Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Warszawa: ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH
Numer ogłoszenia: 199855 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji , ul. Dzielna 1, 00-162 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5360111, 5360136, faks 0-22 6351182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.integracja.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy 48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego 48511000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego do komputerów biurkowych 48512000-0 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi głosowych 48514000-4 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu 48516000-8 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego 30230000-0 - SPRZĘT ZWIĄZANY Z KOMPUTERAMI 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe 30231100-8 - Terminale komputerowe 30231200-9 - Konsole 30231300-0 - Monitory ekranowe 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie 30231320-6 - Monitory dotykowe 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy 30236200-4 - Urządzenia do przetwarzania danych 33196000-0 - Pomoce medyczne 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych - podłokietnik.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.51.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego 48.51.20.00 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi głosowych 48.51.40.00 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu 48.51.60.00 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.51.80.00 - Pakiety oprogramowania emulującego 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.00 - Konsole 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ dla potwierdzenia spełniania ww. warunków. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX, według formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży wszystkie dokumenty dla potwierdzenia nie podlegania wykluczenia z postępowania, wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik może złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.3.Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 Ustawy. Oświadczenie zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do reprezentowania wykonawcy n/w dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: - w punkcie 1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej. 3. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. podpis wraz pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.integracja.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji , 00-215 Warszawa,
ul. Sapieżyńska 10a;.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji , 00-215 Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a;.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.