eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekProjekt i wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na ulicy Przejazd" w formule "zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na ulicy Przejazd” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://milanowek.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt i wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na ulicy Przejazd” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f709a0-3a48-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039697/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na wysokości ulicy Przejazd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377015/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.18.RTI.2022.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 713419,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest projekt i wykonanie prac budowlanych w zakresie modernizacji kładki dla pieszych w okolicy ul. Przejazd w Milanówku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja kładki dla pieszych nad torami kolejowymi na ulicy Przejazd”, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, z uwzględnieniem jego podziału na dwa etapy:
1) Etap 1 - przedmiotem etapu 1 zamówienia jest wykonanie wymaganej dokumentacji technicznej dla planowanych prac remontowo-budowlanych dotyczących modernizacji kładki dla pieszych w okolicy ul. Przejazd w Milanówku,
2) Etap 2 - przedmiotem etapu 2 zamówienia są prace remontowo-budowlane mające na celu realizację przedmiotowej inwestycji zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną prac remontowo-budowlanych. Zakończenie Etapu 2 nastąpi po uzyskaniu odbioru obiektu
i uzyskaniu zgody na użytkowanie obiektu przez stosowny organ Nadzoru Budowlanego, wynikającej z ustawy z dnia 7 lipca 1994r- Prawo budowlane (Dz.U.2021 poz. 2351 z późn. zm.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w PFU, a także w:
- Zgłoszeniu zamiaru wykonywania robót budowlanych;
- Zaświadczeniu Wojewody Mazowieckiego o zaniechaniu sprzeciwu na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych;
- Decyzji MWKZ pozwalającej na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków;
- Pismo PKP PLK dotyczące zgody na prowadzenie prac remontowych na terenie kolejowym
stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5555555,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1037114,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB MOSTY Tomasz Gorzała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212495708

7.3.3) Ulica: 10 lutego 4/6 lok. 7

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1037114,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.