Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100388/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji wschodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 783627100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.solec.pl/index.php?id=1431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji wschodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4608a788-d9a7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003637/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont elewacji wschodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont elewacji wschodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą. Budynek Ratusza wpisany został do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24 października 1986 r. pod numerem rejestru 353/A/86. Budynek posiada dwie kondygnacje: piętro i parter, nie jest podpiwniczony. Ściana elewacyjna wykazuje optyczne zawilgocenie i
widoczne spękania tynków. W związku z powyższym zaplanowano wykonanie robót budowlanych na części frontowej budynku mających na celu poprawę stanu technicznego elewacji i przedłużenie jej trwałości. W chwili obecnej budynek Ratusza pełni funkcje administracyjne Urzędu Gminy w Solcu nad Wisłą. Pomieszczenia w części południowo – zachodniej użytkowane są jako: Urząd Miasta i Gminy, Miejsko –Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
sklep, zakład fryzjerski i Urząd Pocztowy.
Zakres prac obejmie w szczególności w szczególności:
a) roboty przygotowawcze:
- osłony okien folią
- rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku,
- rozebranie obróbek blacharskich – podokiennik
- przygotowanie podłoży pod wykonanie tynków renowacyjnych – usunięcie z muru odpadającego tynku,
- zszywanie pęknięć w murze za pomocą spiralnych kotew pojedynczych i podwójnych ze stali nierdzewnej,
- wywiezienie i utylizacja gruzu,
b) renowacja ścian nadziemia:
- odgrzybianie podłoży budowlanych – mechanicznie natryskiem dwukrotnym,
- wykonanie tynków renowacyjnych dwuwarstwowych,
- wykonanie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej,
- przygotowanie podłoża – oczyszczenie mechaniczne ze starej farby,
- szpachlowanie powierzchni tynków,
- wykonanie boni na ścianach i pilastrach,
- naprawa ubytków profili ciągnionych szerokości do 75 cm, 50 cm, 25 cm,
- naprawa profili ciągnionych przez szpachlowanie szerokości do 75 cm, 50 cn, 25 cm,
- gruntowanie powierzchni tynków,
- dwukrotne malowanie tynków farbą silikonową,
- montaż rur spustowych,
- uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników,
- montaż rusztowań i osłon z siatki .
Z uwagi na charakter i lokalizację miejsca robót Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania zaplecza budowy w sposób estetyczny i ograniczający do minimum negatywne oddziaływanie na zabytkowe otoczenie miejsca. Zamawiający zastrzega, iż sposób zorganizowania zaplecza budowy będzie wymagał akceptacji Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zachował szczególną ostrożność podczas transportu, w trakcie
wykonywania prac budowlanych i konserwatorskich celem uniknięcia wszelkich uszkodzeń na całym terenie budowy i w jego otoczeniu. Ewentualne szkody będą naprawione na koszt Wykonawcy.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy ,oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na udział w postępowaniu do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta wykonawcy SPEC-BUD Przedsiębiorstwo Renowacjii Konserwacji Budowli Piotr Kimak ul. Folwarczna 12, 20-751 Lublin. Wykonawca złożył ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia/zmiany/wycofania oferty ePUAP w terminie określonym przez Zamawiającego w SWZ, jednakże przesłana oferta nie została opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca złożył jedynie dokument pdf nie zawierający w treści podpisu elektronicznego lub oddzielnego pliku z podpisem.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Z art. 73 § 1 k.c. wynika natomiast, że niezachowanie postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentową formę czynności prawnej, skutkuje jej nieważnością. Złożenie oferty w niewłaściwej formie jest uchybieniem nieusuwalnym. Formularz oferty winien być zatem zeskanowany w całości i zamieszczony jako jeden plik (jeden dokument), a następnie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź wszystkie dokumenty powinny zostać skompresowane do jednego pliku, opatrzonego odpowiednim podpisem elektronicznym. Natomiast w przypadku zamieszczenia osobnych plików każdy plik winien być opatrzony podpisem elektronicznym. Podstawą prawną odrzucenia złożonej oferty jest art. 226 ust. 1 pkt 6.
Podstawą unieważnienia przedmiotowego postepowania jest art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228233,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228233,71 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.