Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566241/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem, doposażenia dla Gminnego Przedszkola
w Gromadce i Gminnego Przedszkola nr 2 w Modle z podziałem na 4 /cztery części...Gmina Gromadka stawia na edukację przedszkolną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gromadka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390648121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Wł. Sikorskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Gromadka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-706
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ofertyzp@gromadka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gromadka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46dc8873-37dd-482f-84f4-9ba7ef3b2f571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem, doposażenia dla Gminnego Przedszkolaw Gromadce i Gminnego Przedszkola nr 2 w Modle z podziałem na 4 /cztery części...Gmina Gromadka stawia na edukację przedszkolną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46dc8873-37dd-482f-84f4-9ba7ef3b2f57
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014592/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia dla Przedszkola w Gromadce oraz dla Przedszkola w Modle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Gmina Gromadka stawia na edukację przedszkolną w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet: 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie: FEDS.08.01 Dostęp do edukacji, Nr projektu: FEDS.08.01-IŻ.00-0064-232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP7.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 208502,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu TIK4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 94993,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP WYPOSAŻENIA (POMIESZCZENIA DLA DZIECI)4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 58757,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP WYPOSAŻENIA (POZOSTAŁE POMIESZCZENIA)4.5.3.) Główny kod CPV: 39221200-9 - Zastawa stołowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.5.5.) Wartość części: 46398,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: POMOCE DYDAKTYCZNE4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
38510000-3 - Mikroskopy
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 8353,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienia postępowania – art. 255 pkt. 6 Ustawy: „Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienia postępowania – art. 255 pkt. 6 Ustawy: „Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienia postępowania – art. 255 pkt. 6 Ustawy: „Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienia postępowania – art. 255 pkt. 6 Ustawy: „Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do sal chemiczno- fizycznych w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z robotyki wraz z kursem programowania.
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- "Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, 38-220 Łazy Dębowieckie 202""
- Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Badam, Analizuję, Oddycham".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz przedłużenie posiadanych licencji oprogramowania Microsoft 365 (2 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.