eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owice¦wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych bêd±cych w zasobach Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2022-01-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych bêd±cych w zasobach Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78

1.5.8.) Numer faksu: 32 245 48 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych bêd±cych w zasobach Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2420c9c-4209-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00001173

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00265505/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/DZP/DE/2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 262622,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 1 – obejmuje ¶wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach administrowanych przez Administracjê Domów Mieszkalnych nr II, w tym: a) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w za³±czniku nr 1.1 do SWZ, w zakresie okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpo¿arowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o za³±cznik nr 1 do SWZ - SOPZ; b) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz za³±cznikiem nr 1 do SWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w za³±czniku nr 1.1 do SWZ; c) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych us³ug kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w za³±czniku nr 1 do SWZ - SOPZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym wyszczególnienie czynno¶ci do wykonania w danym zakresie zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – SOPZ. Natomiast wykaz adresowy budynków objêtych zakresem I i II zawiera za³±cznik nr 1.1 do SWZ. Za³±cznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozosta³e warunki realizacji przedmiotu zamówienia bêd± regulowa³y projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy:
4.1 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (pod pojêciem Podwykonawcy, Zamawiaj±cy rozumie równie¿ dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), pracowników wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z us³ugami kominiarskimi polegaj±cymi na czyszczeniu przewodów kominowych oraz wykonywaniu okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opisanymi w przedmiocie zamówienia.
4.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci. W tym celu Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia;
4) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli.
4.3 W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu nw. dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.4 Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Us³ugi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 113048,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 2 – obejmuje ¶wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach administrowanych przez Administracjê Domów Mieszkalnych nr III, w tym: a) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w za³±czniku nr 1.2 do SWZ, w zakresie okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpo¿arowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o za³±cznik nr 1 do SWZ - SOPZ; b) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz za³±cznikiem nr 1 do SWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w za³±czniku nr 1.2 do SWZ; c) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych us³ug kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w za³±czniku nr 1 do SWZ - SOPZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym wyszczególnienie czynno¶ci do wykonania w danym zakresie zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – SOPZ. Natomiast wykaz adresowy budynków objêtych zakresem I i II zawiera za³±cznik nr 1.2 do SWZ. Za³±cznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozosta³e warunki realizacji przedmiotu zamówienia bêd± regulowa³y projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy:
4.1 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (pod pojêciem Podwykonawcy, Zamawiaj±cy rozumie równie¿ dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), pracowników wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z us³ugami kominiarskimi polegaj±cymi na czyszczeniu przewodów kominowych oraz wykonywaniu okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opisanymi w przedmiocie zamówienia.
4.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci. W tym celu Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia;
4) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli.
4.3 W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu nw. dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.4 Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Us³ugi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 87537,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 3 – obejmuje ¶wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach administrowanych przez Administracjê Domów Mieszkalnych nr IV, w tym: a) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w za³±czniku nr 1.3 do SWZ, w zakresie okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpo¿arowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o za³±cznik nr 1 do SWZ - SOPZ; b) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz za³±cznikiem nr 1 do SWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w za³±czniku nr 1.3 do SWZ;
c) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych us³ug kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w za³±czniku nr 1 do SWZ - SOPZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym wyszczególnienie czynno¶ci do wykonania w danym zakresie, zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – SOPZ. Natomiast wykaz adresowy budynków objêtych zakresem I i II zawiera za³±cznik nr 1.3 do SWZ. Za³±cznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozosta³e warunki realizacji przedmiotu zamówienia bêd± regulowa³y projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy:
4.1 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (pod pojêciem Podwykonawcy, Zamawiaj±cy rozumie równie¿ dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), pracowników wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z us³ugami kominiarskimi polegaj±cymi na czyszczeniu przewodów kominowych oraz wykonywaniu okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opisanymi w przedmiocie zamówienia.
4.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci. W tym celu Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia;
4) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli.
4.3 W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu nw. dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.4 Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Us³ugi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 62037,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 133880,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 203334,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133880,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy Kominiarzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000848210

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 133880,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 109150,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 109150,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109150,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy Kominiarzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000848210

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 109150,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 72899,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 72899,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72899,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy Kominiarzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000848210

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 72899,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.