eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipianyBudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Krasne



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Krasne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Lipiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Krasne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78ac933-5a99-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003965/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Krasne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419647/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotowe zamierzenie budowlane jest inwestycją celu publicznego polegającą na: budowie świetlicy wiejskiej miejscowości Krasne, gmina Lipiany, na działce nr 23.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu dz. 23 obręb Krasne, gmina Lipiany.
Budynek parterowy bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 30°. Obiekt będzie pełnił funkcję budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej.
W budynku zlokalizowano pomieszczenia:
- Przedsionek
- Hal/komunikacja
- Wc damski/NPS
- Pomieszczenie porządkowe
- Przedsionek WC
- Wc męski
- Aneks kuchenny
- Świetlica
Powierzchnia użytkowa razem: 59,73m2
Wielkość charakterystyczna świetlicy:
Powierzchnia zabudowy: 73,85m2
- Powierzchnia użytkowa: 59,73m2
- Powierzchnia całkowita: 73,85m2
- Kubatura: 255,51m3
Wymiary budynku:
- długość budynku: 10,58m
- szerokość budynku: 6,98m
- całkowita wysokość budynku: 5,47m
Zamówienie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej z wewnętrznymi instalacjami wod. kan., c.o., wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej n.n. i fotowoltaiczne wraz z infrastrukturą techniczną z tym związaną. Projektuje się ściany wewnętrzne i zewnętrzne nadziemia w technologii szkieletu drewnianego
usztywnionego płytami OSB. W ramach infrastruktury technicznej z tym związanej projektuje się ponadto: - budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej i hydrantowej, - budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe o pojemności 9,0m3 , - budowę zewnętrznej, zalicznikowej instalacji elektroenergetycznej n.n. ( wlz ).
Dodatkowo projektuje się utwardzenia w postaci ciągów pieszych, pieszo-jezdnych, miejsca postojowe dla osobowych pojazdów mechanicznych w tym miejsce postojowe dla pojazdu osobowego osób niepełnosprawnych, utwardzone miejsce do czasowego składowania odpadów stałych w szczelnych pojemnikach, nasadzenia w postaci żywopłotu średniej
wysokości. Ponadto zaprojektowano podjazd dla niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- robót ziemnych i fundamentowych,
- prac konstrukcyjnych oraz dachowych,
- wylewek posadzek, montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- robót wykończeniowych wewnętrznych,
- elewacji i robót zewnętrznych,
- przyłącza energii elektrycznej,
- instalacji elektrycznych wewnętrznych,
- instalacji fotowoltaicznej,
- przyłącza i zewnętrznej instalacji wodociągowej,
- wewnętrznej instalacji wodociągowej,
- zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- instalacji grzewczo – wentylacyjnej,
- zagospodarowania terenu.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w
wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączono jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ (poglądowe).
Wykonawca powinien traktować przedmiary robót przygotowane przez Zamawiającego, jako dokumenty informacyjne, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612566,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945335,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612566,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana K.K. Jarosław Kraśniański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531436734

7.3.4) Miejscowość: Bylice 22

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612566,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.