Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych, z materiału dostarczanego przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 r. (Dz.U.Nr 77/06, poz. 543)
Numer ogłoszenia: 51535 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych, z materiału dostarczanego przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 r. (Dz.U.Nr 77/06, poz. 543).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych, z materiału dostarczanego przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 r (Dz.U.Nr 77-06, poz. 543). B- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. C- Z wyłonionym Wykonawcą zawarta zostanie umowa na okres 2 lat. Wymagania odnośnie realizacji usługi opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. D- W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zlecenie usługi szycia umundurowania dla ok. 500 funkcjonariuszy celnych. A- przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego poniższych składników umundurowania: 1. Marynarka męska z naszywką na rękaw (Emblemat Służby Celnej), pojedynczym sznurem galowym i 1 kpl. dystynkcji. 2. Marynarka damska z naszywką na rękaw (Emblemat Służby Celnej), pojedynczym sznurem galowym i 1 kpl. dystynkcji. W cenę wliczono tkaninę wykonawcy. 3. Spodnie męskie. 4. Spodnie damskie. 5. Spódnica z podszewką. 6. Kamizelka damska. B- Wymagania odnośnie wykonania zamówienia: Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy: 1. imiennego wykazu pracowników upoważnionych do szycia i odbioru składników mundurowych. 2. ilościowego wykazu składników mundurowych, które Wykonawca winien uszyć w danym okresie. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. dostarczenia: materiału podstawowego, guzików, dystynkcji, sznura galowego oraz Emblematu Służby Celnej. 2. dostarczenia: składników i dodatków krawieckich koniecznych do wykonania zlecenia oraz obciążenia wg cen detalicznych Zamawiającego, kosztami poniesionymi za dostarczenie składników i dodatków krawieckich. 3. przyjazdu do wskazanej przez Zamawiającego siedziby, bez względu na ilość składników mundurowych objętych danym zleceniem. 4. wykonania zlecenia w terminie 21 dni licząc od dnia zdjęcia miary (w przypadku nie stawienia się w wyznaczonym terminie pracowników Zamawiającego do: zdjęcia miary, przymiarki lub po odbiór uszytych składników, termin 21 dni ulega przedłużeniu proporcjonalnie do okresu, w którym funkcjonariusz nie stawił się do powyższych czynności). 5. uzgadniania z Zamawiającym daty przymiarek. Strony potwierdzają uzgodniony termin za pośrednictwem telefaksu lub poczty elektronicznej. 6. w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego: usterek, wad widocznych, wad ukrytych w uszytych składnikach mundurowych, Wykonawca zobowiązuje się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do: bezpłatnego dokonania poprawek krawieckich, bądź bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na towar wolny od wad, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 7. udzielenia na okres 1 roku gwarancji na uszyte składniki mundurowe. Okres gwarancji biegnie od dnia odebrania przez funkcjonariusza gotowego składnika mundurowego. Gwarancja obejmuje: jakość wykonania, jakość tkaniny i nici, estetykę wykonania umundurowania, zgodność wykonania składnika mundurowego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 roku (Dz.U.Nr 77-06, poz. 543) oraz z pobraną miarą. 8. dostarczenia uszytego umundurowania na koszt własny na adres wskazany przez Zleceniodawcę. 9. w przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się na terenie Trójmiasta: zdejmowanie miar mundurowych, dokonywanie przymiarek, odbiór gotowych składników odbywać się będzie dla komórek miejscowych Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy, a dla komórek tzw. zamiejscowych w siedzibie tych jednostek organizacyjnych tj.: na terenie Urzędu Celnego w Gdańsku - Gdańsk ul. Opłotki 1 oraz na terenie miasta Słupsk we wskazanym lokalu. Dodatkowo, na wyraźne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe czynności w siedzibie Zamawiającego w Gdyni ul. Północna 9 A, po uprzednim uzgodnieniu terminów. 10. W przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza terenem Trójmiasta: zdejmowanie miar mundurowych, dokonywanie przymiarek, odbiór gotowych składników odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w Gdyni ul. Północna 9A oraz w siedzibie komórek zamiejscowych Zamawiającego tj.: na terenie Urzędu Celnego w Gdańsku - Gdańsk ul. Opłotki 1 oraz na terenie miasta Słupsk we wskazanym lokalu. C- Wymagania dodatkowe: 1. Należność za wykonane usługi płatne będą przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załączonymi dowodami wydania składników mundurowych. Dowód wydania będzie zawierał następujące pozycje: imię i nazwisko osoby pobierającej składniki mundurowe, rodzaj uszytego składnika, potwierdzenie odbioru kompletu dystynkcji, sznura galowego, podpis funkcjonariusza potwierdzający otrzymanie wskazanych w -Dowodzie wydania- sortów. Faktura przez Wykonawcę może być wystawiona dopiero po dokonanym przez funkcjonariusza, odbiorze bez uwag, uszytych składników mundurowych. 2. Zamawiane przez Zleceniodawcę składniki umundurowania winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem i opisem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20.04.2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U.Nr 77-2006 r. poz. 543). 3. Dostarczenie modelu wzorcowego składników munduru służbowego, które pozostają u Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.93.00.00 - Usługi krawieckie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie Oryginalny kod CPV: 17.16.00.00 - Tkaniny Kod CPV wg słownika 2008: 19.26.00.00 - Tkaniny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodne z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 17-10-2000 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 98, poz. 602 z 1997 roku, z późn.zm). Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.