Og³oszenie z dnia 2025-03-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa p³ynów wieloelektrolitowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Wojewódzki im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850052740
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 178A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kflorek@lukasz.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.lukasz.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa p³ynów wieloelektrolitowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e594fec7-d498-4c45-99e7-dff58ce5e11d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00163773
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10847593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084759
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie przez Wykonawcê z Platformy jest bezp³atne.
2. W przypadku awarii technicznych skutkuj±cych brakiem prawid³owego dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email kflorek@lukasz.med.pl
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani Katarzyna Florek tel. 14 6315 313, e-mail: kflorek@lukasz.med.pl
4. W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy winni pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym niniejszego postêpowania 31/2025.
5. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med (dalej: Platforma). Postêpowanie prowadzone jest na Platformie w zak³adce „POSTÊPOWANIA” pod „nazw±” zgodn± z nazw± niniejszego postêpowania przetargowego.
6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych wykonawcy jest Szpital Wojewódzki im. ¶w. £ukasza w Tarnowie, ul. Lwowska 178 a, 33-100 Tarnów, tel. 14 63 15 000, fax. 14 621 25 81, e mail; hospital@lukasz.med.pl
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych powo³anym przez Szpital za po¶rednictwem adresu mailowego: iod@lukasz.med.pl
3. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ustawy Pzp oraz Open Nexus Sp. z o.o. ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406, 61-441 Poznañ.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w celu podatkowym, rachunkowym, realizacji umowy i archiwizacji.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest ustawa Prawo zamówieñ publicznych oraz Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych, oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1.)zwana dalej „RODO”,
6. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
7. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, z tym zastrze¿eniem, ¿e je¿eli z przepisów obowi±zuj±cych np. prawa podatkowego czy rachunkowego wynika obowi±zek przechowywania danych osobowych w okresie d³u¿szym dane osobowe bêd± przechowywane w tym okresie,
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP, jak równie¿ nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³ów oraz za³±czników do protoko³u.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, które dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 31/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
p³yny wieloelektrolitowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692500-2 - P³yny do¿ylne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.14. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwiêkszenia ilo¶ci zamawianego asortymentu (Prawo Opcji) i odpowiednio wynagrodzenia Wykonawcy do 30 % warto¶ci umowy brutto. Prawo opcji mo¿e byæ realizowane w okresie obowi±zywania umowy lub w ramach przed³u¿enia umowy aneksem. Wykonawca nie mo¿e odmówiæ wykonania umowy w zakresie objêtym opcj±, o ile tylko Zamawiaj±cy z³o¿y pisemne o¶wiadczenie (lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesi±c przed up³ywem terminu obowi±zywania umowy. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym bêdzie siê odbywa³a w zakresie asortymentowym objêtym umow± i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w za³±czniku nr 1A.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.2.2.uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy s± uprawnieni do sprzeda¿y produktów leczniczych Zamawiaj±cemu, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku prawo farmaceutyczne (Dz.U.2024 poz. 686) tj. posiadaj± zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub inny dokument równowa¿ny umo¿liwiaj±cy obrót przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów które potwierdzaj± okoliczno¶æ spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu tj. :
W celu potwierdzenia spe³niania warunku o którym mowa w rozdziale 5.2.2 SWZ Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub innego dokumentu równowa¿nego umo¿liwiaj±cego obrót przedmiotem zamówienia, je¶li jest wymagany przez przepisy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postêpowaniu.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji.2. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1A do specyfikacji). Arkusz winien zawieraæ wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postêpowania.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum), o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg za³±cznika nr 2A.
5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp oraz nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 5.2.2.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 9 - ZMIANA POSTANOWIEÑ UMOWY1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:
a) nazwy i producenta oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tej samej postaci, dawki i drogi podania w zakresie tej samej substancji czynnej w przypadku braku dostêpno¶ci danego towaru,
b) wielko¶ci (zast±pienie dotychczasowej wielko¶ci now± b±d¼ wprowadzenie dodatkowej wielko¶ci opakowania) lub rodzaju opakowania, w przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy,
c) obni¿enia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a tak¿e w przypadku obni¿enia stawki podatku od towarów i us³ug,
d) Zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
e) obni¿enia cen jednostkowych okre¶lonych w za³±czniku nr 1A, w przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy,
f) dawki oferowanego preparatu wynikaj±cej z potrzeby indywidualnego dostosowania do terapii lub w przypadku braku dostêpno¶ci danego towaru przy zachowaniu ceny jednostkowej
g) zmiany podmiotów, na których zasobach Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Dopuszcza siê zmianê tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, ¿e nowy podmiot wyka¿e spe³nianie warunków.
h) zast±pienia wykonawcy, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym wykonawc±:
aa) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
bb) w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców;
i) podwykonawstwa, w przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy,
j) Zmiany terminu wykonania w przypadku niewykorzystania przez Zamawiaj±cego pe³nej warto¶ci zamówienia na okres nie d³u¿szy ni¿ 3 miesi±ce;
k) W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt. 3.14 SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084759
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Us³uga druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawê Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- Remont lokalu u¿ytkowego - pustostanu znajduj±cego siê w Tarnowie zarz±dzany przez MZB
- Przebudowa istniej±cego l±dowiska ¶mig³owców ratunkowych Szpital Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
- ¶wiadczenie us³ugi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: jednorazowych wk³adów oraz z³±cza do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Vistron CT, akcesoriów: do strzykawki automatycznej OPTISTAR ELITE, do bezwk³adowego iniektora CT ...
- Sukcesywna dostawa p³ynów wieloelektrolitowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
wiêcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa p³ynów wieloelektrolitowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa p³ynów infuzyjnych, ¿ywienia pozajelitowego i dojelitowego i innych dla Szpitala Powiatowego Sp. o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- Zaopatrzenie apteki szpitalnej w produkty lecznicze.
- Dostawa odczynników i sprzêtu laboratoryjnego.
- Leki: Temozolomid, antybiotyki, p³yny infuzyjne - zamówienie dodatkowe.
wiêcej: P³yny do¿ylne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.