Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-19
Zgierz: Świadczenie usług przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 87 części
Numer ogłoszenia: 199789 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 87 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 87 części. 2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 50.42.10.00-2. Kategoria usługi: nr 1, kod CPC: 88660. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Część 1: Przeglądy alkotestów-zawiera 6 pozycji Część 2: Przeglądy aparatu elektrochirurgicznego -zawiera 1 pozycję Część 3: Przeglądy aparatów elektrochirurgicznych-zawiera 4 pozycje Część 4: Przeglądy aparatu do znieczulenia ogólnego-zawiera 1 pozycję Część 5: Przeglądy aparatu do znieczulenia ogólnego-zawiera 1 pozycję Część 6: Przeglądy aparatu do znieczulenia ogólnego-zawiera 1 pozycję Część 7: Przeglądy aparatu do terapii nerkowej -zawiera 1 pozycję Część 8: Przeglądy defibrylatorów-zawiera 4 pozycje Część 9: Przeglądy aparatu EKG -zawiera 1 pozycję Część 10: Przeglądy fotela zabiegowego -zawiera 1 pozycję Część 11: Przeglądy inkubatorów-zawiera 4 pozycje Część 12: Przeglądy inkubatorów -zawiera 2 pozycje Część 13: Przeglądy kardiomonitorów-zawiera 9 pozycji Część 14: Przeglądy kardiomonitorów-zawiera 10 pozycji Część 15: Przeglądy kardiomonitorów i centrali-zawiera 6 pozycji Część 16: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję Część 17: Przeglądy kardiomonitorów-zawiera 29 pozycji Część 18: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję Część 19: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję Część 20: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję Część 21: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję Część 22: Przeglądy kardiotokografu-zawiera 1 pozycję Część 23: Przeglądy litotryptoru -zawiera 1 pozycję Część 24: Przeglądy łóżek i materacy-zawiera 12 pozycji Część 25: Przeglądy łóżek szpitalnych-zawiera 6 pozycji Część 26: Przeglądy łóżek szpitalnych-zawiera 12 pozycji Część 27: Przeglądy miernika bilirubiny -zawiera 1 pozycję Część 28: Przeglądy mikroskopów-zawiera 4 pozycje Część 29: Przeglądy mikrotomu -zawiera 1 pozycję Część 30: Przeglądy myjni endoskopów-zawiera 1 pozycję Część 31: Przeglądy pistoletu do biopsji -zawiera 1 pozycję Część 32: Przeglądy polomierza -zawiera 1 pozycję Część 33: Przeglądy pomp infuzyjnych-zawiera 23 pozycje Część 34: Przeglądy pompy infuzyjnej-zawiera 1 pozycję Część 35: Przeglądy pompy infuzyjnej -zawiera 1 pozycję Część 36: Przeglądy pulsoksymetrów- zawiera 6 pozycji Część 37: Przeglądy pulsoksymetrów- zawiera 9 pozycji Część 38: Przeglądy pulsoksymetru -zawiera 1 pozycję Część 39: Przeglądy pulsoksymetru -zawiera 1 pozycję Część 40: Przeglądy laparoskopów-zawiera 2 pozycje Część 41: Przeglądy rejestratora EKG-zawiera 1 pozycję Część 42: Przeglądy resektoskopu -zawiera 1 pozycję Część 43: Przeglądy respiratorów-zawiera 7 pozycji Część 44: Przeglądy respiratora -zawiera 1 pozycję Część 45: Przeglądy respiratora-zawiera 1 pozycję Część 46: Przeglądy respiratora-zawiera 1 pozycję Część 47: Przeglądy respiratorów-zawiera 3 pozycje Część 48: Przeglądy respiratorów-zawiera 6 pozycji Część 49: Przeglądy respiratora -zawiera 1 pozycję Część 50: Przeglądy aparatu RTG -zawiera 1 pozycję Część 51: Przeglądy aparatu RTG -zawiera 1 pozycję Część 52: Przeglądy aparatu Sonocard -zawiera 1 pozycję Część 53: Przeglądy spirometru -zawiera 1 pozycję Część 54: Przeglądy sterylizatora-zawiera 1 pozycję Część 55: Przeglądy sterylizatora -zawiera 1 pozycję Część 56: Przeglądy stołu operacyjnego -zawiera 1 pozycję Część 57: Przeglądy stołu zabiegowego -zawiera 1 pozycję Część 58: Przeglądy strzykawki -zawiera 1 pozycję Część 59: Przeglądy systemu nebulacji -zawiera 1 pozycję Część 60: Przeglądy aparatu USG -zawiera 1 pozycję Część 61: Przeglądy aparatu USG -zawiera 1 pozycję Część 62: Przeglądy aparatu USG-zawiera 1 pozycję Część 63: Przeglądy aparatów USG-zawiera 3 pozycje Część 64: Przeglądy aparatu USG-zawiera 1 pozycję Część 65: Przeglądy aparatów USG -zawiera 2 pozycje Część 66: Przeglądy aparatu USG -zawiera 1 pozycję Część 67: Przeglądy aparatu USG -zawiera 1 pozycję Część 68: Przeglądy videogastroskopu -zawiera 1 pozycję Część 69: Przeglądy wideolaryngoskopu -zawiera 1 pozycję Część 70: Przeglądy wiertarki -zawiera 1 pozycję Część 71: Przeglądy wirówki-zawiera 1 pozycję Część 72: Przeglądy zestawu do wspomagania oddechu -zawiera 1 pozycję Część 73: Przeglądy zestawu do wideoskopowych operacji szyi-zawiera 1 pozycję Część 74: Przeglądy zgrzewarki -zawiera 1 pozycję Część 75: Przeglądy aparatów EKG-zawiera 3 pozycje Część 76: Przeglądy inkubatora-zawiera 1 pozycję Część 77: Przeglądy płuczki do płytek laboratoryjnych-zawiera 1 pozycję Część 78: Przeglądy elektromagnesu -zawiera 1 pozycję Część 79: Przeglądy oftalmoskopów-zawiera 7 pozycji Część 80: Przeglądy perymetru-zawiera 1 pozycję Część 81: Przeglądy kamery PAL firmy Aesculap Chifa Sp. z o.o.-zawiera 1 pozycję Część 82: Przeglądy Aparatu do resustytacji -zawiera 1 pozycję Część 83: Przeglądy gastroduodenoskopu -zawiera 1 pozycję Część 84: Przeglądy lampy czołowej-zawiera 1 pozycję Część 85: Przeglądy bieżni rehabilitacyjnej-zawiera 1 pozycję Część 86: Przeglądy procesora histologiczny-zawiera 1 pozycję Część 87: Przeglądy systemu manometr -zawiera 1 pozycję. Zamówienie poniżej 207 000 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 87.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się realizacją minimum dwóch usług przeglądów lub konserwacji lub napraw aparatury medycznej o wartości nie niższej niż: - 500,00 zł (pięćset złotych) brutto dla części: 1, 2, 4, 7, 8, 12, 15, 16, 24, 25, 26, 30, 36, 37, 45, 46, 50, 51, 54, 60- 70, 83, 87 - 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) brutto dla części: 3, 5, 6, 11, 13, 14, 33, 40, 43, 47 - 7.500,00 zł (siedem tysięcy pięćset złotych) brutto dla części: 17, 48 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. 3. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. oświadczenie Wykonawcy, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają świadectwa kwalifikacyjne E na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym( dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych i wykonujących prace w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw kontrolno- pomiarowym i montażu) do 1 kV. b. oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne świadectwa wzorcowania i kalibracji przyrządów pomiarowych, używanych przy wykonywaniu usług
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana cen będąca skutkiem zmniejszenia stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. b) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. c) zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 5 ust. 3. 3. Zmiany umowy, o których mowa pkt. a, b, c dokonywane są w drodze aneksu do umowy. 4.Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania wynikającego z umowy. W takim przypadku ogólna wartość umowy nie może ulec zmianie, podobnie jak ceny jednostkowe brutto, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 14).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 10:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub poszczególne części..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Świadczenie usług schronienia oraz usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- 27/ZP/25 Usługa naprawy oraz bieżącej konserwacji strzelnic zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Leźnicy Wielkiej i Jeżewie w 2025 roku .
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania napraw aparatury medycznej i sprzętu
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego Ingenia 1.5T.
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku" "PROCEDURA POWTÓRZONA" Nr Spr. 1343/2024
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.