Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500683/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00502685/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZK Garbalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbalin 18
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_garbalin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-garbalinie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f676e35-8543-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f676e35-8543-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015783/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.13.2023.KG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie . Szczegółowy opis znajduje się w formularzach cenowych.
2. Dla odpadów o kodach : 20 03 01; 20 01 01; 20 01 02; 20 01 39; 20 01 40; 19 08 01; 19 08 05; 20 01 08; 16 03 80; 20 01 25 Odpady z przygotowania, przetwórstwa produktów i używek spożywczych oraz odpady pochodzenia roślinnego, w tym odpady z owoców, warzyw, produktów zbożowych, olejów jadalnych, kakao, kawy, herbaty oraz przygotowania i przetwórstwa tytoniu, drożdży i produkcji ekstraktów drożdżowych,
3. Dla odpadów o kodach : 20 01 01; 20 01 02;20 01 39; 20 01 40 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 900 -1500.
4. Dla odpadów o kodach : 20 01 08; 16 03 80 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów nie rzadziej niż raz w tygodniu. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 900 -1500.
5. Dla odpadów o kodach : 20 03 01; 19 08 05; 19 08 01; 20 01 25 po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu przez Zamawiającego o konieczności odbioru odpadów najpóźniej w 2 dniu następującym po otrzymaniu zgłoszenia w dniu roboczym, w godz. 900 -1500.
6. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywozów, z zastrzeżeniem, że ich ilość nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
7. Na czas trwania umowy 12 miesięcy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
8. Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9. Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
10. Wykonawca zapewnia, że posiada wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych oraz zapewnia jego właściwy stan techniczny i sanitarny.
11. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów.
12. Wykonawca zapewnia, iż posiada odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo - transportowej.
13. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność w czasie wykonywania usługi za zaginięcie, zniszczenie lub uszkodzenie kompaktora na odpady. Wykonawcy nie wolno zrywać plomb gwarancyjnych oraz dokonywać w kompaktorze na odpady jakichkolwiek zmian technicznych
14. Miejsce, sposób, terminy usługi oraz forma i termin płatności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549513,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549513,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549513,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7750000516
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549513,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.