eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasienicaZimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Wieszczęta na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2021r.



Ogłoszenie z dnia 2021-02-01

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00004626 z dnia 2021-02-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Wieszczęta na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica 159

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334726200

1.5.8.) Numer faksu: 334726262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.jasienica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Wieszczęta na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-361b9b47-6467-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zam. zost. udziel zg z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ust. Pzp - przesłanki: - zam. udzielone w okresie 3 lat od udziel zam. podst. udziel. 26.10.2020r., ogłosz. o udziel zam. 12-11-2020 r. nr 510224931-N-2020. - zam. powtórz zostanie udzielone dotychczas wyk.- zam. powtórz. polega na powtórz.tego samego rodzaju usług- zam. powtórz. było przewidziane w ogłosz. dla zam. podst. i jest zgodne z przedmiotem zam podst. Zam. przewidywał udziel. zam. i zakres określ w Ogłosz. o zam.(nr 586162-N-2020 z dn 2020-09-17 r.) oraz w SIWZ. - całkowita wartość tego zam. uwzglw wart zam. podst. Zam przewidywał możl udziel zam. powtórz. pod warunkiem: - wyczerpania kwoty o kt mowa w § 7 umowy, - udzielenie zam. zostanie poprzedz. postęp. w trybie z WR, po przeprow. negocjacji z Wyk - wartość zam o kt mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 (Pzp Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) nie przekroczy netto: 5042,00 zł, a inf o tym w ogłosz. o zam. nr 586162-N-2020 2020-09-17 r.)pkt. II.7)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi polegające w zależności od warunków atmosferycznych na: odśnieżaniu dróg, posypywaniu dróg grysem kamiennym o frakcji od 2 do 4 mm lub solą, usuwaniu zasp śnieżnych. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 „Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 4 „Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania”). Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach”(Dz. U. z 2005r. nr 230 poz. 1960).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5356,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5356,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5356,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomi-Trans Rafał Tomalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372156915

7.3.3) Ulica: Rudzica 596

7.3.4) Miejscowość: Rudzica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-394

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5445,36

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-01-26 do 2021-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-02-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.