Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500683/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2024/BZP 00000657/01 - Wynik z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE
1.2.) Oddział zamawiającego: ZK Garbalin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321230
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Garbalin 18
1.4.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_garbalin@sw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-garbalinie
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502685
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00500683
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Karnego w Garbalinie . Szczegółowy opis znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1 do SWZ.
2. Dla odpadów o kodach : 20 03 01; 20 01 01; 20 01 02; 20 01 39; 20 01 40; 19 08 01; 19 08 05; 20 01 08; 16 03 80; 02 03 99 * 02 03 Odpady z przygotowania, przetwórstwa produktów i używek spożywczych oraz odpady pochodzenia roślinnego, w tym odpady z owoców, warzyw, produktów zbożowych, olejów jadalnych, kakao, kawy, herbaty oraz przygotowania i przetwórstwa tytoniu, drożdży i produkcji ekstraktów drożdżowych,
3. Dla odpadów o kodach : 20 01 01; 20 01 02;20 01 39; 20 01 40 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 900 -1500.
4. Dla odpadów o kodach : 20 01 08; 16 03 80 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów nie rzadziej niż raz w tygodniu. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 900 -1500.
5. Dla odpadów o kodach : 20 03 01; 19 08 05; 19 08 01; 02 03 99 po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu przez Zamawiającego o konieczności odbioru odpadów najpóźniej w 2 dniu następującym po otrzymaniu zgłoszenia w dniu roboczym, w godz. 900 -1500.
6. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywozów, z zastrzeżeniem, że ich ilość nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
7. Na czas trwania umowy 12 miesięcy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
8. Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9. Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
10. Wykonawca zapewnia, że posiada wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych oraz zapewnia jego właściwy stan techniczny i sanitarny.
11. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów.
12. Wykonawca zapewnia, iż posiada odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo - transportowej.
13. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność w czasie wykonywania usługi za zaginięcie, zniszczenie lub uszkodzenie kompaktora na odpady. Wykonawcy nie wolno zrywać plomb gwarancyjnych oraz dokonywać w kompaktorze na odpady jakichkolwiek zmian technicznych
14. Miejsce, sposób, terminy usługi oraz forma i termin płatności.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie . Szczegółowy opis znajduje się w formularzach cenowych.
2. Dla odpadów o kodach : 20 03 01; 20 01 01; 20 01 02; 20 01 39; 20 01 40; 19 08 01; 19 08 05; 20 01 08; 16 03 80; 20 01 25 Odpady z przygotowania, przetwórstwa produktów i używek spożywczych oraz odpady pochodzenia roślinnego, w tym odpady z owoców, warzyw, produktów zbożowych, olejów jadalnych, kakao, kawy, herbaty oraz przygotowania i przetwórstwa tytoniu, drożdży i produkcji ekstraktów drożdżowych,
3. Dla odpadów o kodach : 20 01 01; 20 01 02;20 01 39; 20 01 40 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 900 -1500.
4. Dla odpadów o kodach : 20 01 08; 16 03 80 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów nie rzadziej niż raz w tygodniu. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 900 -1500.
5. Dla odpadów o kodach : 20 03 01; 19 08 05; 19 08 01; 20 01 25 po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu przez Zamawiającego o konieczności odbioru odpadów najpóźniej w 2 dniu następującym po otrzymaniu zgłoszenia w dniu roboczym, w godz. 900 -1500.
6. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywozów, z zastrzeżeniem, że ich ilość nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
7. Na czas trwania umowy 12 miesięcy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
8. Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9. Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
10. Wykonawca zapewnia, że posiada wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych oraz zapewnia jego właściwy stan techniczny i sanitarny.
11. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów.
12. Wykonawca zapewnia, iż posiada odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo - transportowej.
13. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność w czasie wykonywania usługi za zaginięcie, zniszczenie lub uszkodzenie kompaktora na odpady. Wykonawcy nie wolno zrywać plomb gwarancyjnych oraz dokonywać w kompaktorze na odpady jakichkolwiek zmian technicznych
14. Miejsce, sposób, terminy usługi oraz forma i termin płatności.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.