Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00533994/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00557879/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. na podst. Progr. Funkcj.- Użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zad.: Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku przy ul. Targowej w Krobi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Krobia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5711111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@krobia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krobi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. na podst. Progr. Funkcj.- Użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zad.: Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku przy ul. Targowej w Krobi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cdfaf45-0562-4969-b5fd-2ab7e7edbaec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028571/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wyk. na podst. Progr. Funkcj.-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku przy ul. Targowej w Krobi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.32.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 999500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji:
Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku przy ul. Targowej w Krobi, co polega na:
1. Wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
2. Wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz odpowiednie przepisy prawa obejmujących:
a) budowa pumptracku:
- tor do jazdy,
- zieleń,
- ogrodzenie,
- oświetlenie terenu,
- mała architektura (kosze na śmieci, ławki, tablica z regulaminem)
- wiata śmietnikowa,
b) modernizacja kompleksu boisk Orlik:
- wymiana siatki piłkochwytów,
- wymiana uszkodzonych elementów ogrodzenia (paneli ogrodzeniowych + zamków drzwiowych),
- wymiana koszy do piłki koszykowej,
- remont nawierzchni poliuretanowej boiska do piłki koszykowej,
- wymiana siedzisk z tworzywa,
- wymiana bramek na boisku trawiastym,
- wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach,
- wymiana siatki do piłki siatkowej wraz ze słupami,
- dostawa i montaż tablicy ogłoszeń,
Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) .
Zakres niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej i projektowej obejmuje m.in.:
1. Wykonawca wykona dokumentację zgodnie z przeznaczeniem w oparciu o zakres wskazany w PFU, zasadami wiedzy technicznej, normami branżowymi i państwowymi oraz przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami w zakresie opracowywania projektów dla modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku przy ul. Targowej w Krobi .
2. Przedmiotowe zadanie obejmuje w szczególności:
- wykonanie prac przedprojektowych, opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego i wykonawczego tj. kompletnej i skoordynowanej dokumentacji dotyczącej przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z zakresem wskazanym w PFU
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, warunków, pozwoleń i decyzji związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej,
- Wykonawca zobowiązany jest do regularnego konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych,
- Wykonawca zobowiązany jest do wyjaśnienia wątpliwości dotyczących dokumentacji i zawartych w niej rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest do uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),
- Wykonawca zobowiązany jest przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę lub zgłoszeniem robót przedstawić komplet dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego w wersji elektronicznej,
- Wykonawca zobowiązany jest do opracowania "Harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji robót budowlanych" zgodnie z załączonym zakresem prac i przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed rozpoczęciem prac budowlanych. Każda zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie lub w mailu i nie wymaga aneksowania umowy,
- Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej –2egz.
Poza robotami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz programie funkcjonalno – użykowym Wykonawca w zakresie objętym proponowaną ceną zobowiązany będzie do wykonania innych prac towarzyszących w szczególności:
1. Ustanowienia Kierownika Budowy posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie wszystkich prac ), gdy będzie wymagany.
2. Dokonywania na bieżąco zapisów w dzienniku budowy, gdy będzie pobrany.
3. Właściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i odbioru końcowego.
4. Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów.
5. Bieżącego utrzymywania czystości na terenie prowadzonych robót.
6. Usuwania materiałów porozbiórkowych - utylizacji powstałych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
7. Uporządkowania i doprowadzenia terenu oraz części obiektów do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
8. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do odbioru końcowego: protokoły z prób i pomiarów, certyfikaty i atesty.
9. Uzyskania stosownych pozwoleń niezbędnych do zakończenia zakresu zadania.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty i opłaty związane z przygotowaniem, realizacją i zakończeniem prac objętych przedmiotem zamówienia ( w tym: koszty odbiorów i kontroli przez organy państwowe, jeśli będą wymagane).
11. Poniesienia innych ewentualnych kosztów, które według wiedzy i oceny Wykonawcy (dokonanej z najwyższą, profesjonalną starannością) trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.
Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego.
2. Usuwanie, w określonym przez Zamawiającego terminie, wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
3. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inwestorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
4. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia wyznaczonego na rozpoczęcie robót.
5. Przestrzeganie zasad BHP.
6. Usuwanie z terenu prowadzonych robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania.
7. Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót
w terminach określonych przez Inwestora.
8. Udział w organizowanych Radach Budowy dotyczących postępu robót, rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele stron zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z budynku zaplecza szatniowego oraz boiska do piłki nożnej z sztuczną nawierzchnią na kompleksie sportowym Orlik.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2091000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1332090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES SEBASTIAN KURPISZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972041366
7.3.3) Ulica: LIPOWA 40/9
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SEBASTIAN KURPISZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SEBASTIAN KURPISZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1332090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KROBIA
- "USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INTERESU MAJĄTKOWEGO GMINY KROBIA"
- "ZBIERANIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST POCHODZĄCYCH Z GOSPODARSTW ROLNYCH, MIESZCZĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY KROBIA"
więcej: przetargi KROBIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont nawierzchni kompleksu sportowego w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych "Orlik 2024"
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.