Og³oszenie z dnia 2022-01-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00284440/01 - Og³oszenie z dnia 2021-11-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin
w okresie od dnia 01.01.2022 do 31.12.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 6572558
1.5.8.) Numer faksu: +48 023 6572540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://zuromin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯urominw okresie od dnia 01.01.2022 do 31.12.2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e83fc870-4de0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00006479
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001496/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin w okresie od dnia 01.01.2022 do 31.12.2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00284440/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.13.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 175779,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na dowo¿eniu uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin z miejsca zamieszkania oraz odwo¿enie ze szkó³ do miejsca zamieszkania. Us³uga realizowana bêdzie w oparciu o zakupione bilety miesiêczne.Czê¶æ I – Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej nr 1 w ¯urominie, Szko³y Podstawowej w Bêdzyminie, Szko³y Podstawowej w Poniatowie, Szko³y Podstawowej w Raczynach
£±czna liczba dowo¿onych/ odwo¿onych uczniów (dla czê¶æ I ) – 109 osób w tym:
- do Szko³y Podstawowej Nr 1 w ¯urominie – 38 osób
- do Szko³y Podstawowej w Bêdzyminie – 35 osób
- do Szko³y Podstawowej w Poniatowie – 3 osoby
- do Szko³y Podstawowej w Raczynach – 33 osoby
UWAGA - liczba uczniów podana wg stanu na listopad 2021r, s³u¿y jedynie do przygotowania oferty i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania umowy.
Szczegó³owy wykaz dowo¿onych dzieci:
- z ilo¶ci± dowo¿onych dzieci z poszczególnych miejscowo¶ci do danej szko³y
- godzinami dowozu do szkó³ i powrotu,
- ilo¶ci± kursów do poszczególnych szkó³ (dowozy poranne) oraz powrotów ze szkó³ (powroty popo³udniowe)
okre¶la za³±cznik Nr 1a) do SWZ.
Rozpoczêcie dowozu porannego na godzinê 8.00 powinno nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ o godz. 7.00
Rozpoczêcie dowozu porannego na godzinê 9.50 powinno nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ o godz.8.50
Dzieci musz± byæ dowiezione do szko³y na co najmniej 15 minut przed rozpoczêciem lekcji.
Powroty dzieci ze szkó³ powinny nast±piæ bez zbêdnego oczekiwania i nie powinny trwaæ d³u¿ej ni¿ 45 minut.
2. Us³uga realizowana bêdzie w dniach nauki szkolnej w okresie 01.01.2022r do 31.12.2022r (z wyj±tkiem okresu wakacji, ferii i innych przerw w nauce). Dla potrzeb zamówienia przyjêto okres realizacji us³ugi – 10 miesiêcy.
3. Wykonawca na podstawie przedstawionego szczegó³owego zestawienia dowo¿onych dzieci (Za³±cznik nr 1a – dla czê¶ci I zamówienia) ustali harmonogram przewozu uczniów dla ka¿dej czê¶ci zamówienia i przedstawi Zamawiaj±cemu do akceptacji – w termie 3 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
Harmonogram musi przedstawiaæ: trasy dowozu do szkó³ i powrotu z uwzglêdnieniem wszystkich miejscowo¶ci do poszczególnych szkó³, godziny dowozu/ powrotu, okre¶lone w Za³±cznik nr 1a – dla czê¶ci I zamówienia oraz uwzglêdniaæ zapisy pkt. 3.1 SWZ.
Przedstawiony harmonogram przewozu bêdzie stanowiæ za³±cznik do umowy.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do przewozu dzieci zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przewozu.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany godzin przywozu lub powrotu dzieci jak równie¿ zmiany tras w razie konieczno¶ci dostosowania do potrzeb planu uczniów oraz potrzeb szko³y, po wcze¶niejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zmiana musi byæ niezw³ocznie uwzglêdniona przez Wykonawcê z zastrze¿eniem, ¿e zmiany, o których mowa wchodz± w ¿ycie po uzyskaniu przez Wykonawcê zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym”
5. Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy imienn± listê dzieci doje¿d¿aj±cych do poszczególnych szkó³ z poszczególnych miejscowo¶ci w terminie najpó¼niej 7 dni przed rozpoczêciem realizacji zamówienia w kolejnym miesi±cu. Wykonawca dostarczy bilety miesiêczne Zamawiaj±cemu najpó¼niej na 3 dni robocze poprzedzaj±ce miesi±c realizacji.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych biletów miesiêcznych w zale¿no¶ci od liczby doje¿d¿aj±cych dzieci, wed³ug potrzeb zg³aszanych przez szko³y.
Zmiany mog± dotyczyæ ³±cznej liczby dowo¿onych dzieci jak równie¿ liczby dowo¿onych dzieci na poszczególnych trasach. Zmiana musi byæ niezw³ocznie uwzglêdniona przez Wykonawcê. Zmiana ilo¶ci zamawianych biletów nie stanowi zmiany umowy.
6. Linie komunikacji musz± byæ u³o¿one w sposób umo¿liwiaj±cy bezpieczny dojazd do szko³y i powrót ze szko³y. Wykaz linii komunikacyjnych, harmonogram przewozu i lokalizacja przystanków musi byæ uzgodniona z Zamawiaj±cym. Ka¿da zmiana w harmonogramie przewozu musi byæ uzgodniona z Zamawiaj±cym.
7. Wykonawca musi zapewniæ wszystkim przewo¿onym uczniom miejsca zgodnie z norm± przewidzian± dla danego ¶rodka transportu.
8. Pojazdy s³u¿ce do przewozu uczniów musz± byæ w pe³ni sprawne, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa (zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa) musz± byæ utrzymane w czysto¶ci z zachowaniem estetyki wewnêtrznej i zewnêtrznej.
9. Liczba pojazdów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedz±cych w autobusie na poszczególnych trasach musi byæ wystarczaj±ca dla wszystkich przewo¿onych dzieci wskazanych co miesi±c przez Zamawiaj±cego w imiennej li¶ci doje¿d¿aj±cych dzieci oraz ewentualnie wed³ug dodatkowego wykazu je¿eli wyst±pi konieczno¶æ rozpoczêcia dowo¿enia dodatkowego dziecka w trakcie danego miesi±ca. W przypadku odpracowywania zajêæ lekcyjnych Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji us³ugi na podstawie tych samych biletów miesiêcznych.
10. Pojazdy s³u¿±ce do przewozu musz± spe³niaæ warunki techniczne niezbêdne do dopuszczenia w ruchu drogowym, okre¶lone miêdzy innymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 2022 z pó¼n. zm.).
11. Wykonawca zobowi±zany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia miêdzy innymi w okresie gdy temperatura na zewn±trz pojazdu bêdzie ni¿sza ni¿ +5oC.
12. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego podstawienia pojazdu zastêpczego spe³niaj±cego warunki okre¶lone w niniejszej SWZ.
Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii – 60 minut.
13. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia z Zamawiaj±cym miejsc wsiadania i wysiadania dzieci na trasach przejazdu, ich lokalizacja musi zapewniaæ bezpieczeñstwo podró¿uj±cych uczniów oraz innych u¿ytkowników drogi oraz uwzglêdniaæ obowi±zuj±ce w tym zakresie przepisy.
14. Zapewnienie opieki nad dzieæmi w trakcie przewozu le¿y po stronie Przewo¼nika.
15. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
Kod CPV: 60100000-9 us³ugi w zakresie transportu drogowego
16. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
17. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP
Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowanie pojazdami
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u ich niespe³nienia zawarte zosta³y we wzorze umowy – Za³±cznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 121851,33 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na dowo¿eniu uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin z miejsca zamieszkania oraz odwo¿enie ze szkó³ do miejsca zamieszkania. Us³uga realizowana bêdzie w oparciu o zakupione bilety miesiêczne.Czê¶æ II – Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¯urominie, Szko³y Podstawowej w Chamsku, Szko³y Podstawowej w Kliczewie Du¿ym, Szko³y Podstawowej nr 1 w ¯urominie
£±czna liczba dowo¿onych/ odwo¿onych uczniów (dla czê¶æ II) – 84 osoby w tym:
- do Szko³y Podstawowej Nr 2 w ¯urominie – 45 osób
- do Szko³y Podstawowej w Chamsku – 7 osób
- do Szko³y Podstawowej w Kliczewie Du¿ym – 15 osób
- do Szko³y Podstawowej Nr 1 w ¯urominie – 17 osób
UWAGA - liczba uczniów podana wg stanu na listopad 2021r, s³u¿y jedynie do przygotowania oferty i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania umowy.
Szczegó³owy wykaz dowo¿onych dzieci:
- z ilo¶ci± dowo¿onych dzieci z poszczególnych miejscowo¶ci do danej szko³y
- godzinami dowozu do szkó³ i powrotu,
- ilo¶ci± kursów do poszczególnych szkó³ (dowozy poranne) oraz powrotów ze szkó³ (powroty popo³udniowe)
okre¶la za³±cznik Nr 1b) do SWZ.
Rozpoczêcie dowozu porannego na godzinê 8.00 powinno nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ o godz.7.00
Rozpoczêcie dowozu porannego na godzinê 10.30 powinno nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ o godz.9.30
Dzieci musz± byæ dowiezione do szko³y na co najmniej 15 minut przed rozpoczêciem lekcji.
Powroty dzieci ze szkó³ powinny nast±piæ bez zbêdnego oczekiwania i nie powinny trwaæ d³u¿ej ni¿ 45 minut.
2. Us³uga realizowana bêdzie w dniach nauki szkolnej w okresie 01.01.2022r do 31.12.2022r (z wyj±tkiem okresu wakacji, ferii i innych przerw w nauce). Dla potrzeb zamówienia przyjêto okres realizacji us³ugi – 10 miesiêcy.
3. Wykonawca na podstawie przedstawionego szczegó³owego zestawienia dowo¿onych dzieci (zamówienia, za³±cznik 1b – dla czê¶ci II zamówienia) ustali harmonogram przewozu uczniów dla ka¿dej czê¶ci zamówienia i przedstawi Zamawiaj±cemu do akceptacji – w termie 3 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
Harmonogram musi przedstawiaæ: trasy dowozu do szkó³ i powrotu z uwzglêdnieniem wszystkich miejscowo¶ci do poszczególnych szkó³, godziny dowozu/ powrotu, okre¶lone w za³±cznik 1b – dla czê¶ci II zamówienia oraz uwzglêdniaæ zapisy pkt. 3.1 SWZ.
Przedstawiony harmonogram przewozu bêdzie stanowiæ za³±cznik do umowy.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do przewozu dzieci zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przewozu.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany godzin przywozu lub powrotu dzieci jak równie¿ zmiany tras w razie konieczno¶ci dostosowania do potrzeb planu uczniów oraz potrzeb szko³y, po wcze¶niejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zmiana musi byæ niezw³ocznie uwzglêdniona przez Wykonawcê z zastrze¿eniem, ¿e zmiany, o których mowa wchodz± w ¿ycie po uzyskaniu przez Wykonawcê zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym”
5. Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy imienn± listê dzieci doje¿d¿aj±cych do poszczególnych szkó³ z poszczególnych miejscowo¶ci w terminie najpó¼niej 7 dni przed rozpoczêciem realizacji zamówienia w kolejnym miesi±cu. Wykonawca dostarczy bilety miesiêczne Zamawiaj±cemu najpó¼niej na 3 dni robocze poprzedzaj±ce miesi±c realizacji.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych biletów miesiêcznych w zale¿no¶ci od liczby doje¿d¿aj±cych dzieci, wed³ug potrzeb zg³aszanych przez szko³y.
Zmiany mog± dotyczyæ ³±cznej liczby dowo¿onych dzieci jak równie¿ liczby dowo¿onych dzieci na poszczególnych trasach. Zmiana musi byæ niezw³ocznie uwzglêdniona przez Wykonawcê. Zmiana ilo¶ci zamawianych biletów nie stanowi zmiany umowy.
6. Linie komunikacji musz± byæ u³o¿one w sposób umo¿liwiaj±cy bezpieczny dojazd do szko³y i powrót ze szko³y. Wykaz linii komunikacyjnych, harmonogram przewozu i lokalizacja przystanków musi byæ uzgodniona z Zamawiaj±cym. Ka¿da zmiana w harmonogramie przewozu musi byæ uzgodniona z Zamawiaj±cym.
7. Wykonawca musi zapewniæ wszystkim przewo¿onym uczniom miejsca zgodnie z norm± przewidzian± dla danego ¶rodka transportu.
8. Pojazdy s³u¿ce do przewozu uczniów musz± byæ w pe³ni sprawne, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa (zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa) musz± byæ utrzymane w czysto¶ci z zachowaniem estetyki wewnêtrznej i zewnêtrznej.
9. Liczba pojazdów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedz±cych w autobusie na poszczególnych trasach musi byæ wystarczaj±ca dla wszystkich przewo¿onych dzieci wskazanych co miesi±c przez Zamawiaj±cego w imiennej li¶ci doje¿d¿aj±cych dzieci oraz ewentualnie wed³ug dodatkowego wykazu je¿eli wyst±pi konieczno¶æ rozpoczêcia dowo¿enia dodatkowego dziecka w trakcie danego miesi±ca. W przypadku odpracowywania zajêæ lekcyjnych Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji us³ugi na podstawie tych samych biletów miesiêcznych.
10. Pojazdy s³u¿±ce do przewozu musz± spe³niaæ warunki techniczne niezbêdne do dopuszczenia w ruchu drogowym, okre¶lone miêdzy innymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 2022 z pó¼n. zm.).
11. Wykonawca zobowi±zany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia miêdzy innymi w okresie gdy temperatura na zewn±trz pojazdu bêdzie ni¿sza ni¿ +5oC.
12. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego podstawienia pojazdu zastêpczego spe³niaj±cego warunki okre¶lone w niniejszej SWZ.
Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii – 60 minut.
13. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia z Zamawiaj±cym miejsc wsiadania i wysiadania dzieci na trasach przejazdu, ich lokalizacja musi zapewniaæ bezpieczeñstwo podró¿uj±cych uczniów oraz innych u¿ytkowników drogi oraz uwzglêdniaæ obowi±zuj±ce w tym zakresie przepisy.
14. Zapewnienie opieki nad dzieæmi w trakcie przewozu le¿y po stronie Przewo¼nika.
15. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
Kod CPV: 60100000-9 us³ugi w zakresie transportu drogowego
16. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
17. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP
Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowanie pojazdami
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u ich niespe³nienia zawarte zosta³y we wzorze umowy – Za³±cznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 53928 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 131868 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 131868 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131868 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przewóz osób Jacek Domagalski
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Sklep Medyczny "Pamed" Pawe³ Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711188153
7.3.3) Ulica: Syberia
7.3.4) Miejscowo¶æ: Syberia
7.3.5) Kod pocztowy: 09-303
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FERMA DROBIU I GOSPODARSTWO ROLNE JACEK DOMAGALSKI
jakie przetargi wygra³a firma
FERMA DROBIU I GOSPODARSTWO ROLNE JACEK DOMAGALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 131868 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 93970,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 93970,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93970,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto- Team Jerzy Filipski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720002679
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¯uromin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 93970,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Zakup materia³ów do operacji ortopedycznych - implanty, kotwice
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 460616W Bêdzymin - Rzê¿awy
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkó³ podstawowych wraz z opiekunami na zajêcia nauki p³ywania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajêciach do szko³y w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych p³yt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilo¶ci 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa kliñca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Sko³yszyn w roku 2025
- Dostawa i roz³adunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu zbiorowego o charakterze u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce w roku 2025"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.