eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPrzetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych i środków kontrastowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy4/4PN/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych i środków kontrastowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 4/4PN/2012
Numer ogłoszenia: 19997 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych i środków kontrastowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 4/4PN/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych i środków kontrastowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ zgrupowanych w 16 Pakietach: PAKIET NR 1 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO, POWLEKANE O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 18-21 DNI PAKIET NR 2 - NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE PLECIONE POLIESTROWE POWLEKANE PAKIET NR 3 - NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENT POLIAMIDOWY PAKIET NR 4 - NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENT POLIPROPYLENOWY PAKIET NR 5 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE MONOFILAMENT O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 4 DO 8 TYGODNI LUB PO 57 DNIACH JESZCZE OKOŁO 40% I OKRESIE WCHŁANIANIA 180 - 210 DNI PAKIET NR 6 - SZEW SYNTETYCZNY NIEWCHŁANIALNY MONOFILAMENTOWY NA IGLE PROSTEJ PAKIET NR 7 - PAKIET NR 7 NITKI WCHŁANIANE SYNTETYCZNE MONOFILAMENTOWE WYKONANE Z GLIKONATU, NIEPOWLEKANE, ZDOLNOŚĆ PODTRZYMYWANIA TKANEK 50% - 14 DNI PO ZAIMPLANTOWANIU. CAŁKOWITA ABSORPCJA 90 DNI PAKIET NR 8 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE POWLEKANE O OKRESIE POTRZYMANIA TKANKI OKOŁO 5 DO 14 DNI LUB OKOŁO 65 % PO 7 DNIACH I OKOŁO 50 % PO 8-11 DNIACH OD SZCZEPIENIA I WCHŁANIAJĄCY SIĘ OKOŁO 42 DNIA PAKIET NR 9 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE, POWLEKANE O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 3 TYGODNI ZBUDOWANE Z GLIKOLU I LAKTYDU W STOSUNKU 9:1 OKRES WCHŁANIANIA MAX 70 DNI PAKIET NR 10 - NIĆ NATURALNA NIEWCHŁANIALNA LNIANA PAKIET NR 11 - TAŚMA DO LECZENIA NIEWYDOLNOŚCI CIEŚNIOWO SZYJKOWEJ MACICY PODCZAS CIĄŻY. WYKONANE Z TAŚMY POLIESTROWEJ W POŁĄCZENIU Z IGŁAMI PAKIET NR 12 - NICI SYNTETYCZNE MONOFILAMENTOWE WYKONANE Z POLI-4-HYDROKSYBUTYRATU, NIEPOWLEKANY, ZDOLNOŚĆ PODTRZYMYWANIA TKANEK 50% PO 90 DNIACH PO ZAIMPLANTOWANIU, CAŁKOWITA ABSORPCJA PO 1 ROKU PAKIET NR 13 - ŚRODKI KONTRASTOWE I PAKIET NR 14 - ŚRODKI KONTRASTOWE II PAKIET NR 15 - ŚRODKI KONTRASTOWE III PAKIET NR 16 - ŚRODKI KONTRASTOWE IV.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.69.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 13 270,00 PLN. (słownie: trzynaście tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100), w przypadku złożenia wadium na: Pakiet: Wadium w PLN Pakiet nr 1 NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO, POWLEKANE O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 18-21 DNI 5 000,00 Pakiet nr 2 NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE PLECIONE POLIESTROWE POWLEKANE 850,00 Pakiet nr 3 NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENT POLIAMIDOWY 300,00 Pakiet nr 4 NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENT POLIPROPYLENOWY 165,00 Pakiet nr 5 NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE MONOFILAMENT O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 4 DO 8 TYGODNI LUB PO 57 DNIACH JESZCZE OKOŁO 40% I OKRESIE WCHŁANIANIA 180 - 210 DNI 270,00 Pakiet nr 6 SZEW SYNTETYCZNY NIEWCHŁANIALNY MONOFILAMENTOWY NA IGLE PROSTEJ 15,00 Pakiet nr 7 PAKIET NR 7 NITKI WCHŁANIANE SYNTETYCZNE MONOFILAMENTOWE WYKONANE Z GLIKONATU, NIEPOWLEKANE, ZDOLNOŚĆ PODTRZYMYWANIA TKANEK 50% - 14 DNI PO ZAIMPLANTOWANIU. CAŁKOWITA ABSORPCJA 90 DNI 780,00 Pakiet nr 8 NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE POWLEKANE O OKRESIE POTRZYMANIA TKANKI OKOŁO 5 DO 14 DNI LUB OKOŁO 65 % PO 7 DNIACH I OKOŁO 50 % PO 8-11 DNIACH OD SZCZEPIENIA I WCHŁANIAJĄCY SIĘ OKOŁO 42 DNIA 55,00 Pakiet nr 9 NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE, POWLEKANE O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 3 TYGODNI ZBUDOWANE Z GLIKOLU I LAKTYDU W STOSUNKU 9:1 OKRES WCHŁANIANIA MAX 70 DNI 175,00 Pakiet nr 10 NIĆ NATURALNA NIEWCHŁANIALNA LNIANA 5,00 Pakiet nr 11 TAŚMA DO LECZENIA NIEWYDOLNOŚCI CIEŚNIOWO SZYJKOWEJ MACICY PODCZAS CIĄŻY. WYKONANE Z TAŚMY POLIESTROWEJ W POŁĄCZENIU Z IGŁAMI 55,00 Pakiet nr 12 NICI SYNTETYCZNE MONOFILAMENTOWE WYKONANE Z POLI-4-HYDROKSYBUTYRATU, NIEPOWLEKANY, ZDOLNOŚĆ PODTRZYMYWANIA TKANEK 50% PO 90 DNIACH PO ZAIMPLANTOWANIU, CAŁKOWITA ABSORPCJA PO 1 ROKU 2 650,00 Pakiet nr 13 ŚRODKI KONTRASTOWE I 900,00 Pakiet nr 14 ŚRODKI KONTRASTOWE II 550,00 Pakiet nr 15 ŚRODKI KONTRASTOWE III 100,00 Pakiet nr 16 ŚRODKI KONTRASTOWE IV 1 400,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik A do SIWZ dla każdego oferowanego pakietu. b) W ramach oferty na materiały szewne oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dokumentów dopuszczających do obrotu w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. nr 107 poz. 679) (wpis/zgłoszenie do rejestru lub świadectwo dopuszczenia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu lub CE). Powyższe dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego. c) W ramach oferty na materiały szewne foldery / prospekty / katalogi / informacje producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z numeracją potwierdzające spełnianie parametrów technicznych. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z ich tłumaczeniem na język polski. d) w ramach oferty na pakiety nr 1 - 12 należy dołączyć próbki-wzorniki po 1 saszetce do każdej pozycji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu, ul. St. Batorego 15, 41-902 Bytom (blok II, pokój nr 18, Sekcja Zamówień Publicznych) lub bezpłatnie na stronie internetowej Szpitala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu, ul. St. Batorego 15, 41-902 Bytom (blok 2, pokój nr 2, Kancelaria Głowna)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO, POWLEKANE O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 18-21 DNI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 46 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE PLECIONE POLIESTROWE POWLEKANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 18 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENT POLIAMIDOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 9 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENT POLIPROPYLENOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 10 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE MONOFILAMENT O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 4 DO 8 TYGODNI LUB PO 57 DNIACH JESZCZE OKOŁO 40% I OKRESIE WCHŁANIANIA 180 - 210 DNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 6 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 SZEW SYNTETYCZNY NIEWCHŁANIALNY MONOFILAMENTOWY NA IGLE PROSTEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Nitki wchłaniane syntetyczne monofilamentowe wykonane z glikonatu, niepowlekane, zdolność podtrzymywania tkanek 50% - 14 dni po zaimplantowaniu. Całkowita absorpcja 90 dni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 4 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE POWLEKANE O OKRESIE POTRZYMANIA TKANKI OKOŁO 5 DO 14 DNI LUB OKOŁO 65 % PO 7 DNIACH I OKOŁO 50 % PO 8-11 DNIACH OD SZCZEPIENIA I WCHŁANIAJĄCY SIĘ OKOŁO 42 DNIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE, POWLEKANE O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 3 TYGODNI ZBUDOWANE Z GLIKOLU I LAKTYDU W STOSUNKU 9:1 OKRES WCHŁANIANIA MAX 70 DNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 5 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 NIĆ NATURALNA NIEWCHŁANIALNA LNIANA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 Taśma do leczenia niewydolności cieśniowo szyjkowej macicy podczas ciąży. Wykonane z taśmy poliestrowej w połączeniu z igłami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Nici syntetyczne monofilamentowe wykonane z poli-4-hydroksybutyratu, niepowlekany, zdolność podtrzymywania tkanek 50% po 90 dniach po zaimplantowaniu, całkowita absorpcja po 1 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 ŚRODKI KONTRASTOWE I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki kontrastowe - 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 ŚRODKI KONTRASTOWE II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki kontrastowe - 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 ŚRODKI KONTRASTOWE III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki kontrastowe - 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 ŚRODKI KONTRASTOWE IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki kontrastowe - 4 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.