Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00377015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00383245/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na ulicy Przejazd” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milanowek.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnegopn. „Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na ulicy Przejazd” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f709a0-3a48-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039697/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na wysokości ulicy Przejazd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.18.RTI.2022.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 713419,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest projekt i wykonanie prac budowlanych w zakresie modernizacji kładki dla pieszych w okolicy ul. Przejazd w Milanówku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na ulicy Przejazd”, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, z uwzględnieniem jego podziału na dwa etapy:
1) Etap 1 - przedmiotem etapu 1 zamówienia jest wykonanie wymaganej dokumentacji technicznej dla planowanych prac remontowo-budowlanych dotyczących modernizacji kładki dla pieszych w okolicy ul. Przejazd w Milanówku,
2) Etap 2 - przedmiotem etapu 2 zamówienia są prace remontowo-budowlane mające na celu realizację przedmiotowej inwestycji zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną prac remontowo-budowlanych. Zakończenie Etapu 2 nastąpi po uzyskaniu odbioru obiektu
i uzyskaniu zgody na użytkowanie obiektu przez stosowny organ Nadzoru Budowlanego, wynikającej z ustawy z dnia 7 lipca 1994r- Prawo budowlane (Dz.U.2021 poz. 2351 z późn. zm.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w PFU, a także w:
- Zgłoszeniu zamiaru wykonywania robót budowlanych;
- Zaświadczeniu Wojewody Mazowieckiego o zaniechaniu sprzeciwu na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych;
- Decyzji MWKZ pozwalającej na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków;
- Pismo PKP PLK dotyczące zgody na prowadzenie prac remontowych na terenie kolejowym
stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5555555,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1037114,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB MOSTY Tomasz Gorzała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212495708
7.3.3) Ulica: 10 lutego 4/6 lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1037114,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę
- Świadczenie usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Milanówka
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.