Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jachranka w ramach zadania pn.
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej rejon Borowa Góra Dosin – Skubianka – Jachranka – Izbica, Dębe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jachranka w ramach zadania pn.
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej rejon Borowa Góra Dosin – Skubianka – Jachranka – Izbica, Dębe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0291fd4e-7d2d-4e0a-a9a7-fa6c4a2af9bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa kanalizacji sanitarnej rejon Borowa Góra-Dosin-Skubianka-Jachranka-Izbica, Dębe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności, Inwestycja: B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://serock.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź e-mail: iod@serock.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z odcinkami przewodu tłocznego, przepompowni ścieków z komorą zasuw i szafą sterującą oraz odcinków sieci do granicy pasa drogowego na działkach nr ew. 116/2, 116/3, 127/7, 127/8, 132, 178, 215/12, 216/5, 216/26, 219/14, 223, 267/1, 267/3 obręb Jachranka, gm. Serock zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy SAFAGE Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa.
2) Zakres objęty zadaniem został zaznaczony na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.
3) Zamówienie podzielone jest na zakres podstawowy (zamówienie podstawowe) i zakres objęty prawem opcji (zamówienie objęte prawem opcji). Zamówienie podstawowe stanowi „Zadanie A”. Zamówienie objęte prawem opcji stanowi „Zadanie B”.
4) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
4.1) Zadanie A – zakres podstawowy/zamówienie podstawowe:
a) budowa sieci kanalizacyjnej w systemie grawitacyjnym obejmującej odcinki wyznaczone projektowanymi studniami (wraz z tymi studniami):
- od studni 105 do studni 145,
- od studni 105 do studni 105.3,
- od studni 116 do studni 116.5,
- od studni 124 do studni 131,
- od studni 138 do studni 138.4,
- od studni 210 do studni 223,
- od studni 221 do studni 221.3,
- od studni 223 do studni 223.13.
UWAGA: Ze względu na przyszłą zabudowę istniejących działek Zamawiający wymaga, aby rozejścia kinet studni każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym - do wyceny należy przyjąć podstawy studni (dennice) zapewniające możliwość podłączenia do sieci kanalizacyjnej nieruchomości niezabudowanych, do których nie zaprojektowano przyłączy.
b) budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w pasach drogowych (odejścia sieci/przyłączy od proj. studni/kanału do granicy pasa drogowego).
c) budowa kompletnej przepompowni ścieków P4 z komorą zasuw, szafą sterującą oraz niezbędną infrastrukturą. UWAGA: Zmiana średnicy włazów z Dn600mm na Dn800mm.
d) budowa przewodu tłocznego o długości L=4,2m (2x2,10m)od pompowni ścieków do proj. studni 107.
e) opracowanie dokumentacji projektowej współpracy przepompowni P4 z agregatem prądotwórczym (agregat MPWiK) i uzgodnienia jej w zakładzie energetycznym - ze względu na jednostronne zasilanie energią elektryczną projektowanej przepompowni ścieków P4.
f) konserwacja i utrzymanie sieci wraz z przepompownią ścieków, będących przedmiotem zamówienia do czasu ich przekazania w eksploatację MPWiK w m. st. Warszawie tj. zawarcia umowy użyczenia pomiędzy Zamawiającym i MPWiK w m. st. Warszawie oraz sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego w związku z tą umową.
g) wykonywanie przeglądów przepompowni ścieków w okresie gwarancyjnym.
h) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (bądź innego dokumentu wydanego przez PINB potwierdzającego gotowość do użytkowania).
i) opracowanie dokumentacji powykonawczej sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków oraz odcinków sieci zgodnie z wytycznymi MPWiK w m. st. Warszawie, przekazanie jej i uzgodnienie w MPWiK w m. st. Warszawie, a także uzyskanie protokołu odbioru technicznego MPWiK w m. st. Warszawie.
j) wykonanie monitoringu TV wybudowanej sieci.
k) wykonanie innych robót przewidzianych dokumentacją projektową.
l) odtworzenie nawierzchni oraz uporządkowanie terenu po budowie sieci kanalizacji sanitarnej:
- teren budowy należy przywrócić do stanu sprzed budowy.
- wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia nawierzchni gruntowych poprzez zastosowanie warstwy grubości min. 10 cm z tłucznia kamiennego łamanego frakcji 0-31,5mm na szerokości co najmniej 3,0 m.
- wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia nawierzchni jezdni asfaltowej z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni (5,0 metrów) wg niżej wskazanej konstrukcji: podbudowa dolna: warstwa gr. 15cm z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 31,5 - 63mm; podbudowa górna: warstwa gr. 10cm z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 0-31,5mm; warstwa wiążąca: mieszanka mineralno-bitumiczna o grubości 5 cm klasa AC16S; warstwa ścieralna: mieszanka mineralno-bitumiczna o grubości 4 cm klasa AC11S.
4.2) Zadanie B – zakres rzeczowy objęty prawem opcji/zamówienie opcjonalne: budowa kompletnej przepompowni ścieków P5 z komorą zasuw, szafą sterującą wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr ew. 167/4 obręb Jachranka, gm. Serock oraz opracowanie dokumentacji projektowej współpracy przepompowni P5 z agregatem prądotwórczym (agregat MPWiK) i uzgodnienia jej w zakładzie energetycznym - ze względu na jednostronne zasilanie energią elektryczną projektowanej przepompowni ścieków P5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówienia na realizację dodatkowych robót budowlanych obejmujących Zadanie B przez co Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji będzie realizowane na następujących zasadach:- prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
- koszt realizacji robót budowlanych dla zamówienia opcjonalnego wykonawca określi w ofercie;
- o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem, w którym również zostanie określona wartość udzielanych robót budowlanych, usług i dostaw oraz zakres rzeczowy;
- warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia przez Zamawiającego: dla zadania B – w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy na zakres podstawowy zamówienia.
- brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.
- zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ramach prawa opcji w niepełnym zakresie i zlecenia tylko jej części w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego.
- w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie jedynie za zakres robót, usług i dostaw zleconych przez Zamawiającego w składanym przez niego oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji.
- w zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji stosuje się odpowiednio zapisy umowy jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę polisy co najmniej 4.000.000,00 zł. (słownie: cztery miliony złotych). Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku, poprzez szczegółową weryfikację załączonego dokumentu.
4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych), polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych.
- co najmniej sześcioma osobami zatrudnionymi na umowę o pracę na stanowisku obejmującym montaż sieci/instalacji sanitarnych.
c) wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
- trzema koparkami kołowymi, obrotowymi o mocy min. 90kW,
- dwoma samochodami ciężarowymi samowyładowczymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) wykaz narzędzi i urządzeń, dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
d) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę polisy co najmniej 4.000.000,00 zł. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku, poprzez szczegółową weryfikację załączonego dokumentu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-10 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://serock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówienia na realizację dodatkowych robót budowlanych obejmujących Zadanie B przez co Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp. Zadanie B obejmuje również zakres usług/robót budowlanych wskazanych w pkt 4.2 lit. f-k dla zamówienia podstawowego (dla zadania A).2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję jakości na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac równolegle na trzech frontach (dwa zespoły robocze dla sieci kanalizacyjnej i jeden dla przepompowni ścieków).
4) W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram rzeczowo – finansowy oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową.
5) Zamawiający dopuszcza płatności częściowe – maksymalnie dwie płatności częściowe (za wykonane i odebrane częściowo roboty na podstawie protokołu częściowego odbioru robót) oraz płatność końcowa, która będzie wynosiła nie mniej niż 10% wartości realizacji całego zamówienia i zostanie zrealizowana po dokonaniu końcowego odbioru robót.
6) Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z montażem sieci kanalizacji sanitarnej.
7) Za datę realizacji zadania uważa się dzień zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych, potwierdzonej przez inspektora nadzoru. Zgłoszenie gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych może nastąpić po całkowitym zakończeniu robót budowlanych i przekazaniu kompletnego operatu kolaudacyjnego wraz z decyzją o pozwoleniu na użytkowanie, bądź innego dokumentu wydanego przez PINB potwierdzającego gotowość obiektu do użytkowania.
8) Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie cenę za realizację zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. W przypadku braku wyceny realizacji zamówienia objętego prawem opcji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
INNE PRZETARGI SEROCK
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
- Równanie i żwirowanie dróg gminnych w roku 2025
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kłaj- etap V
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Przebudowa drogi w miejscowości Skrzynki, Przesiadłów, Ojrzanów i Tobiasze.
- Remont Biblioteki w Żarach w zakresie poprawy stanu technicznego budynku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.