Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00442712/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Św. usług schronienia przez przyznanie tymcz. miejsca w schronisku, schron. z usł. opiek., noclegowni lub ogrzewalni wraz z wyżywieniem dla osób bezdom. z terenu Gm. Skarszewy z podziałem na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARSZEWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192007817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 9
1.5.2.) Miejscowość: Skarszewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-250
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0585882436
1.5.8.) Numer faksu: 0585882436
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gopsskarszewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsskarszewy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gopsskarszewy.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Św. usług schronienia przez przyznanie tymcz. miejsca w schronisku, schron. z usł. opiek., noclegowni lub ogrzewalni wraz z wyżywieniem dla osób bezdom. z terenu Gm. Skarszewy z podziałem na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5751c45b-6587-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024732/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Św. usług schronienia przez przyznanie tymcz. miejsca w schronisku, schron. z usł. opiek., noclegowni lub ogrzewalni wraz z wyżywieniem dla osób bezdomn. z terenu Gm. Skarszewy z podz. na 5 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442712/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.PS.261.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Skarszewy wraz z wyżywieniem (trzy posiłki, w tym co najmniej jeden gorący) w okresie od 1 stycznia 2023 do 31 grudnia 2023 roku.2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych kobiet skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 1 osoba.
3. Podana przez Zamawiającego ilość bezdomnych kobiet jest dzienną ilością przewidywaną
w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających
z usług świadczonych przez schronisko.
5. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania, wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług
w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailowo. Takie zlecenie usług będzie bez zbędnej zwłoki potwierdzone skierowaniem.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schronisku/placówce dla osób bezdomnych, oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się schronisko/placówka dla osób bezdomnych musi być zgodny z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w schronisku/placówce dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 2g ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 ze zm.).
9. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 18250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Skarszewy wraz z wyżywieniem (trzy posiłki, w tym co najmniej jeden gorący) w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych mężczyzn skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 5 osób.
3. Podana przez Zamawiającego ilość bezdomnych mężczyzn jest dzienną ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia,
w tym pieniężne, wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
5. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług
w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailowo. Takie zlecenie usług będzie bez zbędnej zwłoki potwierdzone skierowaniem.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schronisku/placówce dla osób bezdomnych, oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się schronisko/placówka dla osób bezdomnych musi być zgodny z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w schronisku/placówce dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 2h ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 ze zm.).
9. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 82125,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Skarszewy wraz z wyżywieniem (trzy posiłki, w tym co najmniej jeden gorący) w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 2 osoby.
3. Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest dzienną ilością przewidywaną
w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia,
w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
5. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług
w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailowo. Takie zlecenie usług będzie bez zbędnej zwłoki potwierdzone skierowaniem.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz minimalny standard obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi musi być zgodny z załącznikiem nr 3 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r.
w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w schronisku/placówce dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 2h ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 ze zm.).
9. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 47450,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w noclegowni dla bezdomnych wraz z wyżywieniem, a w przypadku braku osób skierowanych do noclegowni – świadczenie usługi utrzymania miejsca w gotowości do przyjęcia klienta (w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku).2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić:
1 osoba, w przypadku braku osoby, która kwalifikowałaby się do skierowania do placówki – utrzymanie w gotowości 1 miejsca.
3. Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest dzienną ilością przewidywaną
w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia,
w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez placówkę – w przypadku skierowania osoby, a w przypadku braku osoby skierowanej – za utrzymanie miejsca w gotowości.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za 1 osobę/za 1 dobę) związaną z realizacją pełnej usługi (czyli cenę za dobę rzeczywistego pobytu klienta) oraz cenę (zł za 1 miejsce utrzymania w gotowości/ za 1 dobę lub w skali 1 miesiąca) w przypadku utrzymania miejsca w gotowości do przyjęcia klienta.
6. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w placówce dla osób bezdomnych, oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się placówka dla osób bezdomnych musi być zgodny z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w noclegowni dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 3a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 16412,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w ogrzewalni dla bezdomnych, a w przypadku braku osób skierowanych do ogrzewalni – świadczenie usługi utrzymania miejsca w gotowości do przyjęcia klienta w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 1 osobę,
w przypadku braku osoby, która kwalifikowałaby się do skierowania do placówki – utrzymanie w gotowości 1 miejsca.
3. Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest dzienną ilością przewidywaną
w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia,
w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez placówkę – w przypadku skierowania osoby, a w przypadku braku osoby skierowanej – za utrzymanie miejsca w gotowości.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za 1 osobę/za 1 dobę) związaną z realizacją pełnej usługi (czyli cenę za dobę rzeczywistego pobytu klienta) oraz cenę (zł za 1 miejsce utrzymania w gotowości/ za 1 dobę lub w skali 1 miesiąca) w przypadku utrzymania miejsca w gotowości do przyjęcia klienta.
6. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w placówce dla osób bezdomnych, oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się placówka dla osób bezdomnych musi być zgodny z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w ogrzewalni dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 4a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Opiekuńczo-Resocjalizacyjne "Prometeusz"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-08-56-116
7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 40
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-139
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE OPIEKUŃCZO-RESOCJALIZACYJNE "PROMETEUSZ"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE OPIEKUŃCZO-RESOCJALIZACYJNE "PROMETEUSZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie św. Faustyny "Fides"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-11-02-833
7.3.3) Ulica: ul. Rolnicza 1
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE ŚW.FAUSTYNY "FIDES"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE ŚW.FAUSTYNY "FIDES"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Opiekuńczo -Resocjalizacyjne "Prometeusz"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-08-56-116
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 40
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-139
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE OPIEKUŃCZO-RESOCJALIZACYJNE "PROMETEUSZ"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE OPIEKUŃCZO-RESOCJALIZACYJNE "PROMETEUSZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Wspierania Potrzebujących "Przystań"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-246-30-39
7.3.3) Ulica: Mostowa 1A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO WSPIERANIA POTRZEBUJĄCYCH "PRZYSTAŃ"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO WSPIERANIA POTRZEBUJĄCYCH "PRZYSTAŃ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16412,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Wspierania Potrzebujących "Przystań"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-246-30-39
7.3.3) Ulica: Mostowa 1A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO WSPIERANIA POTRZEBUJĄCYCH "PRZYSTAŃ"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO WSPIERANIA POTRZEBUJĄCYCH "PRZYSTAŃ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w latach 2025-2026 - grupa I
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w latach 2025-2026 - grupa II
- WYKONYWANIE, W ZAKŁADACH LECZNICZYCH DLA ZWIERZĄT NA TERENIE MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ, ZABIEGÓW ZAPOBIEGAJĄCYCH ROZMNAŻANIU SIĘ ZWIERZĄT - SZEŚĆ CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
- Świadczenie usług weterynaryjnych, całodobowa opieka weterynaryjna dla zwierząt poszkodowanych w zdarzeniach drogowych
- "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.