eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieUsuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym - pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 - 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego, z podziałem na 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym – pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 - 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego, z podziałem na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4401755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012157

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym – pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 - 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego, z podziałem na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4815e639-8bc1-4aa6-80e6-334444a2585e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034950/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego z podziałem na trzy części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589646

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.27.2024.KSZCH/IG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272890,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 1:
Usuwanie z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Strzeleckiego pojazdów
oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów o d.m.c.
do 3,5 t. oraz hulajnóg elektrycznych lub urządzeń transportu osobistego.

Wymagania w stosunku do Wykonawcy w zakresie realizacji części 1 zamówienia:

1) świadczenie usług całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także w niedziele i w święta) w zakresie usuwania pojazdów z dróg zlokalizowanych na terenie powiatu strzeleckiego, na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu, na zasadach odpłatności, tj.: wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy, a w tym:
a) zapewnienie niezwłocznego dojazdu do pojazdu, będącego przedmiotem wydanej przez uprawnioną osobę dyspozycji: w formie ustnej, za pośrednictwem środków łączności lub w formie pisemnej. W przypadku wydania dyspozycji ustnej wymaga ona niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej;
Wzór Dyspozycji usunięcia pojazdu stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej z dnia 22.06.2011 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2285 ze zm.).
b) zapewnienie bezpiecznego załadowania i przetransportowania pojazdu, usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na parking strzeżony;
c) rozładowanie pojazdu i właściwe ustawienie pojazdu na parkingu strzeżonym;
d) świadczenie usług pojazdami w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego
i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Strzeleckiego,
e) parking powinien być: odpowiednio ogrodzony (ogrodzenie trwałe: metalowe, betonowe itp.), oświetlony, strzeżony całodobowo (monitoring elektryczny lub ochrona fizyczna), wyposażony w sprzęt przeciwpożarowy, posiadać utwardzoną nawierzchnię, zamykany w sposób uniemożliwiający wprowadzenie lub wyprowadzenie pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej z liczba miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie wszystkich pojazdów usuniętych z dróg w przypadkach określonych
w art. 130a ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym w okresie trwania umowy oraz po jej zakończeniu zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Pojazdy oraz ich części powinny być zabezpieczone i przechowywane przez Wykonawcę z należytą starannością, w taki sposób, by ich stan nie ulegał pogorszeniu wskutek przechowywania.
f) zabezpieczenie pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą i dewastacją w sposób niezagrażający środowisku;
g) wydanie pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru, tj. osobie wskazanej w Zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego lub właścicielowi wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe, po odebraniu od tej osoby: Zezwolenia
na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, jeżeli jest wymagane, kopii Dyspozycji usunięcia pojazdu;
h) wykonawca zobowiązany jest po załadowaniu na lawetę, wykonać zdjęcie pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną w celu udokumentowania czynności holowania, a następnie niezwłocznie przesłać na adres e-mail Zamawiającego.

Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części I Rozdział 5 niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 170285,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 2:
Usuwania z dróg znajdujących się na terenie powiatu strzeleckiego pojazdów,
oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów o d.m.c. 3,5 t. - 7,5 t., o d.m.c. 7,5 t. – 16,0 t. oraz o d.m.c. pow. 16,0 t

Wymagania w stosunku do Wykonawcy w zakresie realizacji części 2 zamówienia:

1) świadczenie usług całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także w niedziele i w święta) w zakresie usuwania pojazdów z dróg zlokalizowanych na terenie powiatu strzeleckiego, na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu, na zasadach odpłatności, tj.: wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy, a w tym:
a) zapewnienie niezwłocznego dojazdu do pojazdu, będącego przedmiotem wydanej przez uprawnioną osobę dyspozycji: w formie ustnej, za pośrednictwem środków łączności lub w formie pisemnej. W przypadku wydania dyspozycji ustnej wymaga ona niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej;
Wzór Dyspozycji usunięcia pojazdu stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej z dnia 22.06.2011 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2285 ze zm.).
b) zapewnienie bezpiecznego załadowania i przetransportowania pojazdu, usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na parking strzeżony;
c) rozładowanie pojazdu i właściwe ustawienie pojazdu na parkingu strzeżonym;
d) świadczenie usług pojazdami w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego
i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Strzeleckiego,
e) parking powinien być: odpowiednio ogrodzony (ogrodzenie trwałe: metalowe, betonowe itp.), oświetlony, strzeżony całodobowo (monitoring elektryczny lub ochrona fizyczna), wyposażony w sprzęt przeciwpożarowy, posiadać utwardzoną nawierzchnię, zamykany w sposób uniemożliwiający wprowadzenie lub wyprowadzenie pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej z liczba miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie wszystkich pojazdów usuniętych z dróg w przypadkach określonych
w art. 130a ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym w okresie trwania umowy oraz po jej zakończeniu zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Pojazdy oraz ich części powinny być zabezpieczone i przechowywane przez Wykonawcę z należytą starannością, w taki sposób, by ich stan nie ulegał pogorszeniu wskutek przechowywania.
f) zabezpieczenie pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą i dewastacją w sposób niezagrażający środowisku;
g) wydanie pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru, tj. osobie wskazanej w Zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego lub właścicielowi wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe, po odebraniu od tej osoby: Zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, jeżeli jest wymagane, kopii Dyspozycji usunięcia pojazdu;
h) wykonawca zobowiązany jest po załadowaniu na lawetę, wykonać zdjęcie pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną w celu udokumentowania czynności holowania, a następnie niezwłocznie przesłać na adres e-mail Zamawiającego.

Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części I Rozdział 5 niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 93343,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 3:
Usuwania z dróg znajdujących się na terenie powiatu strzeleckiego pojazdów,
przewożących materiały niebezpieczne z drogi w granicach administracyjnych powiatu strzeleckiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla tych pojazdów.

Wymagania w stosunku do Wykonawcy w zakresie realizacji części 3 zamówienia:

1) świadczenie usług całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także w niedziele i w święta) w zakresie usuwania pojazdów z dróg zlokalizowanych na terenie powiatu strzeleckiego, na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu, na zasadach odpłatności, tj.: wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy, a w tym:
a) zapewnienie niezwłocznego dojazdu do pojazdu, będącego przedmiotem wydanej przez uprawnioną osobę dyspozycji: w formie ustnej, za pośrednictwem środków łączności lub w formie pisemnej. W przypadku wydania dyspozycji ustnej wymaga ona niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej;
Wzór Dyspozycji usunięcia pojazdu stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej z dnia 22.06.2011 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2285 ze zm.).

b) zapewnienie bezpiecznego załadowania i przetransportowania pojazdu, usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na parking strzeżony;
c) rozładowanie pojazdu i właściwe ustawienie pojazdu na parkingu strzeżonym;
d) świadczenie usług pojazdami w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego
i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Strzeleckiego,
e) parking powinien być: odpowiednio ogrodzony (ogrodzenie trwałe: metalowe, betonowe itp.), oświetlony, strzeżony całodobowo (monitoring elektryczny lub ochrona fizyczna), wyposażony w sprzęt przeciwpożarowy, posiadać utwardzoną nawierzchnię, zamykany w sposób uniemożliwiający wprowadzenie lub wyprowadzenie pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej z liczba miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie wszystkich pojazdów usuniętych z dróg w przypadkach określonych
w art. 130a ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym w okresie trwania umowy oraz po jej zakończeniu zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Pojazdy oraz ich części powinny być zabezpieczone i przechowywane przez Wykonawcę z należytą starannością, w taki sposób, by ich stan nie ulegał pogorszeniu wskutek przechowywania.
f) zabezpieczenie pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą i dewastacją w sposób niezagrażający środowisku;
g) wydanie pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru, tj. osobie wskazanej w Zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego lub właścicielowi wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe, po odebraniu od tej osoby: Zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, jeżeli jest wymagane, kopii Dyspozycji usunięcia pojazdu;
h) wykonawca zobowiązany jest po załadowaniu na lawetę, wykonać zdjęcie pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną w celu udokumentowania czynności holowania, a następnie niezwłocznie przesłać na adres e-mail Zamawiającego.

Dodatkowe wymagania w stosunku do Wykonawcy w zakresie realizacji części 3 zamówienia:

1) w przypadku usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, parking strzeżony dla przechowywania tych pojazdów może być położony w granicach administracyjnych województwa opolskiego, Miejsca parkingowe dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r., w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293);

Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części I Rozdział 5 niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 9260,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSZKIET DOROTA "MUSZKIET"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561790954

7.3.3) Ulica: Haraszowskie 12a

7.3.4) Miejscowość: Kolonowskie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-110

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.