Og³oszenie z dnia 2022-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00005245/01 - Wynik z dnia 2023-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT OSTROWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. I³¿ecka 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412476355
1.5.8.) Numer faksu: 412476965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ostrowiecki.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d80c0568-70a3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00468034
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00036809/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w 2023 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal (Uwaga! nale¿y wys³aæ na skrzynkê Starostwa Powiatowego
w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim) lub email: przetargi@powiat.ostrowiecki.eu
2. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
2. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia
i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
6. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej,
e-mail wskazany w rozdziale I – „Zamawiaj±cy” .
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w ust. 8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 oraz art. 14 ust. 1-2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych w skrócie RODO, Starostwo Powiatowe w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim informuje:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, ul. I³¿ecka 37, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski, nr tel. (41) 247-63-55, e-mail: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu, którego reprezentantem jest Starosta Ostrowiecki.
2) Funkcjê Inspektora Danych Osobowych wykonuje Administrator Bezpieczeñstwa Informacji, który reprezentuje Administratora w kwestiach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych. Nr tel. IODO (41) 247-61-86, e-mail: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 RODO wy³±cznie w celu realizacji zadañ Starostwa Powiatowego okre¶lonych przepisami prawa, dotycz±cych zamówieñ publicznych.
4) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± udostêpniane osobom fizycznym lub podmiotom, które nie s± do tego uprawnione. Dane osobowe mog± byæ udostêpnione tylko i wy³±cznie podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa reguluj±cych ich dzia³alno¶æ. Przyk³adem takich podmiotów s± m. in. S±dy Powszechne, Prokuratura, Policja itp. Udostêpnienie danych osobowych w takich przypadkach odbywa siê na pisemny wniosek.
5) Przekazywanie Pani/Pana danych osobowych podmiotom zewnêtrznym bez wniosku mo¿e odbywaæ siê w zwi±zku ze sprawami prowadzonymi w Starostwie Powiatowym, w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania.
6) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich tylko i wy³±cznie w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania. Pod pojêciem pañstw trzecich rozumie siê wszystkie kraje, które nie s± pañstwami cz³onkowskimi Unii Europejskiej.
7) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji w celu przetwarzania danych tj. do czasu niezbêdnego do zrealizowania Pani/Pana uprawnieñ. Wymieniony czas okre¶laj± przepisy prawa reguluj±ce prowadzenie danego postêpowania b±d¼ przepisy o archiwizacji.
8) Wed³ug stanu prawnego na dzieñ 25 maja 2018 r. tj. na dzieñ rozpoczêcia stosowania ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych RODO ma Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) wniesienia skargi odno¶nie nieprawid³owego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego,
d) usuniêcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
e) przenoszenia danych, uzyskania kopii danych osobowych.
9) Dzia³alno¶æ Starostwa Powiatowego jako jednostki organizacyjnej powiatu opiera siê na przepisach prawa reguluj±cych prowadzenie poszczególnych postêpowañ oraz za³atwianie spraw, w zwi±zku z czym nie jest wymagana zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
10) Podanie niezbêdnych danych osobowych przez interesantów Starostwa jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych osobowych niemo¿liwe bêdzie spe³nienie Pani/Pana uprawnieñ.
11) Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.I.272.34.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji:
1) samochodowych: zwyczajnych, zwyczajnych zmniejszonych, indywidualnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu elektrycznego albo napêdzanego wodorem, zabytkowych, tymczasowych, tymczasowych zmniejszonych – jednorzêdowych, dwurzêdowych,
2) motocyklowych: zwyczajnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu elektrycznego albo napêdzanego wodorem, indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych, 3) motorowerowych: zwyczajnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu z silnikiem elektrycznym, tymczasowych, zabytkowych.
Orientacyjne ³±czne zapotrzebowanie na tablice wynosi 12 000 sztuk rocznie (w zale¿no¶ci od cen jednostkowych zawartych w ofercie wybranego Wykonawcy oraz zapotrzebowania).
Wykonawca umo¿liwi sk³adanie zamówieñ drog± elektroniczn± poprzez bezp³atne udostêpnienie Zamawiaj±cemu programu zarz±dzaj±cego zamówieniami na tablice rejestracyjne.
Wykonawca zapewni odbiór na w³asny koszt, nie rzadziej ni¿ raz na kwarta³ z siedziby Zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych przekazanych organowi rejestruj±cemu w wyniku ich wymiany albo zwrotu oraz wyrejestrowania albo przerejestrowania pojazdu, bêd±ce wycofanymi z u¿ytku
i zagospodaruje je zgodnie z przepisami o odpadach.
Dodatkowo szczegó³owo przedmiot zamówienia i sposób wykonania zamówienia opisuj± projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Orientacyjne ³±czne zapotrzebowanie na tablice wynosi 12 000 sztuk rocznie(w zale¿no¶ci od cen jednostkowych zawartych w ofercie wybranego Wykonawcy oraz zapotrzebowania).
Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê zrealizowaæ zamówienie do kwoty 220 000,00 z³ brutto.
Jednak zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania 50 % warto¶ci umowy
w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na wykonanie i dostawê tablic rejestracyjnych.
Szczegó³owo zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy - za³. Nr 6
do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy wtórników tablic rejestracyjnych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi:
a. Kserokopiê aktualnego certyfikatu zgodno¶ci tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847) wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego.
b. Kserokopiê za¶wiadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru wydanego przez w³a¶ciwego Marsza³ka Województwa.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przedstawi:
a. Wykaz co najmniej 2 dostaw o charakterze i warto¶ci zbli¿onej do przedmiotu zamówienia (co najmniej 150 000,00 z³ brutto ka¿da dostawa) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
b. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami: Wykonawca przedstawi w tym zakresie wykaz programów (co najmniej 1) do zarz±dzania zamówieniami na tablice rejestracyjne, który dostarczy
do zamawiaj±cego i bêdzie dokonywa³ jego aktualizacji w czasie trwania umowy – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz co najmniej 2 dostaw o charakterze i warto¶ci zbli¿onej do przedmiotu zamówienia (co najmniej 150 000,00 z³ brutto ka¿da dostawa) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami: Wykonawca przedstawi w tym zakresie wykaz programów (co najmniej 1)
do zarz±dzania zamówieniami na tablice rejestracyjne, który dostarczy do zamawiaj±cego i bêdzie dokonywa³ jego aktualizacji w czasie trwania umowy – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
3) Kserokopia aktualnego certyfikatu zgodno¶ci tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847) wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego.
4) Kserokopia za¶wiadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru wydanego przez w³a¶ciwego Marsza³ka Województwa
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.2. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ,
2) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy), 3) Dowód wniesienia wadium,
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Ustala siê wadium dla przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie z³: dwa tysi±ce 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu,
2) Gwarancjach bankowych,
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, Santander Bank Polska Spó³ka Akcyjna,
Nr rachunku: 26 1090 2040 0000 0001 4977 9513 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) Musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie pzp,
2) Z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
3) Powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie,
4) Termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert),
5) W tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania,
6) Beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Powiat Ostrowiecki,
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czonedo oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik Nr 6 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-07
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hy¿ne"
- Dostawa wyposa¿enia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- "Poprawa jako¶ci powietrza na terenie Biskupca."
- "Promocja projektu" w zwi±zku z realizacj± projektu "Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzêdu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.