To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Brzeg: Budowa bieżni lekkoatletycznej i skoczni w dal w Zespole szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu
Numer ogłoszenia: 199993 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 167928 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa bieżni lekkoatletycznej i skoczni w dal w Zespole szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim rodzajem : roboty ziemne, roboty w zakresie odwodnienia bieżni i skoczni - drenaż, roboty budowlane w zakresie montowania ław i krawężników, wykonanie podbudowy z kruszyw mineralnych, wykonanie nawierzchni poliuretanowej, wypełnienia zeskoku piaskiem sortowanym, osadzenie deski do odbicia. Zakres robót budowlanych obejmuje: - budowę bieżni lekkoatletycznej czterotorowej o nawierzchni poliuretanowej, -budowę bieżni rozbiegowej do skoku w dal o nawierzchni poliuretanowej wraz z progami i zeskocznią z piaskiem, - odwodnienie obiektów obejmujące wykonanie ciągów drenarskich z rur PCV-U i podłączenie do istniejącej studzienki drenarskiej Lokalizacja Budowy: Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu przy ul. Lompy 1, działka nr 386. Wykonawca oświadcza, że znane mu są wszelkie okoliczności - uwarunkowania faktyczne i prawne związane z przedmiotem umowy, w szczególności zaś oświadcza, że zbadał teren budowy i jego otoczenie oraz zapoznał się z dostępną dokumentacją urządzeń podziemnych i ich lokalizacją na planach a także uzyskał wszelkie niezbędne informacje tak, aby miał pełną wiedzę o wszelkich okolicznościach dotyczących terenu budowy i jego otoczeniu. Jakiekolwiek zastrzeżenia Wykonawcy dotyczące terenu budowy zgłoszone po zawarciu umowy nie mogą być podstawą do dochodzenia roszczeń od Zamawiającego oraz żądania przez Wykonawcę przesunięcia terminu wykonania robót. W związku z powyższym Wykonawca oświadcza, że z zastrzeżeniem §3 ust. 2 wzoru umowy nie istnieją żadne przeszkody uniemożliwiające lub utrudniające mu terminowe, prawidłowe i bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z przyłączeniem mediów na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Dostawa mediów odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa na placu budowy dla pracowników i osób postronnych zgodnie z przepisami bhp i ppoż. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 27.04.2001r. o odpadach. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązuje się do: - prowadzenia prac przy funkcjonującej infrastrukturze miejskiej (ulice, chodniki, dojazdy do szkoły ) przy pełnym obciążeniu ruchem pojazdów i pieszych oraz na styku z funkcjonującą szkołą, - uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń - w szczególności na poruszanie się ciężkim sprzętem po drogach publicznych, - korzystania z terenów wewnętrznych zgodnie z wymogami przepisów bezpieczeństwa oraz uzgodnieniami z dyrekcją szkoły, - właściwego zabezpieczenia terenów przyległych przed uciążliwością prac budowlanych, - zlokalizowania w okolicach bram wjazdowych stanowiska do usuwania zabrudzeń z kół pojazdów opuszczających teren budowy, Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć teren prac od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód w majątku oraz krzywd osób trzecich wywołanych prowadzeniem robót, a także ubezpieczyć się z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi przez niego robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Ubezpieczeniu podlegają także: - roboty objęte umową, materiały oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót; - mienie znajdujące się na terenie robót od utraty, kradzieży, zniszczenia, zalania, pożaru oraz innych zdarzeń powodujących zniszczenie mienia w najszerszym możliwym zakresie. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o konieczności realizacji robót dodatkowych w terminie 7 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru z wyprzedzeniem 3 dni roboczych o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz o terminie zakończenia robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Termin wykonania zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres, w którym roboty będące przedmiotem zamówienia nie będą mogły być wykonywane, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie tych robót. Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku ww. okoliczności może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu do umowy sporządzonego na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy. Całość robót będących przedmiotem umowy Wykonawca wykona siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie, uwzględniającym czas niezbędny na usunięcie wad. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, niezależnie od prawa do naliczenia kar umownych, służy prawo do powierzenia, bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, wykonania tych prac osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższych uprawnień nie ma wpływu na udzieloną przez Wykonawcę gwarancję
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 120297,9 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REKORD HALE NAMIOTOWE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"REKORD HALE NAMIOTOWE" SP. Z O.O.
- REKORD HALE NAMIOTOWE Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 120297.90
- Oferta z najniższą ceną: 120297.90 / oferta z najwyższą ceną: 120297.90
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.