To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych, z materiału dostarczanego przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-
Numer ogłoszenia: 199772 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 51535 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych, z materiału dostarczanego przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 r (Dz.U.Nr 77/06, poz. 543).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A/ Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych, z materiału dostarczanego przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 r (Dz.U.Nr 77/06, poz. 543). B/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. C/ Z wyłonionym Wykonawcą zawarta zostanie umowa na okres 2 lat. Wymagania odnośnie realizacji usługi opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. D/ W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zlecenie usługi szycia umundurowania dla ok. 500 funkcjonariuszy celnych. Załącznik Nr 1 - sprawa 2532-PN-2/08 - opis przedmiotu zamówienia A/ przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego poniższych składników umundurowania: 1. Marynarka męska z naszywką na rękaw (Emblemat Służby Celnej), pojedynczym sznurem galowym i 1 kpl. dystynkcji. 2. Marynarka damska z naszywką na rękaw (Emblemat Służby Celnej), pojedynczym sznurem galowym i 1 kpl. dystynkcji. W cenę wliczono tkaninę wykonawcy. 3. Spodnie męskie. 4. Spodnie damskie. 5. Spódnica z podszewką. 6. Kamizelka damska. B/ Wymagania odnośnie wykonania zamówienia: Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy: 1. imiennego wykazu pracowników upoważnionych do szycia i odbioru składników mundurowych. 2. ilościowego wykazu składników mundurowych, które Wykonawca winien uszyć w danym okresie. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. dostarczenia: materiału podstawowego, guzików, dystynkcji, sznura galowego oraz Emblematu Służby Celnej. 2. dostarczenia: składników i dodatków krawieckich koniecznych do wykonania zlecenia oraz obciążenia wg cen detalicznych Zamawiającego, kosztami poniesionymi za dostarczenie składników i dodatków krawieckich. 3. przyjazdu do wskazanej przez Zamawiającego siedziby, bez względu na ilość składników mundurowych objętych danym zleceniem. 4. wykonania zlecenia w terminie 21 dni licząc od dnia zdjęcia miary (w przypadku nie stawienia się w wyznaczonym terminie pracowników Zamawiającego do: zdjęcia miary, przymiarki lub po odbiór uszytych składników, termin 21 dni ulega przedłużeniu proporcjonalnie do okresu, w którym funkcjonariusz nie stawił się do powyższych czynności). 5. uzgadniania z Zamawiającym daty przymiarek. Strony potwierdzają uzgodniony termin za pośrednictwem telefaksu lub poczty elektronicznej. 6. w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego: usterek, wad widocznych, wad ukrytych w uszytych składnikach mundurowych, Wykonawca zobowiązuje się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do: bezpłatnego dokonania poprawek krawieckich, bądź bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na towar wolny od wad, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 7. udzielenia na okres 1 roku gwarancji na uszyte składniki mundurowe. Okres gwarancji biegnie od dnia odebrania przez funkcjonariusza gotowego składnika mundurowego. Gwarancja obejmuje: jakość wykonania, jakość tkaniny i nici, estetykę wykonania umundurowania, zgodność wykonania składnika mundurowego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 roku (Dz.U.Nr 77/06, poz. 543) oraz z pobraną miarą. 8. dostarczenia uszytego umundurowania na koszt własny na adres wskazany przez Zleceniodawcę. 9. w przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się na terenie Trójmiasta: zdejmowanie miar mundurowych, dokonywanie przymiarek, odbiór gotowych składników odbywać się będzie dla komórek miejscowych Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy, a dla komórek tzw. zamiejscowych w siedzibie tych jednostek organizacyjnych tj. na terenie Urzędu Celnego w Gdańsku - Gdańsk ul. Opłotki 1 oraz na terenie miasta Słupsk we wskazanym lokalu. Dodatkowo, na wyraźne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe czynności w siedzibie Zamawiającego w Gdyni ul. Północna 9 A, po uprzednim uzgodnieniu terminów. 10. W przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza terenem Trójmiasta: zdejmowanie miar mundurowych, dokonywanie przymiarek, odbiór gotowych składników odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w Gdyni ul. Północna 9A oraz w siedzibie komórek zamiejscowych Zamawiającego tj. na terenie Urzędu Celnego w Gdańsku - Gdańsk ul. Opłotki 1 oraz na terenie miasta Słupsk we wskazanym lokalu. C/ Wymagania dodatkowe: 1. Należność za wykonane usługi płatne będą przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załączonymi dowodami wydania składników mundurowych. Dowód wydania będzie zawierał następujące pozycje: imię i nazwisko osoby pobierającej składniki mundurowe, rodzaj uszytego składnika, potwierdzenie odbioru kompletu dystynkcji, sznura galowego, podpis funkcjonariusza potwierdzający otrzymanie wskazanych w (Dowodzie wydania) sortów. Faktura przez Wykonawcę może być wystawiona dopiero po dokonanym przez funkcjonariusza, odbiorze bez uwag, uszytych składników mundurowych. 2. Zamawiane przez Zleceniodawcę składniki umundurowania winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem i opisem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20.04.2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U.Nr 77/2006 r. poz. 543). 3. Dostarczenie modelu wzorcowego składników munduru służbowego, które pozostają u Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.93.00.00 - Usługi krawieckie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie Oryginalny kod CPV: 17.16.00.00 - Tkaniny Kod CPV wg słownika 2008: 19.26.00.00 - Tkaniny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 258819 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 258819.00
- Oferta z najniższą ceną: 258819.00 / oferta z najwyższą ceną: 287485.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.