Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00000672 z dnia 2023-01-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE UTRZYMANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENACH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY MYSZKÓW - W LATACH 2023-2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.miastomyszkow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE UTRZYMANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENACH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY MYSZKÓW - W LATACH 2023-2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c4996d-6026-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044090/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Realizacja obowiązku Gminy w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenach w granicach administracyjnych Gminy Myszków" - w latach 2023-2026 - zamówienie in-house.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432666/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2022.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5070366,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z przepisami ustawy Pzp usługi pod nazwą „Realizacja obowiązku Gminy w zakresie utrzymania porządku i czystości
na terenach w granicach administracyjnych Gminy Myszków- w latach
2023 - 2026”.
2. Przedmiot zamówienia składa się dwóch zadań:
1). Zadanie nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie całorocznego oczyszczania terenów w granicach administracyjnych Gminy Myszków, obejmującego zarówno sprzątanie chodników, dróg gminnych, parkingów
jak również odśnieżanie i usuwanie śliskości w warunkach zimowych. Jednoznaczny i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został podany w Zasadach wykonania i odbioru usługi w zakresie oczyszczania terenów w granicach administracyjnych Gminy Myszków oraz wymagane przez Zamawiającego standardy jakościowe całorocznego utrzymania chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej, nieutwardzonych terenów
na osiedlach oraz dróg w granicach administracyjnych Gminy Myszków, stanowiących załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega, że kluczowe części (elementy) zamówienia dotyczące zadania nr 1, na które składają się:
- utrzymanie nawierzchni chodników
- utrzymanie nawierzchni parkingów, w tym osiedlowych
- utrzymanie nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej
- utrzymanie dróg utwardzonych
- utrzymanie dróg gruntowych
- utrzymanie nawierzchni utwardzonych terenów osiedlowych
Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście, tj. bez udziału podwykonawców.
2). Zadanie nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie koszenia pasów drogowych oraz terenów gminnych.
Jednoznaczny i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia stanowi
dla zadania nr 2 został podany w Zasadach wykonywania i odbioru usługi
w zakresie wykaszania poboczy dróg, rowu przydrożnego, terenów gminnych, zieleńców osiedlowych, skwerów oraz podcięcia żywopłotów w granicach administracyjnych Gminy Myszków oraz wymagane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania ww. usługi stanowiących załącznik nr 2
do zaproszenia do negocjacji.
Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega, że kluczowe części (elementy) zamówienia dotyczące zadania nr 1, na które składają się:
- wykaszanie poboczy dróg gminnych
- wykaszanie zieleńców osiedlowych i skwerów
Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście, tj. bez udziału podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5448384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5448384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5448384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych SANIKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771673679
7.3.3) Ulica: ul. Bolesłąwa Prusa 70
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "SANIKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "SANIKO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5448384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz
- Utrzymanie czystości targowiska miejskiego zlokalizowanego przy ul. Folwareckiej w Żorach.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.