Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00657144/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-17
- 2025/BZP 00055227/01 - Wynik z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiastko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiastko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dad6089-d296-4b36-9fe9-16f7c1ce55b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dad6089-d296-4b36-9fe9-16f7c1ce55b43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4dad6089-d296-4b36-9fe9-16f7c1ce55b4
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4dad6089-d296-4b36-9fe9-16f7c1ce55b4
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Miastku, ul. Gen.
Wybickiego 30, 77-200 Miastko
- w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: iodo@szpitalmiastko.pl ;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego:, Usługa świadczenia obsługi prawnej dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. Z o.o., Znak
sprawy: 25/TP/2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenie
postępowania, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania
obejmuje ten termin;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
-posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać
od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Udostępnianie, o którym mowa w pkt 2 ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa
w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o
których mowa w pkt 17 i art. 18 ust. 3–6 PZP, stosuje się odpowiednio.
5. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.
7. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał,
że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.
222 ust. 5 PZP.
8. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne,
technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w
szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującymi się tym rodzajem
informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzenia nimi podjął,
przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich poufności, tzn. składając ofertę zastrzegł, iż nie mogą być
one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny
zostać załączone na platformie zakupowej zgodnie z instrukcją składania oferty dla Wykonawcy.
9. Ujawnienie niezastrzeżonej treści ofert dokonywane będzie wg poniższych zasad:
a) osoba zainteresowana zobowiązana jest wystąpić do Zamawiającego o udostępnienie treści protokołu lub/i załączników do
protokołu,
b) Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które
mogą być udostępnione,
c) po przeprowadzeniu powyższych czynności Zamawiający niezwłocznie udostępni wnioskodawcy protokół lub/i załączniki do
protokołu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pomieszczeń Apteki Szpitalnej Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o. o. przy ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko, produktów farmaceutycznych zgodnie z Formularzem asortymentowo-ilościowym - Załączniku nr 2 dla danej części.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo- ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy (dotyczy tylko leków).
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – 100%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium ceny:
Pc = (Cn: Co) x 100
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 100)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pomieszczeń Apteki Szpitalnej Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o. o. przy ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko, produktów farmaceutycznych zgodnie z Formularzem asortymentowo-ilościowym - Załączniku nr 2 dla danej części.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo- ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy (dotyczy tylko leków).
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – 100%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium ceny:
Pc = (Cn: Co) x 100
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 100)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pomieszczeń Apteki Szpitalnej Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o. o. przy ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko, produktów farmaceutycznych zgodnie z Formularzem asortymentowo-ilościowym - Załączniku nr 2 dla danej części.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo- ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy (dotyczy tylko leków).
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – 100%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium ceny:
Pc = (Cn: Co) x 100
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 100)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pomieszczeń Apteki Szpitalnej Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o. o. przy ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko, produktów farmaceutycznych zgodnie z Formularzem asortymentowo-ilościowym - Załączniku nr 2 dla danej części.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo- ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy (dotyczy tylko leków).
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – 100%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium ceny:
Pc = (Cn: Co) x 100
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 100)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pomieszczeń Apteki Szpitalnej Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o. o. przy ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko, produktów farmaceutycznych zgodnie z Formularzem asortymentowo-ilościowym - Załączniku nr 2 dla danej części.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo- ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy (dotyczy tylko leków).
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – 100%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium ceny:
Pc = (Cn: Co) x 100
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 100)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pomieszczeń Apteki Szpitalnej Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o. o. przy ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko, produktów farmaceutycznych zgodnie z Formularzem asortymentowo-ilościowym - Załączniku nr 2 dla danej części.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo- ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy (dotyczy tylko leków).
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – 100%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium ceny:
Pc = (Cn: Co) x 100
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 100)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pomieszczeń Apteki Szpitalnej Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o. o. przy ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko, produktów farmaceutycznych zgodnie z Formularzem asortymentowo-ilościowym - Załączniku nr 2 dla danej części.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo- ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy (dotyczy tylko leków).
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – 100%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium ceny:
Pc = (Cn: Co) x 100
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 100)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 Pzp dołączają do oferty oświadczenie, zktórego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie wierzytelności, wynikającej z niniejszej umowy.2. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy ((pkt. 1-18) w załączniku Część II IDW)
4. Klauzula waloryzacyjna - jeżeli zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przekroczy 20 % według wskaźnika cen towarów i usług ogółem w poprzednim roku podawanym w komunikacie Prezesa GUS i wzrost ten ma wpływ na wysokość wynagrodzenia za realizację umowy, każda ze stron umowy może wystąpić o zmianę wynagrodzenia za realizację umowy.
1) W przypadku zmian, o których mowa powyżej, należy dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy.
2) Maksymalna wysokość zmiany ceny wynagrodzenia nie może przekroczyć 30% pierwotnej wartości umowy.
3) Zmiana wynagrodzenia związana ze wzrostem cen kosztów może zostać dokonana po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia nie dotyczy wynagrodzenia , które zostało zapłacone, zgodnie z warunkami umowy przed ww. terminem (tj. w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy).
5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są dostawy lub usługi;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
4. Spory wynikłe z niniejszej umowy poddaje się rozstrzygnięciu sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
6. Integralną częścią umowy jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia i oferta Wykonawcy wraz z załącznikami.
7. Umowa podlega prawu polskiemu i zgodnie z nim powinna być interpretowana.
8. Wszelka korespondencja, zawiadomienia, wezwania i inne stanowiska stron mogą być przekazywane drugiej stronie wyłącznie w formie pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4dad6089-d296-4b36-9fe9-16f7c1ce55b4
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-15
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków i materiałów medycznych w celu rotacji wyposażenia IPMED i plecaków PRS dla 6 WOG Ustka
- Dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.