 2 h dydaktycznych dla 1 osoby, łącznie dla 13 beneficjentów 26 h dydaktycznych w 2013 r. i 2014 r.(łącznie dla 26 beneficjentów będzie 52 h dydaktycznych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDWOJ MARCIN PRACOWNIA DORADZTWA EDUKACYJNO-ZAWODOWEGO "CEL"
jakie przetargi wygrała firma
SUDWOJ MARCIN PRACOWNIA DORADZTWA EDUKACYJNO-ZAWODOWEGO "CEL"
- Marcin Sudwoj Pracownia Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego CEL, ul. Samulowskiego 6, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3354,00
Oferta z najniższą ceną: 3354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8166,60
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Warsztaty aktywizacji zawodowej - wybierz właściwą drogę z doradca zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
- GLOBAL Training Centre Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4319,12
Oferta z najniższą ceną: 4319,12 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Warsztaty udane relacje. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak, ul. Lecha 1 c, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4590,04
Oferta z najniższą ceną: 3926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Trening motywacyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
- GLOBAL Training Centre Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4319,12
Oferta z najniższą ceną: 3926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Terapia psychospołeczna. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie terapii psychospołecznej w wymiarze 24 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olsztyńska Szkoła Biznesu s.c. Bożena Ziomek i Adam Ziomek, ul. Warszawska 105/4H, 10-701 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8372,00
Oferta z najniższą ceną: 6054,10 / Oferta z najwyższą ceną: 11068,72
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Wyjazd integracyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olsztyńska Szkoła Biznesu s.c. Bożena Ziomek i Adam Ziomek, ul. Warszawska 105/4H, 10-701 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7968,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18143,06
Oferta z najniższą ceną: 9690,46 / Oferta z najwyższą ceną: 18143,06
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - opracowanie indywidualnej diagnozy potrzeb oraz usługa aktywnej integracji.
- REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE LUBOŃ
- Wsparcie psychologiczne, coachingowe i szkolenia z kompetencji miękkich
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mysłowicach wraz z cateringiem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.