Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226619169
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf454e33-0ce6-4d18-8c8e-24eb09c59657
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113884/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi administracji środowiskiem chmurowym Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gunb.ezamawiajacy.pl/pn/gunb/demand/204003/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gunb.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://gunb.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej „Platformą”.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy.
3. Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
4. Zamawiający, na podstawie § 11 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, informuje że niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, określone zostały w Regulaminie, o którym mowa w ust. 5 pkt 3.
5. Ogólne zasady korzystania z platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy pod adresem, o którym mowa w ust. 1, lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta,
3) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego Regulaminu,
4) Sposób korzystania z Platformy jest określony w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy, dostępny pod adresem internetowym: https://gunb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=gunb&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
Uwaga!
Wykonawca po raz pierwszy uczestniczący w postępowaniu/składający ofertę musi odpowiednio wcześniej dokonać rejestracji/rozpocząć proces składania i podpisywania oferty uwzględniając czas na rejestrację i jej weryfikację, proces złożenia oferty w tym konieczności ewentualnego uzyskania pomocy technicznej.
6. Do kompresji dokumentów Zamawiający dopuszcza formaty .zip i .7z. Rozmiar przesyłanego poprzez Platformę 1 pliku nie może przekroczyć 2 GB.
7. Do złożenia oferty wraz z załącznikami konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
2) podpisu zaufanego,
3) podpisu osobistego.
8. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz przedmiotowe środki dowodowe, sporządza się w postaci elektronicznej. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .rtf, .jpg, .jpeg, ze szczególnym wskazaniem na .pdf; formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy, osób reprezentujących Wykonawcę oraz osób kontaktowych występujących po stronie Wykonawcy, jest Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego obsługiwany przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa,
2) dane do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego to: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa adres e-mail: iod@gunb.gov.pl lub adres skrzynki ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka,
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej PZP,
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą:
a) uprawnione podmioty do przeprowadzania postępowań kontrolnych, osoby lub podmioty występujące o udzielenie informacji publicznej, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP,
b) Otwarty Rynek elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 4, jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy eZamawiający, na której Główny Urząd Nadzoru Budowlanego prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://gunb.ezamawiajacy.pl,
5) Dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych w ramach projektów unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu
w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu,
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna,
że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO,
9) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAF.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Microsoft Azure Zamawiającego, w zakresie:
1) wynikającym z potrzeb związanych z obsługą i monitorowaniem systemów teleinformatycznych (w szczególności dotyczących utrzymania ciągłości
i bezpieczeństwa działania usług),
2) zadań zleconych przez Zamawiającego (w tym tworzenia i wdrażania nowych usług w chmurze),
3) czynności wspierających w zakresie cyfryzacji bieżących i nowych projektów informatycznych Zamawiającego.
2. Aktualnie obowiązująca Zamawiającego umowa na zasoby chmurowe realizowane w technologii Microsoft Azure zakończy się do dnia 31.12.2025 r. Przed tym terminem Zamawiający zamierza przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia w tym zakresie, uwzględniające zasadę równoważności technologicznej. W związku z tym, od dnia zakończenia ww. umowy na zasoby chmurowe, realizacja przedmiotowej umowy może dotyczyć rozwiązań alternatywnych względem Microsoft Azure.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga:
1) stosownie do art. 95 ustawy, zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
(Dz.U. z 2025 r. poz. 277 ze zm.), co najmniej 1 osoby wykonującej czynności administracyjno-biurowe, nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych czynności,
2) uwzględnienia stawki godzinowej na poziomie nie niższym niż określony zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U z 2024 r. poz. 1773), w zakresie osób wskazanych w wykazie osób, stanowiącym Załącznik nr 2a i 2b do umowy (obecnie Załącznik nr 3a i 9 do SWZ).
5. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy:
1) aspekty społeczne – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca w trakcie realizacji zamówienia przestrzegał zasad godnej pracy, tj. równego traktowania, w szczególności bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną,
2) aspekty środowiskowe – jeżeli umowa (obecnie Załącznik nr 2 do SWZ) przewiduje dostarczenie określonych dokumentów w formie papierowej, w celu zminimalizowania negatywnego wpływu realizacji przedmiotu zamówienia na środowisko naturalne, Zamawiający wymaga, aby wszystkie wykonane przez Wykonawcę lub podwykonawcę dokumenty były wydrukowane dwustronnie na papierze ekologicznym, spełniającym warunki certyfikatu FSC lub innego równoważnego certyfikatu, tj. dokumentu wystawionego przez organizację niezależną od Wykonawcy lub podwykonawcy, upoważnioną do wystawiania dokumentu w kraju pochodzenia surowca i potwierdzającego takie same warunki, jak określone w wymienionym certyfikacie FSC.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert podlegających ocenie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zespołu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1.1 w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi, o wartości co najmniej 300 000 zł brutto (słownie złotych: trzysta tysięcy) każda, polegające na wsparciu administracji środowiskiem informatycznym usługodawcy poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej, przy czym każda z usług:
1) świadczona była przez okres co najmniej 12 miesięcy,
2) obejmowała utrzymanie zasobów serwerowych składających się
z co najmniej 50 maszyn wirtualnych lub komponentów systemów IT
w środowisku chmurowym,
1.2 posiada aktualny certyfikat ISO 27001 lub równoważny, potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji,
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania przez cały okres obowiązywania umowy aktualności tego certyfikatu.
1.3 skieruje do realizacji zamówienia osoby umożliwiające realizację tego zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
1) Lider zespołu (koordynator prac świadczonych na rzecz Zamawiającego) – architekt rozwiązań, tj. 1 osoba, która spełnia łącznie następujące wymagania:
a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pełnieniu roli architekta IT lub lidera zespołu w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymania systemów informatycznych w chmurze publicznej,
b) posiada aktualny certyfikat Prince 2 Practicioner lub równoważny, potwierdzający umiejętności zarządzania projektami w oparciu
o metodykę PRINCE2 na poziomie zaawansowanym,
c) posiada aktualny certyfikat Public Cloud Architect lub równoważny, potwierdzający kompetencje w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań z zakresu chmury publicznej na poziomie zaawansowanym,
2) DevOps – inżynier lub zespół inżynierów infrastruktury, tj. co najmniej
1 osoba, która spełnia łącznie następujące wymagania:
a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie administracji infrastrukturą IT, zarządzania środowiskiem chmurowym Microsoft Azure (lub analogicznym, np. Amazon Web Services, Google Cloud Platform), konfiguracji zasobów, automatyzacji i optymalizacji kosztowej,
b) posiada 2 aktualne z poniższych certyfikatów, potwierdzających kompetencje w zakresie infrastruktury chmurowej, administracji i baz danych w technologii chmurowej:
- Microsoft Certified: Azure Administrator Associate lub równoważny,
- Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert lub równoważny,
- Microsoft Certified: Azure Database Administrator Associate lub równoważny.
Uwaga:
- Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji, tzn. nie dopuszcza, aby 1 osoba pełniła więcej niż jedną funkcję; Wykonawca musi dysponować łącznie min. 2 osobami na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku,
- Zamawiający zastrzega wymóg realizowania przedmiotu zamówienia przez osoby wskazane przez Wykonawców w wykazie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 pkt 5 SWZ,
- W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.3.2, Wykonawca może wskazać więcej osób niż wymagane minimum; w takim przypadku, każda z osób musi spełniać wszystkie wymagania określone dla funkcji.
2. Zamawiający dopuszcza posiadanie równoważnych certyfikatów. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, wraz ze złożoną ofertą, ich równoważność. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności, stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XXII SWZ, została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania, tj. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8 i 10 ustawy, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XXII SWZ, została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) aktualnego certyfikatu ISO 27001 lub równoważnego,
2) wykazu usług, spełniających wymagania Zamawiającego określonych w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1.1 SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SWZ,
Uwaga: W przypadku, gdy:
- Wykonawca przedstawi wykaz usług zawierający kwoty wyrażone w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji,
- Wykonawca przedstawi wykaz usług, gdzie polega na doświadczeniu grupy wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem, Zamawiający wymaga, aby
w wykazie tym Wykonawca wyodrębnił wartość i zakres wykonanych usług spełniających wymagania Zamawiającego, określone w Rozdziale IX ust. 1
pkt 1.1 SWZ, które Wykonawca faktycznie (samodzielnie) wykonał w ramach danego zamówienia,
- usługi wskazane przez Wykonawcę w wykazie obejmują szerszy zakres
od wymaganego przez Zamawiającego – Zamawiający wymaga, aby w wykazie tym Wykonawca wyodrębnił wartość i zakres wykonanych usług spełniających wymagania Zamawiającego, określone w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1.1 SWZ, które Wykonawca wykonał w ramach wielozakresowego zamówienia
3) dowodów określających czy usługi, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
4) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego
w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1.3 SWZ, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami, o treści zgodnej ze wzorem określonym
w Załączniku nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wspólników spółki cywilnej należy uznać za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez
Wykonawców:
1) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 10 do SWZ,
3) Zamawiający nie dopuszcza łącznego spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1.1 SWZ, tj. warunek ten musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (warunek nie podlega sumowaniu, co oznacza, że nie będzie on spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą spełniać przedmiotowy warunek częściowo),
4) Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1.3 SWZ, z zastrzeżeniem, że nie dopuszcza się wskazania kilku osób dla łącznego spełniania wymagań określonych dla danej funkcji.
5) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ składa każdy
z Wykonawców; potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
6) każdy z Wykonawców składa odrębnie podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w Rozdziale XII ust. 4 pkt 1 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian warunków zawartej umowy, wyłącznie w przypadkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://gunb.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:1. Zamówienie będzie wykonywane przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w maksymalnej liczbie
160 godzin roboczych w każdym miesiącu kalendarzowym, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać jedynie pulę 120 godzin roboczych z limitu wskazanego w ust. 2.
4. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia w okresie krótszym niż pełny miesiąc kalendarzowy, Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać pulę godzin roboczych proporcjonalną do okresu wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca kalendarzowego zgłosi ewentualną potrzebę wykonania przedmiotu umowy ponad pulę 120 godzin roboczych w danym miesiącu kalendarzowym w maksymalnym wymiarze 40 godzin roboczych w danym miesiącu kalendarzowym oraz wskaże przewidywaną liczbę godzin roboczych na realizację poszczególnych zadań.
WIZJA DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca w celu sporządzenia oferty, poza opisem środowiska Zamawiającego znajdującego się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ), ma możliwość zapoznania się z dokumentacją systemów będących przedmiotem postępowania, przy czym:
1) termin zapoznania się z dokumentacją należy ustalić z pracownikiem Departamentu Usług Cyfrowych (Mirosław Zubilewicz, tel. 22 661 92 66 lub Tomasz Rutkowski, tel. 22 661 83 59), z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem,
2) wizja ww. dokumentacji odbywa się wyłącznie w siedzibie Zamawiającego,
3) udostępnienie do zapoznania się z ww. dokumentacją, wymaga uprzedniego podpisania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, oświadczenia o zachowaniu poufności (NDA).
Uwaga!
Z uwagi na konieczność wejścia do strefy objętej kontrolą dostępu, osoby, które przybędą na zapoznanie się z dokumentacją zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości.
2. Zapoznanie się z dokumentacją przed złożeniem oferty jest dobrowolne.
3. Brak zapoznania się z dokumentacją nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
PODWYKONAWCY:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
1. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie musi zawierać informacje wskazane w art. 118 ust. 4 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Świadczenie usługi asysty technicznej, konserwacji systemu RBOCSS w okresie 36 miesięcy
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Zamawiającego
- Przedłużenie (dostawę) licencji oprogramowania oraz licencji do korzystania z producenckiego pakietu wsparcia, dla dwóch urządzeń FortiMail 900F - posiadanych przez Zamawiającego
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Przelewice
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.