Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Ciechanów: Modernizacja instalacji gazów medycznych
Numer ogłoszenia: 199632 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie , ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6730543, 6723127, faks 023 6730274, 6722764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciechanow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji gazów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Modernizacje instalacji gazów medycznych: a. Rurociągi tranzytowe łączące źródła gazów medycznych z instalacją wewnętrzną w budynku 1-D; b. Rezerwowa stacja rozprężania tlenu; c. Stacja zgazowania ciekłego tlenu; d. Stacja rozprężania podtlenku azotu; e. Stacja rozprężania dwutlenku węgla; f. Stacja pomp próżni medycznej; g. Stacja sprężarek powietrza medycznego; h. Stacja sprężarek powietrza pozamedycznego; i. Sieć zewnętrzna tlenu; j. Sygnalizacja alarmowa stanu źródeł gazów medycznych; k. Automatyka sterowania sprężarek w stacji sprężarek powietrza medycznego; II. Roboty budowlane - adaptacyjne pomieszczeń a. Budynek tlenowni; b. Sprężarkownia; c. Adaptacja szatni personelu, na stację pomp próżni medycznej; d. Stacja rozprężania podtlenku azotu i dwutlenku węgla; III. Instalacja wentylacji: a. Stacja pomp próżni medycznej; b. Stacja sprężarek powietrza medycznego i pozamedycznego; c. Stacja rozprężania podtlenku azotu i dwutlenku węgla; d. Rezerwowa stacja rozprężania tlenu. IV. Instalacja wodno-kanalizacyjna: a. Stacja pomp próżni medycznej; b. Stacja sprężarek powietrza medycznego i pozamedycznego. V. Instalacje elektryczne: a. Sprężarkownia; b. Stacja rozprężania; c. Stacja próżni. VI. Sprawdzenie i kontrola instalacji przed jej oddaniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymagania art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 lit. a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa niżej w pkt. 3, 4 i 5). 3. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 lit. b) Wykonawca musi wykazać, że: 3.1 doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (roboty budowlane w zakresie wykonywania instalacji gazów medycznych) i o wartości nie mniejszej niż: 500.000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 3.2 potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanego niżej stanowiska: Kierownik robót budowlanych - pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - osoba ta musi być wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 4 do SIWZ, 4. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 lit. c) Wykonawca musi wykazać, że: 4.1 przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) 5. Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. W celu umówienia się na wizję lokalną należy kontaktować się z osobami odpowiedzialnymi za merytoryczną część przedmiotu zamówienia, o których mowa w dziale VIII ust. 1 siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w SIWZ, należy złożyć: 1) Oświadczenie - (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Formularz ofertowy - (załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. (Dokumenty muszą być datowane nie wcześniej niż sześć miesięcy, przed terminem otwarcia ofert). 4) Aprobatę dla wyrobów medycznych na podstawie dyrektywy 93/42/EEC (EWG). 5) Certyfikat EN ISO 13485. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia)- zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr 4), do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 8) Kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 9) Oświadczenie z przeprowadzonej wizji lokalnej potwierdzone i wydane przez Zamawiającego. 2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego: - każdy z nich musi spełniać warunki określone w pkt 1, 3 i 4 oświadczenia, o którym mowa w ust 1 pkt 1. Natomiast warunki określone w pkt 2 oświadczenia mogą spełniać łącznie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - oświadczenie, o którym mowa w ust 1 pkt 1 składają wystawione indywidualnie przez każdego z wykonawców, przy czym treść pkt 2 oświadczenia może zostać zmodyfikowana tak, by wskazać, że wykonawcy wspólnie spełniają warunki określone w pkt 2 oświadczenia; - każdy z wykonawców składa dokumenty, o których mowa w ust 1 pkt 2 oświadczenia), wystawione indywidualnie na niego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalciechanow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów - pok. 018.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z budżetu Województwa Mazowieckiego.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- "Dostawa urządzeń NGFW (Next - Generation Firewall) na potrzeby PANS w Ciechanowie."
- Rozbudowa i przebudowa Centrum Kultury i Sztuki w Ciechanowie - II etap
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku".
- "Remont niecki pływalni i hali basenowej KSOS Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie"
- Przebudowa ul. Rzecznej w Luboniu polegająca na remoncie i budowie chodników (w tym chodnika na terenie Miasta Poznania)
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
- Wykonanie remontu 13 łazienek w segmencie 3 i 4 budynku Wydziału Biochemii Biofizyki i Biotechnologii UJ.
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.