Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Koszalin: Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 200005 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - profilowanie i zagęszczenie nawierzchni gruntowych i ulepszanych żużlem, destruktem, mieszanka kruszyw - dowóz gruzu budowlanego na uzupełnienia z wbudowaniem i zagęszczeniem - materiał Wykonawcy - dowóz materiału na uzupełnienia z wbudowaniem (materiał inwestora - destrukt lub gruz budowlany z bazy ZDM przy ul. Przemysłowej) - roboty ziemne w gruncie kat. II-IV z wywozem na składowisko i opłata za składowanie - roboty ziemne w gruncie kat. II-IV z plantowaniem na miejscu - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10cm z zagęszczeniem, zakupem i dowozem materiału.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: równiarka samojezdna min. 1 szt., walec do zagęszczania min. 1 szt., samochód samowyładowczy min. 1 szt. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać: wykonawca winien wykazać minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi) 5)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania związane z remontem nawierzchni tymczasowych, których łączna wartość wynosi minimum 500.000,00 zł a zakres ich obejmował: remont nawierzchni tymczasowych na powierzchni min. 50000m2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 10 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4); w przypadku braku własnych narzędzi i urządzeń pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 5). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 4.1 stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia do kierowania robotami drogowymi (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem); 4.2 zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; w przypadku braku zatrudnionych przez Wykonawcę osób pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 6), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87,poz. 605 z póz. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 7) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty: 8) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 9) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej Politechniki Koszalińskiej pn. "Projektowanie uniwersalne" w ramach projektu "Politechnika Koszalińska kształci kadry dla transformacji energetycznej"
- Remont pomieszczeń lekarskich (III)
- Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w ciągu DW 125 m. Moryń ul. Dworcowa
- Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzywanice
- Wykonanie szczelin dylatacyjnych wraz z ich wypełnieniem masami zalewowymi w nawierzchniach płyt kamiennych w rejonie skrzyżowania ul. Marszałkowskiej z ul. Złotą w Warszawie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera od km 6+050,00 do km 14+506,00 w miejscowości Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
- Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.