Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366060955
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 10
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 297572214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo_xl@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuwtluszcz.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
cuwtluszcz.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011b2f57-70ba-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00466122/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216229,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do:
a) Zespołu Szkół w Kozłach uczniów zamieszkałych w:
- Pawłów: 1 uczeń
- Jaźwie: 1 uczeń
- Pólko: 1 uczeń
- Zalesie: 1 uczeń
- Postoliska: 2 uczniów
- Tłuszcz: 5 uczniów
- Moczydło: 2 uczniów
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Kozłach będzie odbywał się w 2 grupach:
- do godz. 8.00 przywóz I grupy
- około godz. 12.00 przywóz II grupy, z jednoczesnym odbiorem I grupy
- około godz. 16.00 - 17.00 odbiór II grupy.
b) Zespołu Szkół im.W.Podkowińskiego w Mokrej Wsi uczniów zamieszkałych:
- Tłuszcz: 3 uczniów
c) Szkoły Podstawowej im.Królowej Jadwigi w Tłuszczu uczniów zamieszkałych :
- Tłuszcz: 1 uczeń (uczeń porusza się na wózku inwalidzkim)
d) Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku uczniów zamieszkałych:
- Chrzęsne: 1 uczeń
- Wilczeniec: 2 uczniów
- Tłuszcz: 2 uczniów
e) Szkoły Podstawowej Specjalnej w Radzyminie ul.Komunalna 8 uczniów zamieszkałych:
- Tłuszcz: 1 uczeń
- Jasienica: 1 uczeń
f) Zespół Szkół Specjalnych w Wołominie ul.Miła 22 uczniów zamieszkałych:
- Szymanówek: 1 uczeń
- Tłuszcz: 2 uczniów (1 uczeń tylko dowóz do szkoły rano)
g) Szkoła Podstawowa w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wyszkowie ul.Zakolejowa 15a uczniów zamieszkałych:
- Kozły: 2 uczniów (internat, transport 2 razy w tygodniu: poniedziałek i piątek).
2. Okres realizacji: od 02 stycznia 2023r. do 23 czerwca 2023r. w dni nauki szkolnej.
3. Szacunkowa liczba dni dowożenia wynosi 107.
4. Szacunkowa liczba kilometrów dowozu i przywozu uczniów wynosi 375 km dziennie.
5. Dowożenie ma być zorganizowane w sposób umożliwiający uczniom rozpoczęcie zajęć
w szkole, zgodnie i punktualnie z planem lekcji.
6. Dowożeniem objętych będzie 29 uczniów uczęszczających do placówek oświatowych zgodnie
z wykazem zawierającym dane: adres zamieszkania ucznia, telefon kontaktowy do rodzica/opiekuna i adres placówki do której uczęszcza dziecko, który Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest
1) zapewnić opiekunów przewożonym dzieciom, według następujących zasad:
a) opiekun będzie odbierał dzieci od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po odwiezieniu do placówki oświatowej będzie przekazywał dzieci pod opiekę nauczyciela,
b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczyciela i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazywał pod opiekę rodziców (opiekunów);
c) opiekun sprawuje nadzór nad uczniami w trakcie jazdy oraz zapewnia pomoc w czasie wsiadania oraz wysiadania z pojazdu
d) opiekun posiada przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
2) przestrzegać i stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a w tym przetwarzać posiadane dane osobowe jedynie w celu związanym z wykonywaniem umowy o dowóz oraz zabezpieczyć je w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych;
3) posiadać licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, jak też przestrzegać zasad ruchu drogowego;
4) działać w sposób racjonalny, tj. łączyć w grupy dzieci na tej samej trasie i w zbliżonych godzinach dowozu, zapewniając jednocześnie możliwie najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zmian osobowych, w tym do zmian liczby dzieci, adresów zamieszkania dowożonych dzieci lub adresów placówek.
O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę podając wymagane dane.
6) przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole/ośrodku na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny z uwzględnieniem następujących warunków:
a) uczniów należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem - dowiezienie nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach, odebranie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy;
b) odbiór dzieci następuje od rodziców/opiekunów i po odwiezieniu na zajęcia należy przekazać dziecko bezpośrednio pod opiekę nauczycieli. Po zakończeniu zajęć Wykonawca będzie odbierał dzieci od nauczycieli i po odwiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodziców lub opiekunów;
c) czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy;
d) Wykonawca uwzględni przy wykonywaniu umowy tygodniowy plan lekcji dowożonych dzieci oraz dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne. Szczegółowe godziny odbioru poszczególnych dzieci ustali Wykonawca z rodzicami/opiekunami dzieci
i dyrektorami placówek, do których uczęszczają dzieci;
e) nie dopuszcza się łączenia przewozu dzieci z terenu Gminy Tłuszcz z przewozem dzieci z innych gmin bez uzgodnienia z Zamawiającym i jego pisemnej zgody na taką modyfikację sposobu wykonania zamówienia – nawet jeżeli trasa i czas przejazdu
do szkoły lub ośrodka stanowiących koniec trasy nie uległyby w związku z tym wydłużeniu.
f) ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
7) Wykonawca gwarantuje, że usługi będą świadczone przy użyciu pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozów osób niepełnosprawnych, ze sprawną klimatyzacją:
a) wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci są odpowiednio oznakowane;
b) wszystkie samochody ze stosownym dowodem rejestracyjnym, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW – do wglądu przed podpisaniem umowy;
c) pojazdy nie mogą być starsze niż 9 lat
d) Wykonawca zapewni przynajmniej jeden samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku, w postaci: wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i wózków.
8) Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy.
9) Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu.
10) Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy na danej trasie przewozu dzieci tych samych pracowników, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach.
11) Każda zmiana wprowadzona do organizacji dowozu wymaga niezwłocznego powiadomienia (nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wprowadzenia zmiany) Zamawiającego na piśmie i dołączenia wymaganych dokumentów.
12) Kierowcy Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług posiadają aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców oraz Kierowcy i Opiekunowie Wykonawcy posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy.
13) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Jest zobowiązany do naprawienia szkody powstałej na skutek wypadku i zdarzeń mających miejsce w trakcie wykonywania usługi z winy Wykonawcy. Wykonawca w pełnym okresie realizacji umowy będzie posiadał aktualną polisę/umowę OC w zakresie prowadzonej działalności, której kopię przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy i w przypadku konieczności dokonania stosownego przedłużenia terminu jej ważności zobowiązuje się do dokonania przedłużenia ważności polisy na czas obowiązywania umowy.
14) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia - dowozu dzieci, Wykonawca przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu (dowód rejestracyjny potwierdzający aktualny stan techniczny pojazdu) a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów również dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nimi oraz dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia OC i NW.
15) Do 20 stycznia 2023 r. Wykonawca przekaże do Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu szczegółowy harmonogram dowozu dzieci.
16) W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z uzasadnionych przyczyn Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Przez uzasadnione przyczyny strony rozumieją np. awarię techniczną pojazdu.
17) W przypadku, o którym mowa w pkt 16 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia Wykonawcy z organizatorem transportu zastępczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197607,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230975,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230975,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK AUTO KWIAT Piotr Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710503510
7.3.3) Ulica: Warszawska 4
7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PK AUTO KWIAT PIOTR KWIATKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PK AUTO KWIAT PIOTR KWIATKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230975,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.