Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286172/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach II Ligi Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach II Ligi Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Siatkowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c6b469-4eae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286172/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.131.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest promocja Zamawiającego przez Wykonawcę
w rozgrywkach II Ligi Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Siatkowej, od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2022 roku. Usługi promocji będą świadczone podczas co najmniej 7 meczów II Ligi Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Siatkowej Mężczyzn, który podczas ww. wymienionych meczy siatkarskich rozgrywanych w roli gospodarza, będzie występował w Grodzisku Mazowieckim.
2. W ramach promocji Gminy Grodzisk Mazowiecki Wykonawca zapewnia Zamawiającemu podczas rozgrywanych turniejów:
a) ekspozycję herbu Gminy Grodzisk Mazowiecki o wymiarach co najmniej 140 cm x 120 cm na banerze centralnym wywieszanym podczas meczów w hali sportowej w Grodzisku,
b) ekspozycję herbu Gminy Grodzisk Mazowiecki o wymiarach co najmniej 8 cm x 6,7 cm na koszulkach meczowych zawodników i sztabu szkoleniowego,
c) ekspozycję herbu Gminy Grodzisk Mazowiecki o wymiarach co najmniej 8 cm x 6,7 cm na koszulkach treningowych zawodników i sztabu szkoleniowego,
d) ekspozycję herbu Gminy Grodzisk Mazowiecki o wymiarach co najmniej 8 cm x 6,7 cm na bluzie dresowej zawodników i sztabu szkoleniowego,
e) reklamę konferansjerską podczas trwania meczów w hali sportowej
w Grodzisku,
f) zamieszczenie herbu Gminy Grodzisk Mazowiecki na wszelkich nośnikach reklamowych dotyczących promocji rozgrywanych meczów (np. banery, billboardy, plakaty, ulotki, zaproszenia, klaskacze, skarby kibica, statuetki itp.), w miejscu centralnym i wymiarach zapewniających jego dobrą widoczność,
g) zaproszenia dla gości specjalnych na każdy mecz w hali sportowej
w Grodzisku,
h) reklamę Gminy Grodzisk Mazowiecki na oficjalnej stronie internetowej klubu,
i) możliwość bezpłatnego wykorzystywania wizerunku, logotypu klubu
oraz wizerunku zawodników do celów promocji Gminy Grodzisk Mazowiecki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UKS SPARTA ul. Zondka 6, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291669057
7.3.3) Ulica: ul. Zondka 6
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UCZNIOWSKI KLUB SPORTOWY "SPARTA"
jakie przetargi wygrała firma
UCZNIOWSKI KLUB SPORTOWY "SPARTA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Całodobowa usługa transportu sanitarnego z podziałem na zespoły transportowe
- Remont drogi powiatowej nr 1502W Podkowa Leśna ul. Jana Pawła II na odcinku o dł. ok. 933mb
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2855W Zaręby ul. Kasztanowa - w zakresie wykonania jezdni na odcinku ok. 480 mb.
- Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1507W i 4135W na rondo w Cegłowie, gmina Baranów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Usługi informacyjno-promocyjne projektu pn. Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg. Projekt współfinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie [...]
- Opracowanie koncepcji i kompleksowa obsługa gali 30-lecia Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.