eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY

1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 272 59 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.piotrowska@umed.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca382816-421f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00089319/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.35 Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265334/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/102/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221715,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 2067,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1546,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 6954 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 400,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 495,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1399,74 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 31500,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 580 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 568 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w
Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry jakościowe stanowi załącznik nr 2
doSWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112108,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224058,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112108,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consido S. Polit, M. Woźniakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282629303

7.3.3) Ulica: ul. Taborowa 119 d

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-602

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112108,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23062,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62791,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23062,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO GT Sp. z o.o. S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-280-32-83

7.3.3) Ulica: Łąkowa 19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-554

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23062,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27738,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27738,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO GT Sp. z o.o. S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-280-32-83

7.3.3) Ulica: Łąkowa 19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-554

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27738,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21982,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64624,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21982,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO GT Sp. z o.o. S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-280-32-83

7.3.3) Ulica: Łąkowa 19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-554

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21982,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.