Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi asysty technicznej w zakresie projektu PSIEZ na rok 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-307d13b7-99a9-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi asysty technicznej w zakresie projektu PSIEZ na rok 2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-307d13b7-99a9-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008531/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Świadczenie usługi asysty technicznej w zakresie projektu PSIEZ na rok 2024”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b Pzp. Wykonawca COMARCH S.A. będąc producentem Oprogramowania OPTIMED STD jest właścicielem wszelkich praw i tytułów, w tym m.in. praw autorskich i praw patentowych, dotyczących Oprogramowania, a także modyfikacji i rozszerzeń obszarów funkcjonalnych Oprogramowania. Nowe wersje Oprogramowania, modyfikacje oraz wszelkie jego aktualizacje, adaptacje oraz inne zmiany wraz z dokumentacją, stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych i prawa te podlegają ochronie na zasadach określonych w ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90; poz. 631, wraz z późniejszymi zmianami) i zgodnie z Licencją Klienta Końcowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/20/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157227,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zapewnienie utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania i Gotowości Serwisowej w zakresie:
a) Sprawowania Opieki Informatycznej,
b) Serwisu Oprogramowania,
c) Doradztwa,
d) Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania SYSTEMÓW
A. Platforma Lokalna – system składający się z następujących modułów:
a. COMARCH EDM - służący jako lokalne repozytorium dokumentacji
B. OPTIMED STD - lokalny system typu HIS tj. szpitalny system informacyjny (hospital information system); służący do obsługi pacjentów w podmiocie leczniczym i rozliczeń, składający się z następujących modułów
a) Moduł Ruch Chorych - Oddział,
b) Moduł Ruch Chorych - Poradnia,
c) Moduł Ruch Chorych - Izba Przyjęć,
d) Moduł Zlecenia Medyczne,
e) Moduł Administracja,
f) Moduł Rehabilitacja;
g) Moduł Comarch RIS,
h) Moduł integracji z AP KOLCE;
oraz moduły: OPTIMED APTEKA - służący jako moduł apteka centralna, OPTIMED APTECZKI ODDZIAŁOWE - służący jako moduł apteczki oddziałowe, OPTINFZKOM - służący jako moduł rozliczenia z NFZ i innymi płatnikami,
C. Comarch Workflow EZD – lokalny system typu EZD tj. elektroniczny obieg dokumentacji; służący do automatyzacji procesów obiegu dokumentów,
D. Comarch EDM – lokalny system typu EDM tj. elektroniczna dokumentacja medyczna (electronic document management), służący do zbierania, przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „COMARCH S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350527377
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II nr 39
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157227,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego na terenie gminy Grodzisk
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu "Wierzchuca i inne"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Laskowszczyzna
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Zalesie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Ogrodniki
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymaniowych oraz deweloperskich Elektronicznego Systemu Udzielania Dotacji - na okres 24 miesięcy
- Usługa asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis zintegrowanego systemu informatycznego dla ZOZ Strzyżów z podziałem na pakiety
- Świadczenie usług serwisu komputerów i sieci IT w IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Świadczenie usługi serwisu sytemu informatycznego AMMS/ InfoMedica będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białe
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.