Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00494175/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2024 z podziałem na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 688 0120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cosip@gmina.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15b21cfe-82e5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2024 z podziałem na 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15b21cfe-82e5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023529/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2024 z podziałem na 4 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COSIP.240.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 459998 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 459997 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część ITrasa 1 ok. 48 kilometrów
1. Zespół Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie, ul. Okrężna 4A,
33-100 Tarnów – 4 uczniów niepełnosprawnych,
1) 1 uczeń z miejscowości Koszyce Wielkie
2) 3 uczniów z miejscowości Zgłobice
2. Warsztaty Terapii Zajęciowej w Tarnowie, ul Hodowlana 6, 33-100 Tarnów – 2 uczniów niepełnosprawnych,
1) 1 uczeń z miejscowości Zbylitowska Góra
2) 1 uczeń z miejscowości Zgłobice
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IITrasa 2 ok. 122 kilometry
1. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. E. Gierat w Tarnowie,
ul. Romanowicza 9, 33-100 Tarnów – 3 uczniów niepełnosprawnych.
1) 1 uczeń z miejscowości Zawada
2) 2 uczniów z miejscowości Koszyce Wielkie
2. Niepubliczny Punkt Przedszkolny „Mały Książe”, ul. Kochanowskiego 30,
33-100 Tarnów – 1 uczeń niepełnosprawny.
1) 1 uczeń z miejscowości Wola Rzędzińska
3. Szkoła Podstawowa nr 1 w Woli Rzędzińskiej, 33-150 Wola Rzędzińska 435B – 1 uczeń niepełnosprawny.
1) 1 uczeń z miejscowości Wola Rzędzińska
4. Przedszkole Specjalne nr 3 „Pod Parasolem”, ul Romanowicza 9, 33-100 Tarnów – 1 uczeń niepełnosprawny.
1) 1 uczeń z miejscowości Koszyce Wielkie
5. SOSW Dwudniaki, Dwudniaki 758, 33-122 Wierzchosławice – 1 uczeń niepełnosprawny.
1) 1 uczeń z miejscowości Jodłówka-Wałki
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 216000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIITrasa 3 ok. 16 kilometrów (indywidualny dowóz)
1. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. E. Gierat w Tarnowie,
ul. Romanowicza 9, 33-100 Tarnów – 1 uczeń niepełnosprawny – dowóz
indywidualny + wózek,
1) 1 uczeń z miejscowości Zawada
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IVTrasa 4 ok. 50 kilometrów
1. Ośrodek Rewalidacyjno – Wychowawczy w Pniu, Pień 41, 39-310 Radomyśl Wielki – 1 uczeń niepełnosprawny.
1) 1 uczeń z miejscowości Jodłówka-Wałki
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69375 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69375 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo – Usługowa ,,FTU” Magdalena Jakubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-301-57-86
7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Radłowskie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Transportowo Usługowa " FTU " Magdalena Jakubas
jakie przetargi wygrała firma
Firma Transportowo Usługowa " FTU " Magdalena Jakubas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69375 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dziecięcy Raj Marzena Molczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930214496
7.3.3) Ulica: Radlna 83A
7.3.4) Miejscowość: Radlna 83A
7.3.5) Kod pocztowy: 33-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży POLTRANS spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930666382
7.3.3) Ulica: ks.Jarosza 5
7.3.4) Miejscowość: Żabno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY POLTRANS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY POLTRANS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY POLTRANS SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930666382
7.3.3) Ulica: Ks. Jarosza 5
7.3.4) Miejscowość: Żabno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY POLTRANS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY POLTRANS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- Remont lokalu użytkowego - pustostanu znajdującego się w Tarnowie zarządzany przez MZB
- Przebudowa istniejącego lądowiska śmigłowców ratunkowych Szpital Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: jednorazowych wkładów oraz złącza do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Vistron CT, akcesoriów: do strzykawki automatycznej OPTISTAR ELITE, do bezwkładowego iniektora CT ...
- Sukcesywna dostawa płynów wieloelektrolitowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Nowoczesne narzędzia rekrutacji" dla pracowników urzędów pracy realizujących zadania EURES
- wynajem autokaru z kierowcą w celu przewozu osób w dniach 21.05 oraz 28.05.2025r.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi społecznej tj. usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe, nr projektu 2024-1-PL01-KA121-VET-000200354
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.