Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Kraków: Zamówienie na usługe zorganizowania i przeprowadzenia kursu przyuczającego do zawodu spawacza oraz aktywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 199960 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Montelupich 7, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6345077, faks 012 6335354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na usługe zorganizowania i przeprowadzenia kursu przyuczającego do zawodu spawacza oraz aktywizacji zawodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje dotyczące części I - kurs przyuczający do zawodu spawacza 1. Jeden kurs przyuczający do zawodu spawacza obejmuje 150 godzin zajęć w tym: 30 godz. zajęć teoretycznych (1godz. = 45min.) 120 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.) 2. Zamawiający zapewnia pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia kursu oraz sprzęt: (inverter MIG 220 MAGNUM 5D, inverter MMA SNAKE 200 MAGNUM) Wykonawca zapewnia pozostałe urządzenia i narzędzia spawalnicze oraz dodatkowy sprzęt stanowiące wyposażenie stanowisk niezbędne do realizacji kursu, a także materiały przeznaczone do organizacji zajęć praktycznych, w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. m.in. - stół spawalniczy - kotary/parawan - butle z gazem - minimum 2 szt. - drut spawalniczy - minimum 2 szpule - maski spawalnicze - dysze (2,5) - minimum 2 szt. - spray do dysz - materiał ćwiczeniowy - przecinarka kątowa/tarcza do cięcia 3. Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. 4. Sprzęt i materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 5. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. 6. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu niezbędną odzież roboczą, środki indywidualnej ochrony oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt badania lekarskie, niezbędne do stwierdzenia zdolności uczestnika do podjęcia kształcenia kursowego w zawodzie. W razie nieprzystąpienia przebadanego już uczestnika do zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dodatkowego badania dla uczestnika wskazanego z listy rezerwowej. 8. Wykonawca przeprowadzi zajęcia zgodnie z zasadami BHP oraz kodeksem pracy, zapewniając m.in. wodę mineralną dla uczestników kursu jeżeli temperatura powietrza przekracza 25 st. C. 9. Wykonawca na miejscu realizacji kursu zapewnia toaletę przenośną na cały okres jego trwania 10. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w taki sposób, aby materiały wykorzystane do realizacji kursu stanowiły maksymalnie 40% wartości szkolenia, potwierdzając to stosownym oświadczeniem. 11. Wykonawca zorganizuje przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego, który przeprowadzi Komisja z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 12. Wykonawca dopuści do egzaminu tylko tych uczestników, których obecność na zajęciach wynosiła minimum 80%. 13. Za ukończenie kursu uznaje się uzyskanie minimum 80% obecności. Egzamin zewnętrzny jest elementem dodatkowym, który nie decyduje o ukończeniu kursu z wynikiem pozytywnym. 14. W przypadku przerwania szkolenia przez skierowaną osobę, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego, który może skierować w to miejsce kolejną osobę z listy rezerwowej nie ponosząc dodatkowych kosztów a Wykonawca dołoży starań by osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła. 15. Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs z wynikiem pozytywnym zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Książeczkę Spawacza i Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 16. Kurs będzie realizowany w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00. Informacje dotyczące części II - zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej 1. Zajęcia z aktywizacji zawodowej obejmują 16 godzin zajęć teoretycznych. Godzina zajęć jest jednostką dydaktyczną trwającą 45 minut. 2. Zamawiający zapewnia pomieszczenia przeznaczone do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zapewnia dodatkowe wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć. 3. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. 4. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 5. Wykonawca zrealizuje zajęcia wykorzystując aktywizujące metody i techniki nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem metod symulacyjnych odnoszących się do realiów rynku pracy. 6. Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Zajęcia będą realizowane w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 12:00..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy należy dołączyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem właściwego pełnomocnictwa lub upoważnienia (np. wpis do KRS).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Krakowie, ul. Montelupich 7, 31-155 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Krakowie, ul. Montelupich 7, 31-155 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, realizowany przez Centralny Zarząd Służby Więziennej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs przyuczający do zawodu spawacz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje dotyczące części I - kurs przyuczający do zawodu spawacza 1. Jeden kurs przyuczający do zawodu spawacza obejmuje 150 godzin zajęć w tym: 30 godz. zajęć teoretycznych (1godz. = 45min.) 120 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.) 2. Zamawiający zapewnia pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia kursu oraz sprzęt: (inverter MIG 220 MAGNUM 5D, inverter MMA SNAKE 200 MAGNUM) Wykonawca zapewnia pozostałe urządzenia i narzędzia spawalnicze oraz dodatkowy sprzęt stanowiące wyposażenie stanowisk niezbędne do realizacji kursu, a także materiały przeznaczone do organizacji zajęć praktycznych, w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. m.in. - stół spawalniczy - kotary/parawan - butle z gazem - minimum 2 szt. - drut spawalniczy - minimum 2 szpule - maski spawalnicze - dysze (2,5) - minimum 2 szt. - spray do dysz - materiał ćwiczeniowy - przecinarka kątowa/tarcza do cięcia 3. Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. 4. Sprzęt i materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 5. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. 6. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu niezbędną odzież roboczą, środki indywidualnej ochrony oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt badania lekarskie, niezbędne do stwierdzenia zdolności uczestnika do podjęcia kształcenia kursowego w zawodzie. W razie nieprzystąpienia przebadanego już uczestnika do zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dodatkowego badania dla uczestnika wskazanego z listy rezerwowej. 8. Wykonawca przeprowadzi zajęcia zgodnie z zasadami BHP oraz kodeksem pracy, zapewniając m.in. wodę mineralną dla uczestników kursu jeżeli temperatura powietrza przekracza 25 st. C. 9. Wykonawca na miejscu realizacji kursu zapewnia toaletę przenośną na cały okres jego trwania 10. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w taki sposób, aby materiały wykorzystane do realizacji kursu stanowiły maksymalnie 40% wartości szkolenia, potwierdzając to stosownym oświadczeniem. 11. Wykonawca zorganizuje przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego, który przeprowadzi Komisja z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 12. Wykonawca dopuści do egzaminu tylko tych uczestników, których obecność na zajęciach wynosiła minimum 80%. 13. Za ukończenie kursu uznaje się uzyskanie minimum 80% obecności. Egzamin zewnętrzny jest elementem dodatkowym, który nie decyduje o ukończeniu kursu z wynikiem pozytywnym. 14. W przypadku przerwania szkolenia przez skierowaną osobę, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego, który może skierować w to miejsce kolejną osobę z listy rezerwowej nie ponosząc dodatkowych kosztów a Wykonawca dołoży starań by osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła. 15. Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs z wynikiem pozytywnym zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Książeczkę Spawacza i Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 16. Kurs będzie realizowany w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. procent wartości usługi przeznaczony na materiały szkoleniowe - 30
- 3. liczba wykonanych usług - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje dotyczące części II - zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej 1. Zajęcia z aktywizacji zawodowej obejmują 16 godzin zajęć teoretycznych. Godzina zajęć jest jednostką dydaktyczną trwającą 45 minut. 2. Zamawiający zapewnia pomieszczenia przeznaczone do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zapewnia dodatkowe wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć. 3. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. 4. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 5. Wykonawca zrealizuje zajęcia wykorzystując aktywizujące metody i techniki nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem metod symulacyjnych odnoszących się do realiów rynku pracy. 6. Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Zajęcia będą realizowane w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 12:00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
- Organizacja i przeprowadzenie profesjonalnego programu szkoleniowo-doradczego, warsztatów oraz spotkań sieciujących Wawerskiego Integratora Przedsiębiorczości 2025 (WIP 2025)
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat żarski
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.