eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa odczynników oraz usługa autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego analizatora hematologicznego Cell-Dyn 1700

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Wrocław: Dostawa odczynników oraz usługa autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego analizatora hematologicznego Cell-Dyn 1700
Numer ogłoszenia: 199692 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7747790, faks 071 7747790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzanska.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników oraz usługa autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego analizatora hematologicznego Cell-Dyn 1700.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników części oraz usługa autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego analizatora hematologicznego Cell - Dyn 1700 - zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B, 1C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. I. Graniczne minimalne parametry dla odczynników 3.3 Wszystkie odczynniki nie mogą powodować uszkodzenia układu hydraulicznego i optycznego analizatora 3.4 Wykonawca dostarczy odczynniki do analizatora hematologicznego Cell-Dyn 1700 dopuszczone przez producenta analizatora oraz przedłoży stosowne zaświadczenie producenta analizatora o możliwości zastosowania oferowanych odczynników, które dołączy do oferty. 3.5 Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych analizatora w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. 3.6 Zapewnienie udziału w systemie międzynarodowej kontroli jakości w oparciu o własne materiały kontrolne Wykonawcy. Serwis musi posiadać pisemną autoryzację producenta analizatora którą należy dołączyć do oferty. 3.7 Odczynniki stanowiące przedmiot zamówienia powinny posiadać gwarantowany termin ważności odczynników minimum 3 miesiące od chwili dostawy 3.8 Dostępność do opracowań miesięcznych wyników kontroli wewnątrzlaboratoryjnej uzyskanych u Zamawiającego w oferowanych materiałach kontrolnych (dla krwi kontrolnej), w porównaniu z grupą jednorodną (dla analizatora Cell Dyn 1700) dla dużej populacji laboratoriów, a zakończonych corocznym uzyskaniem certyfikatu uczestnictwa w programie kontroli zewnątrz laboratoryjnej 3.9 Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 93, poz.896 z póź. zm.). 3.10 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. II. Wymagania dotyczące serwisu pogwarancyjnego analizatora hematologicznego Cell-Dyn 1700 3.11 Autoryzowany przez producenta analizatora serwis techniczny. 3.12 Wymagany 1 x raz w roku kompleksowy przegląd techniczny wraz z wymianą podstawowych części przewidzianych przez producenta (zgodnie z zał. nr 1B do SIWZ). 3.13 W ramach ceny za kompleksowy roczny przegląd analizatora należy uwzględnić ewentualne nieprzewidziane naprawy, w tym dostawa i wymiana uszkodzonych wówczas części zamiennych, za co Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia. 3.14 Gwarancje sprawnego działania analizatora zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi. 3.15 Wykonawca będzie utrzymywać na bieżąco odpowiednie zapasy oryginalnych części zamiennych i akcesoriów do analizatora, tak aby zapewnić minimalny czas naprawy. 3.16 Dostępność serwisu - naprawa w ciągu 12 godzin od daty zgłoszenia. 3.17 Udostępni nieodpłatnie wszelkie modyfikacje i ulepszenie wprowadzane przez producenta analizatora. Powyższe warunki graniczne stanowią wymagania odcinające. Nie spełnienie nawet jednego z w/w wymagań spowoduje odrzucenie oferty. Brak opisu będzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanej konfiguracji urządzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 5.2 Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej i załączonych do oferty. 5.3 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. 5.4 Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa), b) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z dokumentem rejestrowym; c) złożenie kompletu dokumentów potwierdzających łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisem w rozdz. IV oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy PZP). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wypełnioną i podpisaną OFERTĘ stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1A, 1B, 1C do niniejszej SIWZ 6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3 Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS (zał. nr 3). 6.4 Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 3). 6.5 Zamawiający wymaga Deklaracji Zgodności lub certyfikatu CE (jeśli dotyczy - w zależności od klasy) lub wpisu (zgłoszenia) do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy) zgodnie z ustawą z dn. 20 kwietnia 2004r. dla wyrobów medycznych. 6.6 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (zał. nr 4). 6.7 Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (zał. nr 6 do SIWZ). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. W przypadku dołączenia do oferty pełnomocnictwa potwierdzonego notarialnie, nie wypełnia się zał. nr 6. 6.8 Oświadczenie o zobowiązaniu dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (zał. nr 3). 6.9 Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 3). Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału albo kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty). W przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Wykonawca określi na formularzu oferty, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje zastrzeżone powinny być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których odczytanie podczas otwarcia ofert jest obowiązkowe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, pokój 421.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, sekretariat pok.411.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.