Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279763/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c9d6020-4c3b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001032/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyposażenie pracowni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestujemy w zawodowców-rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279763/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.45.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79546,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Komputery stacjonarne typ 1 poleasingowe – 22 szt.1. Typ: Komputer stacjonarny (biurkowy)
2. Zastosowanie: Komputery będą wykorzystywane na zajęciach w technikum w klasach o kierunkach informatycznych
3. Procesor- Procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64, osiągający w teście PassMark2007 CPU Mark wynik nie mniejszy niż 5000 punktów
4. Płyta główna - Płyta główna umożliwiająca pracę procesora z maksymalną wydajnością, wyposażona minimalnie w: port szeregowy, kontroler USB, łącznie min. 8 portów USB (w tym minimum 4 porty USB 3.0)
5. Pamięć operacyjna min 16GB, z możliwością rozbudowy
6. Karta graficzna zintegrowana: interfejs min. D-Sub,
7. Karta graficzna dedykowana: Typ złącza: PCI Express, obsługująca DirectX 12, obsługujaca technologię 3DVisionosiągająca w teście PassMark – G3D Mark High End Videocards wynik minimum 700 pkt, min 2GB, wyjścia:HDMI, DVI, VGA
8. Karta dźwiękowa- karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.
9. Dysk twardy: Minimum 240 GB dysk SSD, interfejs SATA III (6 Gb/s)
10. Dysk twardy: Minimum 500 GB dysk HDD
11. Napęd optyczny: Nagrywarka DVD +/-RW
12. Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, umożliwiająca zdalny dostęp do wbudowanej sprzętowej technologii zarządzania komputerem z poziomu konsoli zarządzania
13. Karta sieciowa dedykowana: LAN 10/100/1000 1xRJ-45.
14. Złącza i interfejsy Minimalnie:
1 x 15-stykowe D-Sub
1 x DisplayPort
2 x USB 2.0
4 x USB 3.0
1 x RJ-45
1 x wyjście słuchawkowe
1 x wejście na mikrofon
(dopuszcza się również rozwiązanie combo słuchawki/mikrofon)
1 x wejście liniowe
1 x wyjście liniowe
15. Obudowa: Obudowa typu Mini Tower lub Tower zapewniająca właściwe chłodzenie elementów, wyciszenie jednostki oraz wymagany w Unii Europejskiej poziom ekranowania elektromagnetycznego.
16. Wyposażenie minimalne:
min. 8 gniazd USB w tym co najmniej 2 gniazda USB 2.0 z przodu obudowy,
obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi
17. Oprogramowanie i nośniki: Microsoft Windows 10 PL Pro
18. System operacyjny musi mieć zainstalowany najnowszy dostępny Service Pack.
19. Dołączone nośniki z oprogramowaniem i sterownikami.
20. Wyposażenie dodatkowe: kabel HDMI, kabel VGA, klawiatura USB w układzie polski programisty, mysz laserowa z interfejsem USB z rolką (scroll)
21. Zasilacz ma posiadać certyfikat co najmniej 80+
22. Komputery mają mieć możliwość fizycznego dostępu do procesora bez utraty gwarancji.
Dostawa: Zespół Szkół w Wolbromiu, ul: Skalska 18, 32-340 Wolbrom
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 21281,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – komputery stacjonarne Typ 2 – 2 szt.Procesor: min. 10400F 2,9 GHz
Taktowanie procesora [GHz]:min. 2, 9 GHz
Ilość rdzeni: min. 6
Ilość wątków: min.12
Pamięć RAM [GB]: min 8 GB
Pojemność dysku twardego SSD: min 512 GB
Rodzaj karty graficznej: zintegrowana
Napęd optyczny [opis]:DVD+/-RW
Karta sieciowa:10/100/1000 LAN
WiFi
Bezprzewodowa karta sieciowa:802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth 4.2
Złącza i porty
HDMI:1
USB 2.0:4
USB 3.0:2
Display Port:1
Audio:2 x jack 3, 5 mm
System operacyjny:Windows 10 Home
Kolor: Czarny
Gwarancja door to door
Dostawa: Zespół Szkół Nr 1 w Olkuszu, ul Górnicza 12, 32-300 Olkusz
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 5364,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Laptop - 19 szt.Procesor: min 4 rdzenie, 8 wątków, 2.40-4.20 GHz, 8MB cache
Pamięć RAM: min 8 GB (DDR4, 3200MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM: min 32 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne): 2/1
Dysk SSD M.2 PCIe: min 512 GB
Typ ekranu: Matowy, LED, WVA
Przekątna ekranu: min. 15,6"
Rozdzielczość ekranu: min. 1920 x 1080 (FullHD)
Karta graficzna: zintegrowana
Pamięć karty graficznej: Pamięć współdzielona
Dźwięk: Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane dwa mikrofony
Kamera internetowa: 1.0 Mpix
Łączność: Wi-Fi 5, Moduł Bluetooth
Złącza:
USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt.
USB Typu-C (z DisplayPort i Power Delivery) - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
Czytnik kart pamięci microSD - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Typ baterii: Litowo-jonowa
Pojemność baterii: 3-komorowa, min 3378 mAh
Czytnik linii papilarnych: Tak
Podświetlana klawiatura: Tak
Zabezpieczenia: Szyfrowanie TPM
Obudowa i wykonanie: Aluminiowa pokrywa matrycy, Aluminiowe wnętrze laptopa
System operacyjny: Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa)
Partycja recovery
Dodatkowe informacje: Wydzielona klawiatura numeryczna, Intuicyjny touchpad
Dołączone akcesoria: Zasilacz
Dostawa: Zespół Szkół Nr 1 w Olkuszu, ul Górnicza 12, 32-300 Olkusz
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 51475,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Drukarka –1 szt.Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe
Drukowanie, kopiowanie, skanowanie i faksowanie
bez kartridżów z zintegrowanymi pojemnikami na atrament
Rozdzielczość drukowania min 4.800 x 1.200 DPI
Szybkość druku min 33 Str./min. Monochromatyczny (papier zwykły), min 20 Str./min. kolor (papier zwykły), Szybkość drukowania dwustronnego min 6 str. monochromatyczny, min 4,5 str. A4/min kolor
Rozdzielczość skanowania min 1.200 DPI x 2.400 DPI (poziomo x pionowo)
Formaty edycji: BMP, JPEG, PICT, TIFF, Skanowanie do multi-TIFF, PDF, PNG
Typ skanera: czujnik kontaktowy obrazu
Rozdzielczość optyczna min 1.200 DPI x 2.400 DPI (poziomo x pionowo)
Liczba przegródek do papieru 1
Dwustronne drukowanie automatyczne
Automatyczny podajnik dokumentów
Przetwarzanie nośników wydruku
Przyłącza USB, Ethernet, WiFi, Wi-Fi Direct
Wyświetlacz LCD Typ: Kolor, Ekran dotykowy,
Do drukarki należy dołączyć dodatkowo: 1 zestaw atramentów
Dostawa: Zespół Szkół Nr 1 w Olkuszu, ul Górnicza 12, 32-300 Olkusz (z dopiskiem Leszek Król)
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 1424,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPRE SP. Z O.O. Rogaszyce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5140342453
7.3.3) Ulica: ul. Wesoła 37
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie tej części nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66436,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66436,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66436,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6761000896
7.3.3) Ulica: Al. Mickiewicza 27
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66436,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie tej części nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Olkuszu.
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 8 części
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby UKW
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.