eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimUsługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 80 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e18f7bf6-ff52-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008719/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Digitalizacja księgozbioru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151765/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/2021/PMAB.Bibl.272.6.2021.RP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 583440,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu. Usługa obejmuje:
a) Przygotowanie materiałów bibliotecznych - Woluminów (druków zwartych i druków periodycznych) do procesu digitalizacji. Proces obejmuje oczyszczenie 5704 woluminów o różnych formatach do formatu A1 włącznie. Materiały biblioteczne oprawiane są w: płótno, tekturę, papier oraz materiał skóropodobny. Mały odsetek stanowią oprawy posiadające elementy metalowe.
b) Skanowanie oprawnych druków zwartych i druków periodycznych wydanych w XX wieku o różnych formatach do formatu A1 włącznie wraz z zapisem danych zgodnie z wymaganiami szczegółowymi w ilości 5704 woluminów. Materiały biblioteczne oprawiane są w: płótno, tekturę, papier oraz materiał skóropodobny. Mały odsetek stanowią oprawy posiadające elementy metalowe. Część z wymienionych zawiera ilustracje.
c) Mikrofilmowanie oprawnych druków zwartych i druków periodycznych wydanych w XX wieku o różnych formatach do formatu A2 włącznie wraz z zapisem danych zgodnie z wymaganiami szczegółowymi w ilości 156 woluminów, a w efekcie przygotowanie klasycznego mikrofilmu negatywowego o szerokości 16/35 mm, gwarantujący długoterminowy zapis.
3. Usługę digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau Oświęcimiu należy zrealizować w sposób minimalizujący narażenia zbiorów na ekspozycję promieniowania świetlnego, czas pobytu w pracowni digitalizacji, ilość operacji przenoszenia, przekładania, składania, rozkładania, przekładania stron i podobnych czynności obejmującą ilości zbiorów wskazanych, zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ – OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1690000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699870 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital-Center Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-31-55-808

7.3.3) Ulica: Suchy Las

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699870 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.