Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419647/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Krasne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lipiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Krasne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78ac933-5a99-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003965/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Krasne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419647/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe zamierzenie budowlane jest inwestycją celu publicznego polegającą na: budowie świetlicy wiejskiej miejscowości Krasne, gmina Lipiany, na działce nr 23.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu dz. 23 obręb Krasne, gmina Lipiany.
Budynek parterowy bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 30°. Obiekt będzie pełnił funkcję budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej.
W budynku zlokalizowano pomieszczenia:
- Przedsionek
- Hal/komunikacja
- Wc damski/NPS
- Pomieszczenie porządkowe
- Przedsionek WC
- Wc męski
- Aneks kuchenny
- Świetlica
Powierzchnia użytkowa razem: 59,73m2
Wielkość charakterystyczna świetlicy:
Powierzchnia zabudowy: 73,85m2
- Powierzchnia użytkowa: 59,73m2
- Powierzchnia całkowita: 73,85m2
- Kubatura: 255,51m3
Wymiary budynku:
- długość budynku: 10,58m
- szerokość budynku: 6,98m
- całkowita wysokość budynku: 5,47m
Zamówienie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej z wewnętrznymi instalacjami wod. kan., c.o., wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej n.n. i fotowoltaiczne wraz z infrastrukturą techniczną z tym związaną. Projektuje się ściany wewnętrzne i zewnętrzne nadziemia w technologii szkieletu drewnianego
usztywnionego płytami OSB. W ramach infrastruktury technicznej z tym związanej projektuje się ponadto: - budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej i hydrantowej, - budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe o pojemności 9,0m3 , - budowę zewnętrznej, zalicznikowej instalacji elektroenergetycznej n.n. ( wlz ).
Dodatkowo projektuje się utwardzenia w postaci ciągów pieszych, pieszo-jezdnych, miejsca postojowe dla osobowych pojazdów mechanicznych w tym miejsce postojowe dla pojazdu osobowego osób niepełnosprawnych, utwardzone miejsce do czasowego składowania odpadów stałych w szczelnych pojemnikach, nasadzenia w postaci żywopłotu średniej
wysokości. Ponadto zaprojektowano podjazd dla niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- robót ziemnych i fundamentowych,
- prac konstrukcyjnych oraz dachowych,
- wylewek posadzek, montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- robót wykończeniowych wewnętrznych,
- elewacji i robót zewnętrznych,
- przyłącza energii elektrycznej,
- instalacji elektrycznych wewnętrznych,
- instalacji fotowoltaicznej,
- przyłącza i zewnętrznej instalacji wodociągowej,
- wewnętrznej instalacji wodociągowej,
- zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- instalacji grzewczo – wentylacyjnej,
- zagospodarowania terenu.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w
wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączono jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ (poglądowe).
Wykonawca powinien traktować przedmiary robót przygotowane przez Zamawiającego, jako dokumenty informacyjne, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612566,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945335,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612566,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana K.K. Jarosław Kraśniański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531436734
7.3.4) Miejscowość: Bylice 22
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KRAŚNIAŃSKI FIRMA REMONTOWO- BUDOWLANA K.J.
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KRAŚNIAŃSKI FIRMA REMONTOWO- BUDOWLANA K.J.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612566,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury Teatru Lalek Guliwer w Warszawie.
- Budowa wodnego zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 94 w obrębie Powierż, gm. Janowiec Kościelny.
- Termomodernizacja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepeł.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jachranka w ramach zadania pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej rejon Borowa Góra Dosin - Skubianka - Jachranka - Izbica, Dębe
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Siedliskach Pierwszych - zadanie nr 2
- Poprawa spójności komunikacyjnej sieci dróg na terenie Gminy Piaski
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.