eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominDowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin w okresie od dnia 01.01.2022 do 31.12.2022



Og³oszenie z dnia 2022-01-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin
w okresie od dnia 01.01.2022 do 31.12.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 6572558

1.5.8.) Numer faksu: +48 023 6572540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin
w okresie od dnia 01.01.2022 do 31.12.2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e83fc870-4de0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00006479

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001496/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin w okresie od dnia 01.01.2022 do 31.12.2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00284440/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.13.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 175779,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na dowo¿eniu uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin z miejsca zamieszkania oraz odwo¿enie ze szkó³ do miejsca zamieszkania. Us³uga realizowana bêdzie w oparciu o zakupione bilety miesiêczne.

Czê¶æ I – Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej nr 1 w ¯urominie, Szko³y Podstawowej w Bêdzyminie, Szko³y Podstawowej w Poniatowie, Szko³y Podstawowej w Raczynach

£±czna liczba dowo¿onych/ odwo¿onych uczniów (dla czê¶æ I ) – 109 osób w tym:
- do Szko³y Podstawowej Nr 1 w ¯urominie – 38 osób
- do Szko³y Podstawowej w Bêdzyminie – 35 osób
- do Szko³y Podstawowej w Poniatowie – 3 osoby
- do Szko³y Podstawowej w Raczynach – 33 osoby



UWAGA - liczba uczniów podana wg stanu na listopad 2021r, s³u¿y jedynie do przygotowania oferty i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania umowy.

Szczegó³owy wykaz dowo¿onych dzieci:
- z ilo¶ci± dowo¿onych dzieci z poszczególnych miejscowo¶ci do danej szko³y
- godzinami dowozu do szkó³ i powrotu,
- ilo¶ci± kursów do poszczególnych szkó³ (dowozy poranne) oraz powrotów ze szkó³ (powroty popo³udniowe)
okre¶la za³±cznik Nr 1a) do SWZ.

Rozpoczêcie dowozu porannego na godzinê 8.00 powinno nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ o godz. 7.00
Rozpoczêcie dowozu porannego na godzinê 9.50 powinno nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ o godz.8.50
Dzieci musz± byæ dowiezione do szko³y na co najmniej 15 minut przed rozpoczêciem lekcji.
Powroty dzieci ze szkó³ powinny nast±piæ bez zbêdnego oczekiwania i nie powinny trwaæ d³u¿ej ni¿ 45 minut.


2. Us³uga realizowana bêdzie w dniach nauki szkolnej w okresie 01.01.2022r do 31.12.2022r (z wyj±tkiem okresu wakacji, ferii i innych przerw w nauce). Dla potrzeb zamówienia przyjêto okres realizacji us³ugi – 10 miesiêcy.

3. Wykonawca na podstawie przedstawionego szczegó³owego zestawienia dowo¿onych dzieci (Za³±cznik nr 1a – dla czê¶ci I zamówienia) ustali harmonogram przewozu uczniów dla ka¿dej czê¶ci zamówienia i przedstawi Zamawiaj±cemu do akceptacji – w termie 3 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
Harmonogram musi przedstawiaæ: trasy dowozu do szkó³ i powrotu z uwzglêdnieniem wszystkich miejscowo¶ci do poszczególnych szkó³, godziny dowozu/ powrotu, okre¶lone w Za³±cznik nr 1a – dla czê¶ci I zamówienia oraz uwzglêdniaæ zapisy pkt. 3.1 SWZ.
Przedstawiony harmonogram przewozu bêdzie stanowiæ za³±cznik do umowy.

4. Wykonawca zobowi±zany jest do przewozu dzieci zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przewozu.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany godzin przywozu lub powrotu dzieci jak równie¿ zmiany tras w razie konieczno¶ci dostosowania do potrzeb planu uczniów oraz potrzeb szko³y, po wcze¶niejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zmiana musi byæ niezw³ocznie uwzglêdniona przez Wykonawcê z zastrze¿eniem, ¿e zmiany, o których mowa wchodz± w ¿ycie po uzyskaniu przez Wykonawcê zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym”

5. Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy imienn± listê dzieci doje¿d¿aj±cych do poszczególnych szkó³ z poszczególnych miejscowo¶ci w terminie najpó¼niej 7 dni przed rozpoczêciem realizacji zamówienia w kolejnym miesi±cu. Wykonawca dostarczy bilety miesiêczne Zamawiaj±cemu najpó¼niej na 3 dni robocze poprzedzaj±ce miesi±c realizacji.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych biletów miesiêcznych w zale¿no¶ci od liczby doje¿d¿aj±cych dzieci, wed³ug potrzeb zg³aszanych przez szko³y.
Zmiany mog± dotyczyæ ³±cznej liczby dowo¿onych dzieci jak równie¿ liczby dowo¿onych dzieci na poszczególnych trasach. Zmiana musi byæ niezw³ocznie uwzglêdniona przez Wykonawcê. Zmiana ilo¶ci zamawianych biletów nie stanowi zmiany umowy.


6. Linie komunikacji musz± byæ u³o¿one w sposób umo¿liwiaj±cy bezpieczny dojazd do szko³y i powrót ze szko³y. Wykaz linii komunikacyjnych, harmonogram przewozu i lokalizacja przystanków musi byæ uzgodniona z Zamawiaj±cym. Ka¿da zmiana w harmonogramie przewozu musi byæ uzgodniona z Zamawiaj±cym.

7. Wykonawca musi zapewniæ wszystkim przewo¿onym uczniom miejsca zgodnie z norm± przewidzian± dla danego ¶rodka transportu.

8. Pojazdy s³u¿ce do przewozu uczniów musz± byæ w pe³ni sprawne, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa (zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa) musz± byæ utrzymane w czysto¶ci z zachowaniem estetyki wewnêtrznej i zewnêtrznej.

9. Liczba pojazdów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedz±cych w autobusie na poszczególnych trasach musi byæ wystarczaj±ca dla wszystkich przewo¿onych dzieci wskazanych co miesi±c przez Zamawiaj±cego w imiennej li¶ci doje¿d¿aj±cych dzieci oraz ewentualnie wed³ug dodatkowego wykazu je¿eli wyst±pi konieczno¶æ rozpoczêcia dowo¿enia dodatkowego dziecka w trakcie danego miesi±ca. W przypadku odpracowywania zajêæ lekcyjnych Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji us³ugi na podstawie tych samych biletów miesiêcznych.

10. Pojazdy s³u¿±ce do przewozu musz± spe³niaæ warunki techniczne niezbêdne do dopuszczenia w ruchu drogowym, okre¶lone miêdzy innymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 2022 z pó¼n. zm.).

11. Wykonawca zobowi±zany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia miêdzy innymi w okresie gdy temperatura na zewn±trz pojazdu bêdzie ni¿sza ni¿ +5oC.

12. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego podstawienia pojazdu zastêpczego spe³niaj±cego warunki okre¶lone w niniejszej SWZ.
Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii – 60 minut.

13. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia z Zamawiaj±cym miejsc wsiadania i wysiadania dzieci na trasach przejazdu, ich lokalizacja musi zapewniaæ bezpieczeñstwo podró¿uj±cych uczniów oraz innych u¿ytkowników drogi oraz uwzglêdniaæ obowi±zuj±ce w tym zakresie przepisy.

14. Zapewnienie opieki nad dzieæmi w trakcie przewozu le¿y po stronie Przewo¼nika.


15. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
Kod CPV: 60100000-9 us³ugi w zakresie transportu drogowego

16. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

17. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.

4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowanie pojazdami

Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.


Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u ich niespe³nienia zawarte zosta³y we wzorze umowy – Za³±cznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 121851,33 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na dowo¿eniu uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin z miejsca zamieszkania oraz odwo¿enie ze szkó³ do miejsca zamieszkania. Us³uga realizowana bêdzie w oparciu o zakupione bilety miesiêczne.

Czê¶æ II – Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¯urominie, Szko³y Podstawowej w Chamsku, Szko³y Podstawowej w Kliczewie Du¿ym, Szko³y Podstawowej nr 1 w ¯urominie

£±czna liczba dowo¿onych/ odwo¿onych uczniów (dla czê¶æ II) – 84 osoby w tym:
- do Szko³y Podstawowej Nr 2 w ¯urominie – 45 osób
- do Szko³y Podstawowej w Chamsku – 7 osób
- do Szko³y Podstawowej w Kliczewie Du¿ym – 15 osób
- do Szko³y Podstawowej Nr 1 w ¯urominie – 17 osób

UWAGA - liczba uczniów podana wg stanu na listopad 2021r, s³u¿y jedynie do przygotowania oferty i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania umowy.

Szczegó³owy wykaz dowo¿onych dzieci:
- z ilo¶ci± dowo¿onych dzieci z poszczególnych miejscowo¶ci do danej szko³y
- godzinami dowozu do szkó³ i powrotu,
- ilo¶ci± kursów do poszczególnych szkó³ (dowozy poranne) oraz powrotów ze szkó³ (powroty popo³udniowe)
okre¶la za³±cznik Nr 1b) do SWZ.

Rozpoczêcie dowozu porannego na godzinê 8.00 powinno nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ o godz.7.00
Rozpoczêcie dowozu porannego na godzinê 10.30 powinno nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ o godz.9.30

Dzieci musz± byæ dowiezione do szko³y na co najmniej 15 minut przed rozpoczêciem lekcji.
Powroty dzieci ze szkó³ powinny nast±piæ bez zbêdnego oczekiwania i nie powinny trwaæ d³u¿ej ni¿ 45 minut.

2. Us³uga realizowana bêdzie w dniach nauki szkolnej w okresie 01.01.2022r do 31.12.2022r (z wyj±tkiem okresu wakacji, ferii i innych przerw w nauce). Dla potrzeb zamówienia przyjêto okres realizacji us³ugi – 10 miesiêcy.

3. Wykonawca na podstawie przedstawionego szczegó³owego zestawienia dowo¿onych dzieci (zamówienia, za³±cznik 1b – dla czê¶ci II zamówienia) ustali harmonogram przewozu uczniów dla ka¿dej czê¶ci zamówienia i przedstawi Zamawiaj±cemu do akceptacji – w termie 3 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
Harmonogram musi przedstawiaæ: trasy dowozu do szkó³ i powrotu z uwzglêdnieniem wszystkich miejscowo¶ci do poszczególnych szkó³, godziny dowozu/ powrotu, okre¶lone w za³±cznik 1b – dla czê¶ci II zamówienia oraz uwzglêdniaæ zapisy pkt. 3.1 SWZ.
Przedstawiony harmonogram przewozu bêdzie stanowiæ za³±cznik do umowy.

4. Wykonawca zobowi±zany jest do przewozu dzieci zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przewozu.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany godzin przywozu lub powrotu dzieci jak równie¿ zmiany tras w razie konieczno¶ci dostosowania do potrzeb planu uczniów oraz potrzeb szko³y, po wcze¶niejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zmiana musi byæ niezw³ocznie uwzglêdniona przez Wykonawcê z zastrze¿eniem, ¿e zmiany, o których mowa wchodz± w ¿ycie po uzyskaniu przez Wykonawcê zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym”

5. Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy imienn± listê dzieci doje¿d¿aj±cych do poszczególnych szkó³ z poszczególnych miejscowo¶ci w terminie najpó¼niej 7 dni przed rozpoczêciem realizacji zamówienia w kolejnym miesi±cu. Wykonawca dostarczy bilety miesiêczne Zamawiaj±cemu najpó¼niej na 3 dni robocze poprzedzaj±ce miesi±c realizacji.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych biletów miesiêcznych w zale¿no¶ci od liczby doje¿d¿aj±cych dzieci, wed³ug potrzeb zg³aszanych przez szko³y.
Zmiany mog± dotyczyæ ³±cznej liczby dowo¿onych dzieci jak równie¿ liczby dowo¿onych dzieci na poszczególnych trasach. Zmiana musi byæ niezw³ocznie uwzglêdniona przez Wykonawcê. Zmiana ilo¶ci zamawianych biletów nie stanowi zmiany umowy.


6. Linie komunikacji musz± byæ u³o¿one w sposób umo¿liwiaj±cy bezpieczny dojazd do szko³y i powrót ze szko³y. Wykaz linii komunikacyjnych, harmonogram przewozu i lokalizacja przystanków musi byæ uzgodniona z Zamawiaj±cym. Ka¿da zmiana w harmonogramie przewozu musi byæ uzgodniona z Zamawiaj±cym.

7. Wykonawca musi zapewniæ wszystkim przewo¿onym uczniom miejsca zgodnie z norm± przewidzian± dla danego ¶rodka transportu.

8. Pojazdy s³u¿ce do przewozu uczniów musz± byæ w pe³ni sprawne, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa (zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa) musz± byæ utrzymane w czysto¶ci z zachowaniem estetyki wewnêtrznej i zewnêtrznej.

9. Liczba pojazdów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedz±cych w autobusie na poszczególnych trasach musi byæ wystarczaj±ca dla wszystkich przewo¿onych dzieci wskazanych co miesi±c przez Zamawiaj±cego w imiennej li¶ci doje¿d¿aj±cych dzieci oraz ewentualnie wed³ug dodatkowego wykazu je¿eli wyst±pi konieczno¶æ rozpoczêcia dowo¿enia dodatkowego dziecka w trakcie danego miesi±ca. W przypadku odpracowywania zajêæ lekcyjnych Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji us³ugi na podstawie tych samych biletów miesiêcznych.

10. Pojazdy s³u¿±ce do przewozu musz± spe³niaæ warunki techniczne niezbêdne do dopuszczenia w ruchu drogowym, okre¶lone miêdzy innymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 2022 z pó¼n. zm.).

11. Wykonawca zobowi±zany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia miêdzy innymi w okresie gdy temperatura na zewn±trz pojazdu bêdzie ni¿sza ni¿ +5oC.

12. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego podstawienia pojazdu zastêpczego spe³niaj±cego warunki okre¶lone w niniejszej SWZ.
Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii – 60 minut.

13. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia z Zamawiaj±cym miejsc wsiadania i wysiadania dzieci na trasach przejazdu, ich lokalizacja musi zapewniaæ bezpieczeñstwo podró¿uj±cych uczniów oraz innych u¿ytkowników drogi oraz uwzglêdniaæ obowi±zuj±ce w tym zakresie przepisy.

14. Zapewnienie opieki nad dzieæmi w trakcie przewozu le¿y po stronie Przewo¼nika.


15. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
Kod CPV: 60100000-9 us³ugi w zakresie transportu drogowego

16. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

17. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.


4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowanie pojazdami

Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.


Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u ich niespe³nienia zawarte zosta³y we wzorze umowy – Za³±cznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 53928 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 131868 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 131868 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131868 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przewóz osób Jacek Domagalski

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Sklep Medyczny "Pamed" Pawe³ Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711188153

7.3.3) Ulica: Syberia

7.3.4) Miejscowo¶æ: Syberia

7.3.5) Kod pocztowy: 09-303

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 131868 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 93970,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 93970,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93970,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto- Team Jerzy Filipski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720002679

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¯uromin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 93970,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.