To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Warszawa: ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH
Numer ogłoszenia: 221855 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199855 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, ul. Dzielna 1, 00-162 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5360111, 5360136, faks 0-22 6351182.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.51.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego 48.51.20.00 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi głosowych 48.51.40.00 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu 48.51.60.00 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.51.80.00 - Pakiety oprogramowania emulującego 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.00 - Konsole 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.51.00.00-6, 48.51.20.00-0, 48.51.40.00-4, 48.51.60.00-8, 48.51.70.00-5, 48.51.80.00-2, 30.23.00.00-0, 30.23.10.00-7, 30.23.11.00-8, 30.23.12.00-9, 30.23.13.00-0, 30.23.13.10-3, 30.23.13.20-6, 30.23.60.00-2, 30.23.62.00-4, 33.19.60.00-0, 33.19.62.00-2.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46026.04 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Harpo Sp. z o.o., 27 Grudnia 7, 61-737 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 46026.04
- Oferta z najniższą ceną: 46026.04 oferta z najwyższą ceną: 46026.04
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój gminnego systemu cyberbezpieczeństwa"
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świdnicy.
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.