Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053247/01 - Wynik z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00005613 z dnia 2021-02-05 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników i surowic do badań z zakresu serologii grup krwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Hoene Wrońskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48585204040
1.5.8.) Numer faksu: +48585204040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.bielec@krew.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krew.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników i surowic do badań z zakresu serologii grup krwi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d041b83-678e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005488/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa odczynników monoklonalnych i surowicy antyglobulinowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail: k.bielec@krew.gda.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): patrz Załącznik nr 5 pkt. 9 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz Załącznik nr 5 pkt. 9 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2511.1.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki monoklonalne: Anty-A 1000 ml , Anty-A – klon niż w pkt 1 1000 ml , Anty-B 1000 ml , Anty-B – klon inny niż w ww. pkt 3 1000 ml , Anty-A,B 10 ml , Anty-D nie wykrywający kat. VI (nie klon MS 201) 1000 ml , Anty-D (wykrywające kat. VI) 1000 ml , Anty-K 700 ml , Anty-C 400 ml , Anty-k 150 ml , Anty-c 400 ml , Anty-E 400 ml , Anty-e 400 ml , Anty-Cw 300 ml , Anty-Jka 300 ml , Anty-Jkb 300 ml , Anty-P1 200 ml , Anty-M 400 ml , Anty-N 400 ml , Anty-S 400 ml , Anty-s 400 ml , nty-Lea 120ml, Anty-Leb 100 ml , Anty-H 60 ml , Anty-A1 120 ml . Surowice/odczynniki: Anty-Kpa 50 ml , Anty-Kpb 2 ml , Anty-Lua 30 ml , Anty-Lub 20 ml , Anty-Fya 200 ml , Anty-Fyb 200 ml , Anty-Fyb - odczynnik monoklonalny anty-IgM 10 ml . Surowice : Surowica antyglobulinowa poliwalentna (odczynnik barwiony) 3000 ml.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-23 do 2024-03-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis oceny ofert znajduje się w SWZ w Część X pkt 3 i 4
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 273 ustawy PZP Wykonawcy muszą: 1. spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej i posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny – w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, muszą potwierdzić wykonanie należycie co najmniej trzech zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – łączna wartość zamówień nie może być niższa niż brutto 400000,00 zł . 2. spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej i znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – Wykonawca musi posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300000,00 zł . 3. spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawcy muszą być ubezpieczeni od prowadzonej działalności gospodarczej, to jest muszą posiadać polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjna nie niższą niż 300000,00. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 7 pkt. 9 i 17, art. 57 ust. 1 , art. 108 , art. 109 ustawy Pzp.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawcy muszą wraz z ofertą (pierwszy etap) muszą złożyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia . 2. Wykonawcy muszą wraz z ofertą (pierwszy etap) złożyć Opisy to jest Instrukcje używania w języku polskim i Certyfikaty analitycznej oceny każdego odczynnika zawierające - nazwa producenta, nazwa klonu, klasa przeciwciał, swoistość, zakres temperatur przechowywania, termin ważności. Instrukcje używania ww muszą być uporządkowane i ułożone w kolejności zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (Tabela w Formularzu Oferty Załącznik nr 1 do SWZ). 3. Wykonawcy muszą wraz z ofertą (pierwszy etap) złożyć oświadczenie, że oferowane odczynniki monoklonalne spełniają „Wymagania dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi” – wg Obwieszczenia Ministra Zdrowia z dnia 06 marca 2019 w sprawie wymagań dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi (pozycja 25) wydanego na podstawie art. 24 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi (Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 oraz z 2018 r. poz. 1375). 4. Wykonawcy muszą złożyć (w drugim etapie) dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu / do użytku w Polsce według Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 ze zm.). 5. Wykonawcy muszą złożyć (w drugim etapie) oświadczenie wraz z dokumentami je potwierdzającymi (wystawionymi przez wytwórcę lub upoważnionego przez wytwórcę reprezentanta) o posiadaniu autoryzowanej sprzedaży i dystrybucji na terenie Polski, oferowanego przedmiotu zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów i oświadczeń określonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415) określonych w §2 , §4 , §5, §6, §8 ust. 1 pkt. 3 i 4, §9 ust. 1 pkt. 2 , §9 pkt. 11 lit. „a” .
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawcy muszą wraz z ofertą (pierwszy etap) złożyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia wg charakterystyki z Formularza Ofertowego Załącznik nr 1 i Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 2 - po jednej sztuce każdego asortymentu w najmniejszym możliwym opakowaniu od pozycji 1 do 33 wg Tabeli nr 1, Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Wykonawcy muszą wraz z ofertą (pierwszy etap) złożyć Opisy to jest Instrukcje używania w języku polskim i Certyfikaty analitycznej oceny każdego odczynnika zawierające - nazwa producenta, nazwa klonu, klasa przeciwciał, swoistość, zakres temperatur przechowywania, termin ważności. Instrukcje używania i Certyfikaty analitycznej oceny każdego odczynnika muszą być uporządkowane i ułożone w kolejności zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (Tabela w Formularzu Oferty Załącznik nr 1 do SWZ). 3. Wykonawcy muszą wraz z ofertą (pierwszy etap) złożyć oświadczenie, że oferowane odczynniki monoklonalne spełniają „Wymagania dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi” – wg Obwieszczenia Ministra Zdrowia z dnia 06 marca 2019 w sprawie wymagań dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi (pozycja 25) wydanego na podstawie art. 24 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi (Dz. U. z 2017 r. poz. 1371 oraz z 2018 r. poz. 1375). 4. Wykonawcy muszą złożyć (w drugim etapie) dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu / do użytku w Polsce według Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 ze zm.) – deklaracja zgodności z CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub zaświadczenie wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o dokonaniu wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub inne dokumenty wymagane ww. Ustawą o wyrobach medycznych.5. Wykonawcy muszą złożyć (w drugim etapie) oświadczenie wraz z dokumentami je potwierdzającymi (wystawionymi przez wytwórcę lub upoważnionego przez wytwórcę reprezentanta) o posiadaniu autoryzowanej sprzedaży i dystrybucji na terenie Polski, oferowanego przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Próbki, 2. Opisy to jest Instrukcje używania w języku polskim i Certyfikaty analitycznej oceny każdego odczynnika. 3. Oświadczenie wg Obwieszczenia Ministra Zdrowia z dnia 06.03. 2019 w sprawie wymagań dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi. 4. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu / do użytku w Polsce według Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 5. Oświadczenie o posiadaniu autoryzowanej sprzedaży i dystrybucji na terenie Polski, oferowanego przedmiotu zamówienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
7000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy PZP.).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego – Załącznik Nr 3A i 3B do SWZ (wraz z dokumentami), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-17 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-17 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-02-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa odczynników monoklonalnych i poliklonalnych do oznaczania antygenów czerwonokrwinkowych u biorców i dawców krwi RCKiK w Słupsku na okres 12 miesięcy.
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dzierżawa dwóch analizatorów hematologicznych 5-DIFF wraz z dostawą odczynników hematologicznych
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Odczynniki do badania krwi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.