Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie wsparcia serwisowego dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. w jednostkach obsługiwanych przez CUI Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.kozyra@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dostawy i usługi IT, obsługa prawna i księgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie wsparcia serwisowego dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. w jednostkach obsługiwanych przez CUI Wrocław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae932550-92a2-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081004/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Przedłużenie wsparcia serwisowego dla systemów wdrożonych przez COIG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca dysponuje prawami wyłącznymi do wdrożonych systemów, wynikającymi z praw autorskich
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 956845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zamówienie podstawowe:
1. Świadczenie usług serwisowych dla Systemów wdrożonych i funkcjonujących u Zamawiającego tj:
a) Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (dalej: UMW), wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN
b) Systemu KSAT działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (dalej: CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/W/4/2014
c) Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego, wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN
d) Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014
e) Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 08 listopada 2013 oraz CUI/ZP/W/9/2015
Zamówienie prawo opcji:
a) Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów ilości nie większej niż 100 rbh.
2. Przedmiot zamówienia dotyczy:
1) modyfikacji Systemów wynikającej z zmiany przepisów prawa i dostosowania Systemów do obowiązujących przepisów prawa,
2) aktualizacji Systemów z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami wykorzystywanymi przez Zamawiającego,
3) usuwania Awarii,
4) udzielania użytkownikom i administratorom Systemów pomocy m.in. w formie konsultacji i wyjaśniania błędów oraz usuwaniu ich skutków,
5) udostępniania Zamawiającemu bieżących informacji na temat dokonywanych przez Wykonawcę czynności administracyjnych na bazie danych; informacje te mają zawierać zakres wykonanych czynności, określenie czasu, osobę wykonującą powyższe czynności,
6) udostępnianie Zamawiającemu aktualnego opisu tabel i pól bazy danych raz na kwartał w przypadku zmiany struktury baz,
7) udzielania administratorom Systemów wsparcia technicznego w formie konsultacji w przypadku konieczności reinstalacji poszczególnych Systemów i bazy danych,
8) udzielania administratorowi lub wskazanym przedstawicielom Zamawiającego przez konsultantów Wykonawcy, bieżących konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji Systemów, w szczególności przez wyjaśnienia, diagnozy, porady i odpowiedzi na pytania związane z eksploatacją Systemów w zakresie wdrożonej funkcjonalności,
9) pomocy w formie konsultacji w wypadku trudności z wykonaniem prac administracyjnych w Systemie,
10) pomocy w formie konsultacji w uruchomieniu Systemu po Awarii nie wynikającej z winy Wykonawcy,
11) dostosowywanie i uaktualnianie systemu do zmieniających się wersji oprogramowani dostarczanych przez podmioty trzecie oraz zmian w oprogramowaniu użytkowanym przez użytkowników końcowych (m.in. dostosowywania systemów do wymagań najnowszych wersji przeglądarek internetowych),
12) usuwanie wykrytych podatności systemu związanych z wydajnością i bezpieczeństwem,
13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Systemów, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Systemów oraz nowych rozwiązań technologicznych, dostępnych za dodatkowym wynagrodzeniem.
14) Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów – zamówienie w prawie opcji
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1139472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1139472,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1139472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134205
7.3.3) Ulica: Mikołowska 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1139472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL 2 szt.
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.