eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomańczaRemont dróg osiedlowych w miejscowości Nowy Łupków po byłym PGR w Nowym Łupkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg osiedlowych w miejscowości Nowy Łupków po byłym PGR w Nowym Łupkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komańcza 166

1.5.2.) Miejscowość: Komańcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134677035

1.5.8.) Numer faksu: 134677500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg osiedlowych w miejscowości Nowy Łupków po byłym PGR w Nowym Łupkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4940dec4-2287-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009449/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dróg osiedlowych w m. Szczawne i Wysoczany po byłym PGR Szczawne, w m. Nowy Łupków i Osławica po byłym PGR w Nowym Łupkowie oraz w m. Wisłok Wielki po byłym PGR w Czystogarbie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199006/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wp.271.5-III.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168202,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dwóch dróg w miejscowości Nowy Łupków tj.:

Zadanie nr 1.
Remont drogi w miejscowości Nowy Łupków na dz. Nr 25/51 o długości 0,212 km w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,212km
2) Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm wraz z utylizacja urobku – 441m2
3) Ścinanie piła mechaniczna drzew o średnicy 26-35cm - 5 szt.
4) Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35cm - 5szt.
5) Rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach z kątowników- 60m
6) Rozebranie mechaniczne podbudowy betonowej o gr 12cm wraz z utylizacja urobku- 128m2
2. Odwodnienie
1) Ława betonowa z oporem pod krawężniki -1,1m3
2) Ściek z elementów betonowych o gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ściek trójkątny z przykryciem blachom na dł 25mb
3. Podbudowy:
1) Koryta o gł. 20cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodnika wraz z utylizacją urobku – 889m2
2) Koryta wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodnika za każden dalsze 5 cm ponad 20 cm (dla 30 cm) wraz z wywozem- 889 m2
3) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego gr 30cm– 889 m2
4) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr 20cm – 889 m2
4. Nawierzchnie:
1) Nawierzchnia z mieszanek mineralno–bitumicznych grysowych z warstwą wiążącą o grubości po zagęszczeniu 5 cm – 624,7 m2
2) Skropienie nawierzchni asfaltem -603,5
3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno–bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm – 603,5 m2
4) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr 8cm – pobocza – 205,25 m2
5. Roboty wykończeniowe
1) Plantowanie ręczne gruntu rodzimego – 100 m2
2) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm – 1 szt.
3) Przymocowanie znaków – 1szt.
4) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – inwentaryzacja powykonawcza – 0,212km
6. Wymiana lamp oświetleniowych:
1) Wymiana opraw oświetlenia ulicznego z opraw sodowych nna oprawy ze źródłem światła LEDo mocy min. 84W wraz z wysięgnikiem – 5szt.

Zadanie nr 2
Remont drogi na dz. 25/61 w miejscowości Nowy Łupków w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych –0,112km
2. Nawierzchnie:
1) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu – 554m2
2) Skropienie nawierzchni asfaltem – 554m2
3) Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową – 10t
4) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 5cm – droga – 554m2
5) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego z warstwa górna z tłucznia o grubości po zagęszczeniu 8cm – pobocza – 112m2
3. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
1) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm – 2szt.
2) Przymocowanie znaków – 2 szt.
4. Roboty wykończeniowe
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – inwentaryzacja powykonawcza – 0,112km


Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesiące.

Szczegółowy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389053,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389053,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389053,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: La Strada Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871956673

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 29/208

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389053,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.