Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430326/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00434641/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00439161/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00444066/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00452064/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00457917/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00460916/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
- 2023/BZP 00465877/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e46e5874-5b97-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e46e5874-5b97-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026359/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.157.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2210193,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dotyczących przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, druków bezadresowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640) polegające na:
1) przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek: listowych, priorytetowych, paczek, paczek priorytetowych, oraz świadczenia usług komplementarnych (z potwierdzeniem odbioru),
2) zwrotu nieodebranych listów,
3) zwrotu nieodebranych przesyłek po wyczerpaniu możliwości doręczeń lub wydania odbiorcy.
W ramach świadczenia ww. usług Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania m. in. następujących czynności:
1) Odbioru i dostarczania przesyłek, z/do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miasta Rzeszowa ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów,
2) Odbiór odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku (dni robocze) na koszt Zamawiającego w godzinach: od 15:00 do 15:30,
3) dostarczanie wszelkich przesyłek, znajdujących się w skrytce pocztowej nr 1080, która mieści się w siedzibie Poczty Polskiej S.A., Urząd Pocztowy Rzeszów 1 przy ul. Moniuszki 1, 35-017 Rzeszów, odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, na koszt Wykonawcy, w godzinach: od 07:30 do 08:00, w taki sposób iż, odebrane przesyłki ze skrytki pocztowej, potwierdzone przez pracownika Wykonawcy w danym dniu, muszą dotrzeć do Zamawiającego w dniu potwierdzenia w godzinach jak wyżej.
Wielkość/Zakres - Przewidywana liczba przesyłek: 416 467
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku);
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami;
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2169820,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2169820,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2169820,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2169820,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
- Dostawa paliw płynnych oraz AdBlue w 2025 r.
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2025 - owoce i warzywa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.