Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518036/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00539188/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00546907/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00552202/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory – Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2da8fee-4e8b-435a-8468-a13d4d63a6bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory – Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2da8fee-4e8b-435a-8468-a13d4d63a6bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045082/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5987067,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa drogi gminnej
nr 174011N Zdory – Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego. Wykonawca
w imieniu Zamawiającego wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad
i usterek drogę gminną. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia projektowe w danej specjalności na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, zwanego dalej „PFU” i wytycznych Zamawiającego, z wyłączeniem budowy kanału technologicznego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na II etapy.
Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
a) część I Dokumentacji projektowej – wariantowe koncepcje proponowanych rozwiązań dla inwestycji zgodnie z przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy oraz zatwierdzenie przez Zamawiającego opracowanej koncepcji,
b) część II Dokumentacji projektowej:
- wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji,
- uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji, w tym m. in.: decyzji ZRID, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wszystkich innych uzgodnień
i opinii oraz decyzji niezbędnych do wykonania robót budowlanych (Wykonawca zostanie upoważniony do występowania w imieniu Zamawiającego z odpowiednimi wnioskami do odpowiednich instytucji).
Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) realizację robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnej z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania przedmiotu umowy,
b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych
na podstawie opracowanej dokumentacji,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku takiej konieczności.
2. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 (ZMIENIONY) do SWZ oraz w PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy w związku z art. 266 ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 26 września 2024 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pn.: „Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory – Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego”. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 września 2024 r. pod nr 2024/BZP 00518036/01.
Do upływu terminu składania ofert w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu tj. do dnia 25 października 2024 r. do godz. 10:00, zostały złożone cztery oferty, których ceny przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy przed otwarciem ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację
o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia –
7 540 945,00 zł brutto. Informację z otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu otwarcia ofert. Następnie zgodnie z przewidzianą w dokumentach zamówienia - w cz. IV Specyfikacji Warunków Zamówienia możliwością przeprowadzenia negocjacji treści oferty, Zamawiający zaprosił trzech Wykonawców których oferty spełnią
w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert na negocjacje w celu ulepszenia treści ofert. Zamawiający po zakończonych negocjacjach w dniu 4 października 2024 r. zaprosił Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych (ulepszonych), w terminie do dnia 12 listopada 2024 r. do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie na składanie ofert dodatkowych zostały złożone trzy oferty dodatkowe (ulepszone), których ceny przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena złożonej oferty z najniższą ceną wynosi 9 812 313,65 zł brutto, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 2 271 368,65 zł.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9812313,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10228347,60 PLN
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Przebudowa drogi gminnej nr 174503N (ul. Młodzieżowa w Piszu)
- Budowa budynku użyteczności publicznej na dz. o nr geod. 471/11 i 471/12 obręb Pisz-1
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Przywrócenie ciągłości morfologicznej i poprawa warunków siedliskowych w korycie Czarnej Staszowskiej - etap 1 w km 29+100-34+600
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.