Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282338/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dzp.us.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aba85a1f-4c34-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282338/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.070.2021.UGK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 872450,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 871732,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Katowice, tj.:-teren Kampusu Katowickiego (Rektorat) – w skład terenu do sprzątania wchodzą powierzchnie pomiędzy budynkiem przy ul. Bankowej 12 a budynkiem przy ulicy Bankowej 11 w Katowicach oraz ciąg pieszy wzdłuż ulicy W. Pańki (wraz z przylegającymi do ciągu pieszego przy ulicy W. Pańki trawnikami).
- teren Osiedla Akademickiego – Ligota - w skład terenu do sprzątania wchodzą powierzchnie przyległe do budynków przy ulicy: Studenckiej 15, 16, 17, 18, 22 oraz przy ul. Śląskiej 75 w Katowicach-Ligocie;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wykaz z wykazem obiektów ich lokalizacją oraz metrażem zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 306204,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Sosnowiec, tj.: - teren Wydziału Humanistycznego – w skład terenu do sprzątania wchodzą powierzchnie przyległe do budynków przy ul. Żytniej 10, ul. gen. Stefana Grota–Roweckiego 5 w Sosnowcu;- teren Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych - w skład terenu do sprzątania wchodzą powierzchnie przyległe do budynków przy ul. Żytniej 12, ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu;
- teren Osiedla Akademickiego – Sosnowiec - w skład terenu do sprzątania wchodzą powierzchnie przyległe do budynków przy ulicy: Lwowskiej 2, 4, 6, 8 oraz przy ul. Suchej 7a,7b, 7c, 7d.
- teren Wydziału Nauk Przyrodniczych – w skład terenu do sprzątania wchodzą powierzchnie przyległe do budynków przy ul. Będzińskiej 60 w Sosnowcu;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wykaz z wykazem obiektów ich lokalizacją oraz metrażem zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 565528,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275935,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457840,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275935,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZHU ACER ALEKSANDER DZIURA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-252-81-09
7.3.3) Ulica: BRONISŁAWY 15A/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-729
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "ACER " Aleksander Dziura
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "ACER " Aleksander Dziura
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347369,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701270,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 851252,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701270,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH I KOMUNALNYCH JANUSZ ŻANOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440003454
7.3.3) Ulica: MAŁOBĄDZKA 84
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŻANOWSKI JANUSZ ZAKŁAD USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH I KOMUNALNYCH
jakie przetargi wygrała firma
ŻANOWSKI JANUSZ ZAKŁAD USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH I KOMUNALNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701270,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu samochodowego typu furgon 8-9 osobowego
- BO - Droga rowerowa równoległa do ul. Kochłowickiej od ul. Barlickiego do ul. Witosa #BEZkolaniejade
- Świadczenie usług przeglądów i sprawdzania urządzeń pomiarowych lub pomocniczych będących w użytkowaniu Zamawiającego
- Świadczenia usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Nazwa zamówienia: Zakup subskrypcji i migracja środowiska vsphere zamawiającego do modelu subskrypcyjnego.
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOZÓR MIENIA, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI, OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW I MIENIA NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ INNE PRACE GOSPODARCZE - IV POSTĘPOWANIE
- Sprzątanie chodników, ścieżek rowerowych i ulic gminnych Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w budynkach i na placach Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu oraz na terenie przyległym, w okresie 12 miesięcy
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach i lokalach Miejskiego Klubu im. J. Kiepury
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół wybranych obiektów w jednostkach prokuratur okręgu zamojskiego na rok 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.