eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa wsparcia w zarządzaniu projektem pt.: "Wydobyć sukces - innowacyjne liceum przyszłości



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia w zarządzaniu projektem pt.: „Wydobyć sukces – innowacyjne liceum przyszłości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b95cc945-ffff-48f3-b89c-76721a0c08a5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wsparcia w zarządzaniu projektem pt.: „Wydobyć sukces – innowacyjne liceum przyszłości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b95cc945-ffff-48f3-b89c-76721a0c08a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podmiot dofinansowujący: Województwo Podkarpackie – Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, z siedzibą przy ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11, 35-055 Rzeszów, Instytucją Pośredniczącą Projekt/program (nazwa): Wydobyć sukces – innowacyjne liceum przyszłości / Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.122.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia w zarządzaniu oraz monitoring przebiegu procesu wdrożenia projektu zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pt.: „Wydobyć sukces – innowacyjne liceum przyszłości” realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.obejmująca realizację poniższych czynności przez Wykonawcę w osobie koordynatora / asystenta projektu:
a) Wsparcie Zamawiającego w realizacji projektu w zakresie przygotowywania wszelkich niezbędnych dokumentów do zmiany i/lub poprawy i lub uzupełnienia wniosku o dofinansowanie projektu, wszelkich innych korekt we wniosku o dofinansowanie i dokumentach towarzyszących oraz przygotowywanie pism, i stanowisk i odpowiedzi na pisma i/lub wezwania do Instytucji Zarządzającej związane ze wszelkimi aspektami realizacji projektu.
b) Systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu, sprawdzanie stopnia jego realizacji we wnioskach o płatność oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i koniecznych zmianach w projekcie.
c) Opracowanie dokumentacji zamówień publicznych w trybie podstawowym uPZP dotyczących realizacji usług edukacyjnych w projekcie (usługi) oraz dostawy sprzętu w projekcie (dostawa).
d) Udział w procesie rekrutacji. Wsparcie prac komisji rekrutacyjnej w zakresie spełniania kryteriów wyboru poprzez udział w pracy Komisji Rekrutacyjnej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej .
e) Przygotowanie dokumentacji do pomiaru wskaźników, monitoring wskaźników przyjętych do projektu i osiągniętych w wyniku realizacji projektu oraz monitoring realizacji celów.
f) Udział w spotkaniach Zespołu Projektowego na wezwanie Kierownika projektu - osobiście i/lub z wykorzystaniem narzędzi komunikacji elektronicznej nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
g) Udział w spotkaniach ad-hoc na wezwanie Zamawiającego nie częściej niż raz w miesiącu. Przedstawiciel Wykonawcy w takiej sytuacji zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym czasie do 1 dnia roboczego.
h) Przygotowywanie projektu do kontroli Instytucji Zarządzającej w formie wizyty przygotowawczej (minimum 1 dzień roboczy) oraz zapewnienie asysty przy wizycie kontrolnej IZ lub innego podmiotu kontrolującego realizację projektu i składanie wyjaśnień w formie uzgodnionej z Zamawiającym.
i) Wsparcie Zamawiającego w zakresie rozliczenia projektu tj. sporządzenie we współpracy z Zamawiającym, weryfikacja oraz ewentualna poprawa na żądanie Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Podkarpackiego na lata 2021-2027 FEŚ co najmniej kwartalnych wniosków o płatność, w tym wniosku o płatność końcową wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do ostatecznego rozliczenia projektu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji zamówienia skierował co najmniej jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie polegające na pełnieniu, w okresie ostatnich 10 lat, nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, funkcji menedżera lub koordynatora lub asystenta lub kierownika lub osoby zarządzającej poprzez realizację co najmniej takich czynności jak: doradztwo projektowe, wnioski o płatność, monitoring wskaźników, przygotowanie projektu do kontroli w co najmniej w 1 projekcie finansowanym lub współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, w ramach dowolnego programu operacyjnego lub w ramach dowolnego poddziałania o wartości tego projektu co najmniej 500 000,00 złotych. (MINIMALNE WYMOGI). Osoba nie spełniająca powyższych minimalnych wymogów nie może brać udziału w realizacji zamówienia pełniąc w nim ww. funkcje.
W przypadku skierowania do realizacji zamówienia osoby posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie polegające na pełnieniu, w okresie ostatnich 10 lat, przez okres co najmniej 6 miesięcy, funkcji menedżera lub koordynatora lub asystenta lub kierownika lub osoby zarządzającej poprzez realizację co najmniej takich czynności jak: doradztwo projektowe, wnioski o płatność, monitoring wskaźników, przygotowanie projektu do kontroli w projektach finansowanych lub współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach dowolnego programu operacyjnego lub w ramach dowolnego poddziałania o wartości tego projektu co najmniej 500 000,00 złotych oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert – doświadczenie kluczowego personelu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126936,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131667720

7.3.3) Ulica: Malczewskiego 11/49

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-114

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-07-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. sekcji VIII pkt. 8.3.
Termin wykonania zamówienia
1) Umowa niniejsza zostaje zawarta na czas oznaczony od dnia jej podpisania do dnia 31 lipca 2026 r. z zastrzeżeniem pkt 2
2) Termin wykonania zamówienia 20 miesięcy z zastrzeżeniem możliwości skrócenia terminu trwania usługi o liczbę miesięcy zamykającą się w dacie 31 lipca 2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.