Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00437899/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7729019
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1562c167-642e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest elementem projektu współfinansowanego ze środków finansowych Unii Europejskiej, tj,: Umowa o powierzenie grantu nr 2826/2022 w ramach POPC na lata 2014-2020. Oś priorytetowa V działanie 5. Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437899/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGZP.271.3.2022.GD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania pn.: „Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim”.
2. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Zamówienie nie dzieli się na części, jego zakres to:
Zakup, instalacja i wdrożenie macierzy i switcha,
w tym:
Macierz dyskowa FC, Switch FC, Upgrade VMWARE, Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, Ubezpieczenie 1 rok, Szkolenia (2) z obsługi macierzy-dla 1 osoby.
b) Czas na realizację zamówienia:
120 dni od podpisania umowy
c) Wymagany okres gwarancji na zasadach określonych w OPZ –zał. 10 do SWZ :
Zadanie 1 – minimum 2 lata od daty zakończenia realizacji zadania określonej w protokole końcowym odbioru.
d) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw i usług z niniejszym zamówieniem powinny być przedłożone do Urzędu Gminy z powiadomieniem na tel. 17 7729019 w 50 – minimum na 3 dni przed planowanym zamówieniem / dostarczeniem dostaw do Zamawiającego.
e) Sporządzając ofertę na dostawy należy zaoferować urządzenia/rozwiązania nie gorsze, tj. posiadające nie mniejszą funkcjonalność i zakresy pracy niż te wymagane OPZ (nie gorsze = równoważne).
f) Nie przewiduje się możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego.
3. skreślono.
4. Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w zał. 10 do SWZ, zał. 12 do SWZ – kalkulacja ofertowa i wzorze umowy - zał. 9 do SWZ.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kody CPV:
Lp KOD CPV OPIS
Kod główny:
1 30233141-1 Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
Pozostałe:
2 72710000-0 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
3 48210000-3 Pakiety oprogramowania dla sieci
4 48219700-3 Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
5 32420000-3 Urządzenia sieciowe
6 48822000-6 Serwery komputerowe
7 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Jeżeli gdziekolwiek w OPZ oraz w kalkulacji cenowej wskazano pochodzenie wyrobów/rozwiązań to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, lub nie gorszy, inny produkt spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania (funkcjonalność) określone przez Zamawiającego - dotyczy to również wszelkich opisów OPZ w postaci Polskich Norm i KNR - ów
8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania nie gorsze, lub równoważne opisywanym.
9. Zamawiający nie wymaga/nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów o których mowa w art. 131 ust. 2, niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
14. Szczegółowe uregulowania w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy.
15. Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu, warunków i warunków finansowych realizacji zawiera wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infast Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292248,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-05 do 2023-04-04PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w Gminie Serokomla
- "Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo"
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa przełączników sieciowych LAN dla Urzędu Gminy w Morzeszczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.