Og³oszenie z dnia 2023-01-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00468034/01 - Og³oszenie z dnia 2022-11-30
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT OSTROWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. I³¿ecka 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412476355
1.5.8.) Numer faksu: 412476965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ostrowiecki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w 2023 roku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d80c0568-70a3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00005245
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00036809/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00468034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.I.272.34.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji:
1) samochodowych: zwyczajnych, zwyczajnych zmniejszonych, indywidualnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu elektrycznego albo napêdzanego wodorem, zabytkowych, tymczasowych, tymczasowych zmniejszonych – jednorzêdowych, dwurzêdowych,
2) motocyklowych: zwyczajnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu elektrycznego albo napêdzanego wodorem, indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych, 3) motorowerowych: zwyczajnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu z silnikiem elektrycznym, tymczasowych, zabytkowych.
Orientacyjne ³±czne zapotrzebowanie na tablice wynosi 12 000 sztuk rocznie (w zale¿no¶ci od cen jednostkowych zawartych w ofercie wybranego Wykonawcy oraz zapotrzebowania).
Wykonawca umo¿liwi sk³adanie zamówieñ drog± elektroniczn± poprzez bezp³atne udostêpnienie Zamawiaj±cemu programu zarz±dzaj±cego zamówieniami na tablice rejestracyjne.
Wykonawca zapewni odbiór na w³asny koszt, nie rzadziej ni¿ raz na kwarta³ z siedziby Zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych przekazanych organowi rejestruj±cemu w wyniku ich wymiany albo zwrotu oraz wyrejestrowania albo przerejestrowania pojazdu, bêd±ce wycofanymi z u¿ytku
i zagospodaruje je zgodnie z przepisami o odpadach.
Dodatkowo szczegó³owo przedmiot zamówienia i sposób wykonania zamówienia opisuj± projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 22,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H D.W.A. Anna i Zbigniew Wenus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-15-50-003
7.3.3) Ulica: ul. Stokowa 1a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
jakie przetargi wygra³a firma
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzêdu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku
- "Oznakowanie obszarów Natura 2000 na terenie województwa zachodniopomorskiego"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 101264L w miejscowo¶ci Curyn i budowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Dubica- z podzia³em na dwie czê¶ci.
- Dostawa papieru kserograficznego, materia³ów biurowych i sprzêtu biurowego
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.