Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00626342/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-347ccbb0-6664-4a6b-8d13-481a6283b4a31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347ccbb0-6664-4a6b-8d13-481a6283b4a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010513/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGO/341p-1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Baleron wp. wędzony, gotowany 200 kg
2. Baleron z indyka 120 kg
3. Boczek wp. wędzony, parzony b/k 130 kg
4. Boczek z polędwicą rolowany 120 kg
5. Ćwiartka z kurczaka 10 kg
6. Filet świeży z indyka 200 kg
7. Filet świeży z kurczaka 1100 kg
8. Filet wędzony 180 kg
9. Flaki wołowe krojone mrożone 170 kg
10. Golonka konserwowa 100 kg
11. Karkówka wieprzowa surowa b/k 550 kg
12. Kaszanka pieczona 120 kg
13. Kiełbasa biała, parzona 450 kg
14. Kiełbasa krakowska parzona 230 kg
15. Kiełbasa krakowska sucha 20 kg
16. Kiełbasa krakowska z indyka 20 kg
17. Kiełbasa krucha 140 kg
18. Kiełbasa na „święconkę” 40 kg
19. Kiełbasa pieczona podsuszana 160 kg
20. Kiełbasa podwawelska 170 kg
21. Kiełbasa spod strzechy 140 kg
22. Kiełbasa szynkowa wieprzowa 300 kg
23. Kiełbasa toruńska 150 kg
24. Kiełbasa wieprzowa bez glutenowa 1 kg
25. Kiełbasa z piersi kurczaka 40 kg
26. Kiełbasa żywiecka drobiowa 40 kg
27. Kiełbasa żywiecka wieprzowa 130 kg
28. Konserwa wojskowa 50 kg
29. Krupnioki 100 kg
30. Kurczak po sarmacku 90 kg
31. Kurczak z żurawiną 90 kg
32. Kurczak/ indyk w galarecie 150 kg
33. Kurczaki świeże 200 kg
34. Łopatka prasowana 80 kg
35. Łopatka wieprzowa surowa b/k 1900 kg
36. Mortadela wieprzowa 140 kg
37. Nogi wieprzowe. 170 kg
38. Ogonówka wp wędzona, parzona 500 kg
39. Parówki delikatne np. królewskie 500 kg
40. Parówkowa firmowa 450 kg
41. Pasztet jarski 5 kg
42. Pasztet wieprzowy 100 kg
43. Pasztet z całego kurczaka 100 kg
44. Pasztetowa drobiowa. 200 kg
45. Pasztetowa wp. 50 kg
46. Pieczeń drobiowa zawartość mięsa minimum 98% 50 kg
47. Pieczeń rzymska 80 kg
48. Pieczeń schabowa 170 kg
49. Pierś z indyka z suszonymi pomidorami 20 kg
50. Podudzia z kurczaka 20 kg
51. Polędwica drobiowa extra 30 kg
52. Polędwica drobiowa sopocka 40 kg
53. Polędwica wieprzowa sopocka 300 kg
54. Polędwica wiśniowa 250 kg
55. Polędwica wp.wędzona,parzona zawartość mięsa 75% 260 kg
56. Rolada z kurczaka zawartość mięsa minimum 65 % 30 kg
57. Rolada z kurczakiem 50 kg
58. Salami bumerang 100 kg
59. Salceson czosnkowy 140 kg
60. Salceson wieprzowy czarny 40 kg
61. Salceson wieprzowy 140 kg
62. Schab biały 200 kg
63. Schab wieprzowy surowy b/k 1100 kg
64. Serca wieprzowe 70 kg
65. Szynka biała formowana 71% mięsa 330 kg
66. Szynka gotowana 190 kg
67. Szynka konserwowa 60 kg
68. Szynka pieczona 200 kg
69. Szynka wieprzowa świeża 10 kg
70. Szynka wp.tyrolska 110 kg
71. Szynka wp.wędzona,parzona zawarość mięsa minimum 81% 130 kg
72. Szynka z piersi indyka 260 kg
73. Szynka z warzywami 30 kg
74. Udziec z kurczaka 1000 kg
75. Wątróbka drobiowa z indyka 80 kg
76. Wątróbka drobiowa z kurczaka 60 kg
77. Wędlina drobiowa bez glutenowa 1 kg
78. Wędlina wieprzowa bez glutenowa 1 kg
79. Polędwica wołowa 5 kg
80. Noga z kaczki świaża 10 kg
81. Gęsina 6 kg
82. Żeberka wieprzowe paski 500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330471,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356641,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330471,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego „KBS” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461384998
7.3.4) Miejscowość: Potoczyzna 33a
7.3.5) Kod pocztowy: 19-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "KBS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "KBS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330471,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup wideotelefonów IP
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.